תוכן שיווקי
לקראת אירוע vForum 2020, ב-1 בדצמבר

5 חידושים לוהטים ב-VSphere 7.0 שאסור לפספס!

אמת מיחשוב ו-VMware יסייעו לארגונים להזניק קדימה את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם

11/11/2020 14:30
דורון זוברמן, סמנכ"ל בכיר באמת מיחשוב. צילום: אפרת שפי

לאחרונה הושקה בעולם ובישראל VSphere 7.0, גרסה חדשה לפתרון הווירטואליזציה החזק ביותר בעולם. השקת ה-VSphere 7.0 מהווה סמן ימני לתעשייה כולה, שכן היא עשירה בחידושים משמעותיים ובערך מוסף אמיתי לביצוע נכון יותר וקל יותר של הטרנספורמציה הדיגיטלית הארגונית. לקראת ה-VMware vForum, אירוע החדשנות השנתי של VMware, שייערך אונליין ב-1 בדצמבר 2020, ישבנו לשיחה עם אריק מורנו, מומחה פתרונות VMware מתקדמים (SDDC) בחברת VMware, ועם דורון זוברמן, סמנכ"ל בכיר באמת מיחשוב, חברת ה-IT המובילה בישראל.

"VMware לוקחת אותנו בגרסה הזאת הכי רחוק שאפשר", אומר מורנו. "מדובר במעבר לאפליקציות מודרניות (cloud native applications), פתרונות לעולם ה-AI וה-ML, כמו גם ל-MicroDervice עם קונטיינרים, וכמובן אפשרות שיפור הביצועים והיעילות של האפליקציות על גבי השרתים הוירטואליים. מדובר במתן יכולות חזקות מאד ללקוחות שלנו שיזניקו קדימה את טרנספורמציה הדיגיטלית הארגונית שלהם".

5 חידושים שכל אחד צריך להכיר

  1. VSphere 7.0 היא הראשונה לשלב את עולם הקונטיינרים עם עולם הקוברנטיס לתוך ליבת הוירטואליזציה. כך שהיום ניתן להריץ קונטיינרים ומכונות וירטואליות בצורה מובנית באותה הפלטפורמה ועם כל היכולות המוכרות והאהובות בעולם הוירטואליזציה של VMware.
  2. לשדרג את כל התשתית בקליק אחד, באמצעות ה-Vlcm (ר"ת Lifecycle management). ניתן לנהל את כל אורך חיי ה-cluster הווירטואלי, מרמת החומרה ועד התוכנה, בתהליך אחוד, פשוט ואוטומטי. זו הפעם הראשונה שמנהלי הדטה סנטר יכולים, בתהליך אוטומטי וייסודי אחד, לשדרג את כל תשתית הווירטואליזציה שלהם מרמת החומרה, לרבות Firmware, דרייברים, הגדרות BIOS, ועד רמת התוכנה, כוללת גרסת ESXi. התהליך שקוף, אגנוסטי לרמת הגרסאות והתאימויות לתשתית הלקוח, ועובד עם רוב פתרונות השרתים הקיימים בשוק, לרבות HP, דל (Dell) ולנובו (Lenovo).
  3. הסוד בחיים הוא באיזון, ולכן ה-VSphere 7.0 מציגה יכולות איזון עומסים (workloads) וביצועים ב- cluster באמצעות ה-DRS2, אפילו בזמן ששרת ה-Vcenter לא זמין. מדובר ממש בהמצאה מחדש של כל מנגנון ה-DRS, שיתאים לאפליקציות החדשות כמו קונטיינרים ומכונות וירטואליות הדורשות ביצועים גבוהים במיוחד.
  4. שיפור יכולות ה-GPU מובנה בתוך ה-Vsphere hyper, שמבוסס על רכישת VMware Fusion ושילבו שם. היום אנחנו יכולים לספק GPU מתקדמות ישירות מתוך ה-Vsphere עבור מימושים של AI, ML, ו- Deep Learning.
  5. ככה מכניסים עוד מלא חידושים לסעיף אחד – ממש בקצרה, חשוב לספר שהגדלנו את ה-cluster ל-96 שרתים; שהגדלנו את התמיכה בזיכרון עבור SAP Hanna; התאמנו את יכולות ה-Vmotion ל-MonsterVM; ויש עוד המון להכיר וללמוד.

אמת מיחשוב שותפה בכירה של VMware מטמיעה פתרונות VSphere 7.0

לדברי מורנו, "אמת מיחשוב מביאה לשולחן את הניסיון הרב, ההבנה העמוקה שלה את צרכי לקוחותיה וההיכרות המעמיקה עם התעשייה הישראלית על כל גווניה. בשותפות עם VMware, אמת מחזיקה היום במומחיות המקצועית הגבוהה ביותר לעשות טרנספורמציה דיגיטלית אחרת: באופן יעיל, שקוף, מהיר וחכם. אמת מיחשוב נחשבת למובילה טכנולוגית בהבנה ובהטמעה של הכלים שלנו, ואף נחשבת ל-early adopter.
אנחנו מזמינים אתכם ל-VMware vForum, לקבל מידע על פתרונות עדכניים וגישה לכלים הטובים ביותר, על מנת לקבל את היכולת לקחת את ה-IT הארגוני שלכם – לשלב הבא".

אריק מורנו, מומחה פתרונות VMware מתקדמים (SDDC) בחברת VMware. צילום: ניב קנטור

אריק מורנו, מומחה פתרונות VMware מתקדמים (SDDC) בחברת VMware. צילום: ניב קנטור

לדברי זוברמן, "אמת מיחשוב עשתה דרך מרשימה השנה עם גדילה משמעותית בפעילות מול לקוחות אסטרטגיים בשוק הישראלי, הוספת יצרנים מובילים למשפחה שלנו, מהתחומים החמים ביותר בעולמות ה-IT וגיוס טאלנטים מהטובים בתחום בהתאם. אנחנו מחזיקים שנה שנייה ברציפות ברמת השותפות הגבוהה ביותר בישראל, ואנחנו ממשיכים להיות שחקן אסטרטגי מוביל במגזר הביטחוני, הפיננסי, הרפואי והמוסדי, בעבודה משותפת עם חברת VMware. הלקוחות שלנו בתנועה מתמדת, בין אם הם עושים מיגרציה לענן, טרנספורמציה דיגיטלית או פריסת מערכת סייבר מתקדמת בארגון, אנחנו שם על מנת ללוות אותם, לתכנן יחד ולבצע באופן חכם, בטוח ונכון".

קישור לכניסה לדף האירוע.

אירועים קרובים