תוכן שיווקי
לקראת אירוע vForum 2020

VMware תכריז על פתרונות חדשים לעובדים מרוחקים

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית, יפתח את האירוע, שיתקיים ב-1 בדצמבר

08/11/2020 12:54
מפטרת. VMware

VMware תציג באירוע vForum, שיתקיים ב-1 בדצמבר, את כל החידושים, ההכרזות והפתרונות החמים מכנס VMworld 2020. את האירוע יפתחו פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית, סנג'יי פונן, סמנכ"ל התפעול של החברה, ושלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל. בכנס יתקיים פאנל לקוחות, שישתפו את אלפי המשתתפים בו כיצד הם ביצעו את המעבר הדיגיטלי בהצלחה. בנוסף, ייערכו בו מסלולים טכנולוגיים מקצועיים, בהובלת מיטב מומחי החברה ונציגי שותפיה בישראל. את האירוע יחתום אדיר מילר בראיון אינטימי ומצחיק עם הקהל בבית.

במהלך הכנס תכריז VMware על פתרונות העתיד שלה לעובדים, שיספקו להם חוויות עבודה יוצאות דופן, בקרות אבטחה מקצה לקצה ברמת אמון אפס (Zero Trust) ויכולות ניהול ידידותיות. הפתרון המשולב כולל את הטכנולוגיות הבאות: שירותי גישה מאובטחת לנקודות קצה (SASE – Secure Access Services Edge), סביבת העבודה Digital Workspace ויכולות אבטחה של נקודות הקצה. הפתרון יסייע למנהלי IT לנהל ולאבטח יותר את הגישה לכל אפליקציה, בכל ענן ומכל מכשיר, ובה בעת לספק לעובדים מבוזרים חוויית משתמש נוחה, מאובטחת וברמת ביצועים גבוהה.

SASE – ארכיטקטורה חדשה, שממזגת את הרשת עם האבטחה בענן

רשתות ומערכות אבטחה היסטוריות חסרות יכולות כמו אוטומציה, פריסה בענן ואבטחה פנימית, שנדרשות כדי לחבר משתמשים מרוחקים באופן מאובטח לאפליקציות, בתקופה שבה המרקם העסקי הגלובלי הופך ליותר ויותר מבוזר. פלטפורמת SASE של VMware ממזגת רישות בענן עם אבטחה בענן וגישה מאובטחת לרשת ברמת אמון אפס, וכן שותפויות חדשות בתחום האבטחה, כדי לספק גמישות, מהירות ויכולת פריסה נרחבת עבור ארגונים מכל גודל. זהו פתרון הענן הראשון שמספק רמה מובטחת של איכות לאפליקציה, אבטחה פנימית ותפעול ידידותי, והוא אידיאלי לארגונים שתומכים בעובדים מרוחקים.

אירועים קרובים