תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: שי גוטמן

11/11/2020 11:55
שי גוטמן, סמנכ"ל מערכות המידע של UPS ישראל.

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים,  בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר,  והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט,  שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ' , סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

שי גוטמן 

ספר על עיסוקיך/הישגך
בשנים האחרונות מכהן כסמנכ"ל טכנולוגית וחדשנות ב-UPS ישראל. מעבר לזכות לעבוד עם קבוצת אנשי טכנולוגיה מדהימים, שאיתם פריצת גבולות היא עניין שגרתי, אני ממוקד בחדשנות תאגידית ובאימפקט העסקי שהיא מייצרת. במסגרת Ship Your Innovation – מרכז החדשנות שלנו – אנחנו מוציאים לשוק פלטפורמות שילוח מתקדמות ומגוון שירותים עם ערך מוסף עסקי ללקוחות שלנו, וכמובן עושים scale up לחברות הזנק מקומיות איתן אנו עובדים.

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
אני פעיל במסגרת גדולים מהחיים תודות למיזם של קבוצת הטאף מאדר, ובמסגרות חברתיות נוספות (עם נוער בסיכון).

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
זכות גדולה לקחת חלק בנבחרת שמייצרת השפעה משמעותית על ה"טאפים" האמתיים – ילדי גדולים מהחיים. רף התרומות עולה משנה לשנה ומאתגר אותנו, זו הפעם הרביעית שלי בקבוצה, וזכיתי לראות חלומות מתגשמים – עוד "גן חלומות" שקם לו מעבודה קשה. אז גם הפעם זה יקרה!

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?
ספורטאי סיבולת חובב (מספר תחרויות איש ברזל, אולטרה מרתונים), מתאמן בהתאמה ליעד מוגדר ומוצא תמיד זמן לים עם המשפחה

מהם תחביביך?
מוזיקה, ספורט וטיולים משפחתיים.

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת?
גר בשוהם, נשוי פלוס 3. משפחת הסופר-על שלי היא עוגן משמעותי וחשוב בחיי, מפרגנת ומעודדת. כמו כן כל בני המשפחה עוסקים בספורט באופן סדיר.

מה למדת? השכלתך? ומה למדת בחיים?
מעבר ל-MBA במנהל עסקים, הלמידה היא יומיומית, במיוחד בעולם החדשנות בו אני עוסק, לצד זה שהחוויה התאגידית מייצרת המון למידה והתפתחות.

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
איך כתב ע. הלל? "לעת עתה זה סוד…".

גם אתם רוצים להיות חלק מהנבחרת? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

אירועים קרובים