תוכן שיווקי
לקראת אירוע vForum, ב-1 בדצמבר

טריפל סי קיבלה הכרה כ-VMware Cloud Verified הראשונה בישראל

05/11/2020 13:32
טריפל סי

טריפל סי, הענן של ישראל, נבחרה מתוך 4,000 שותפים עולמיים של VMware ביותר מ-120 מדינות לקבל תג VMware Cloud Verified, שמאפשר ללקוחותיה ליהנות מהטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר על תשתיות הענן של VMware, מתוך המתקן המתקדם בישראל.

במהלך ינואר 2020 קיבלה טריפל סי הכרה מ-VMware העולמית כחברה המספקת סט פתרונות מלא המבוסס על טכנולוגיית הענן המתקדמת ביותר שלה, עם גמישות מלאה, אופטימיזציה, יכולות שליטה, בקרה והתאמה אישית – והכול מתוך הענן של ישראל. קבלת תג זה מסמלת שהמתקן של טריפל סי והשירותים שבו עומדים בהגדרות הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC) של VMware, שמהוות בסיס לטרנספורמציה דיגיטלית לכל ארגון.

טריפל סי בנתה את חוות השרתים בתקינה הגבוהה ביותר בשוק (Tier-4), אחרי לימוד מעמיק של הנושא מטובי המומחים ובסיוע יועצים וקבלנים מהטובים בתחומים. זאת, בכדי להעניק ללקוחותיה את השירות והיתירות מהגבוהים ביותר בארץ ובעולם. חוות השרתים של טריפל סי תוכננה, נבנתה ומנוהלת בהתאם לתקנים הגבוהים ביותר הקיימים בתעשייה, ומספקת ללקוחות סביבה בטוחה, זמינה, חדשנית ומתקדמת ביותר לאירוח תשתיות מחשוב פיזיות ושירותי מחשוב ענן. חוות השרתים של טריפל סי עומדת בזמינות ובשרידות הגבוהות ביותר במזרח התיכון ומספקת ללקוחותיה את האפשרות ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת של תשתיות VMware.

vCloud – ספינת הדגל של טריפל סי

בעשור האחרון מספקת טריפל סי שירותי תשתית כשירות המבוססים על פתרון vCloud במתכונת של רכישת משאבים מראש, עם יכולת הגדלה והקטנה של משאבים. ענן VCloud מספק תשתיות שרתים בענן משני סוגים: שרתי VM וסביבות vCloud. שירותים אלה מצטיינים ביתירות גבוהה ביותר ובאלסטיות מלאה, והם מסופקים ללא התחייבות לתקופה, תוך אפשרות שימוש במשאבי ענן נוספים בסביבה הציבורית. שירות זה יתיר ויציב עד כי אנחנו מתחייבים לעמידה ב-SLA גבוה, כולל החלת קנסות על הארגון במקרים של אי עמידה בו.

vCloud Availability – פתרון DR כשירות

נדבך נוסף וחשוב לא פחות במעבר לענן הוא אבטחת מידע והתאוששות מאסון. לקוחות המבקשים מערכת להתאוששות בזמן חירום (DR) נדרשים לקנות ציוד ותוכנה, להטמיע ולארח במתקן משני או ציבורי והכול בהשקעה מלאה של הציוד לשירות לו הם נדרשים. כעת ניתן ליהנות משירות התאוששות מאסון ענני לחלוטין (Pure Cloud) במתכונת של התאוששות מאסון כשירות (DRaaS) ולא כפתרון ייעודי כזה או אחר. פתרון זה אפשרי ללקוחות הענן והמתקן של טריפל סי, ללקוחות הנמצאים במתקן אחר או לכאלה שה-IT שלהם ממוקם במשרדי החברה. הכול מופעל ומתוחזק בענן, כאשר הלקוח משלם באופן קבוע רק על משאבי המחשוב לביצוע רפליקציה ונפחי האחסון, ובזמן חירום הוא מקבל את כל משאבי המחשוב מהענן בתשלום שעתי או יומי.

מערכת חדשה מבית VMware בשם vCloud Availability מאפשרת סנכרון נתונים באופן שוטף לסביבת vCloud לצורך שמירת נתונים במתקן מרוחק והקמת שרתים במקרה אסון. תוכנה זו מאפשרת הקמת שירות DR ברמה גבוהה, בזמינות גבוהה ובעלויות נמוכות. ההתאוששות מאסון ניתנת משתי מערכות – האחת במתקן הראשי בפתח תקוה, למתן שירותי DR למערכות לקוחות באתרי הלקוח, ומערכת נוספת במתקן המשני בחיפה, למתן שירותי DR ללקוחות המקבלים שירות ממתקן פתח תקווה.

מדובר בשירות DRaaS מלא, זמין ולא יקר לכל לקוח לכל מקום, שמאפשר סנכרון נתונים באופן שוטף מסביבת VMware בבית הלקוח או מענן טריפל סי. המידע מועתק תוך שימוש במעט משאבים בצד השירות וללא צורך בהקצאת שרתים מראש לזמן חירום – דבר המוזיל משמעותית את עלויות ההתאוששות מאסון.

טריפל סי מזמינה כל לקוח שמעוניין לעשות ניסוי DR לבוא ולהתנסות בשירות, ללא עלות, כדי לבחון את הפתרון בעצמו.

אירועים קרובים