תוכן שיווקי
לקראת אירוע vForum 2020, ב-1 בדצמבר

VMware תכריז על הרחבת סל פתרונות Tanzu

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית, יבצע את ההכרזה בדבריו בפתיחת כנס vForum 2020  הפתרון נועד לטובת האצת המודרניזציה של האפליקציות והתשתיות של הלקוחות

04/11/2020 14:31
יכולות חדשות. VMware Tanzu

VMware תציג באירוע vForum, שייערך ב-1 בדצמבר, את כל החידושים, ההכרזות והפתרונות החמים מכנס VMworld 2020, שהתקיים באחרונה. את האירוע יפתחו פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית, סנג'יי פונן, סמנכ"ל התפעול של החברה, ושלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל. בכנס יתקיים פאנל לקוחות, שישתפו את אלפי המשתתפים באירוע הווירטואלי כיצד ביצעו את המעבר הדיגיטלי בהצלחה, וייערכו מסלולים טכנולוגיים מקצועיים, בהובלת מיטב מומחי החברה ונציגי שותפיה בישראל. את האירוע יחתום אדיר מילר בראיון אינטימי ומצחיק עם הקהל בבית.

בכנס תכריז VMware על הרחבות בתמיכה של Tanzu לסביבות של VMware Cloud on AWS ,Azure VMware ו-Oracle Cloud VMware, וכן על שותפות חדשה עם גיטלאב. סל פתרונות VMware Tanzu, שנחשף באירוע VMworld, כולל מוצרים ושירותים שמאפשרים מודרניזציה של אפליקציות ותשתיות, שמטרתם המשותפת היא אחת: אספקה של תוכנה איכותית יותר לייצור, באופן רציף. במהלך השנה האחרונה החברה הרחיבה במהירות את סל מוצרי ושירותי Tanzu, והגדילה את האקו-סיסטם שלו ואת מצבת הלקוחות.

מוצרי VMware Tanzu כוללים חידושים שפותחו אורגנית על ידי החברה וכן באמצעות מספר טכנולוגיות שנרכשו: Bitnami, Heptio, Pivotal ו-Wavefront. יש לציין ש-VMware הכריזה באחרונה על חבילות של המוצרים הללו בתצורה של ארבע גרסאות Tanzu, שמתמודדות ישירות עם האתגרים הנפוצים ביותר הכרוכים במודרניזציה של אפליקציות. נוסף לכך, החברה הטמיעה קוברנטיס בלוח הבקרה של VMware vSphere, כ-vSphere עם Tanzu, והיא מספקת בכך ללקוחות פלטפורמה אחת לכל האפליקציות.

VMware Tanzu – לא רק פתרונות, אלא גם קהילה

יותר מ-75 ספקי תוכנה עצמאיים חברים כיום בקהילת VMware Tanzu. ביחד, החברה ושותפיה מוצאים דרכים חדשות וטובות יותר לשלב בין מפתחי האפליקציות לבין הצוותים התפעוליים סביב היעד המשותף של האצת מחזורי שחרור המוצרים. כתוצאה מכך, מאות לקוחות משתמשים עתה במוצרי Tanzu, והם מריצים מיליוני קונטיינרים בסביבת הייצור. בנוסף, בכל דקה נפתחים בממוצע 36 פרויקטים חדשים ב-Start.spring.io. יש לציין ש-VMware תומכת במיליוני מפתחים בכל חודש, בעת שהם מתחילים פרויקטים חדשים, תוך שימוש במסגרת העבודה Spring עבור מיקרו-שירותים ובקטלוג הקהילתי של Bitmani עבור תמונות לקונטיינרים.

בכנס VMworld 2020 הכריזה החברה על יכולות חדשות של Tanzu, בהן תמיכה ב-VMware Cloud on AWS וגרסה מקדימה של Tanzu ל-Oracle Cloud VMware. כן משתפת VMware פעולה עם מיקרוסופט במטרה להציג בהקדם האפשרי גרסה מקדימה למאמצים ראשונים. ההרחבות הללו יספקו ללקוחות דרכים להעלות את כמות העומסים שהם מעבירים לענן, ולעשות זאת באופן מהיר ומאובטח יותר, ויעצימו את יכולותיה של VMware לספק ללקוחותיה פלטפורמה שנמצאת בכל מקום להרצת האפליקציות והתשתיות שלהם על פי בחירתם.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים