תוכן שיווקי
לקראת vForum 2020, ב-1 בדצמבר

VMware SD-WAN: ניהול רשת פרטית מוצפנת מהענן בלחיצת כפתור

29/10/2020 15:49
מפטרת. VMware

כל ארגון מנהל כיום מספר סוגים של קווים, ביניהם קווי אינטרנט רגילים, קווי תמסורת, קווי MPLS ואחרים, אך ברוב הארגונים הגדולים ביותר אין לצוותי ה-IT יכולת ניטור וניהול מרכזית, שתאפשר עבודה יעילה בסביבת רשת ה-WAN. כדי לעזור למשתמש בארגון שחווה האטה בשימוש באפליקציות אנשי ה-IT צריכים לנבור בלוגים, להתקשר לספקיות התקשורת ולנסות להבין מהו הגורם המרכזי לירידה ב-SLA. במקרים רבים, חברות מסוימות מחליטות אפילו להחליף את התשתית או ספק השירות ולעבור לפסים רחבים יותר ויותר, בעלויות הטמעה ותפעול ניכרות.

הפתרון שמציעה VMware יוצר מהפכה של ממש בשוק: במקום לשדרג קווים ולעבור לתשתיות יקרות מאפשרת פלטפורמת ה-VMware SD-WAN להגדיר, לנהל ולנטר מרחוק את כלל רשת ה- WAN.

VMware מסתמכת עם הפתרון שלה על טכנולוגיה מבוססת ליצירת רשת פרטית מוצפנת (Overlay) בצורה אוטומטית על גבי תשתיות שונות, כגון אינטרנט, סלולר וקווים ייעודיים. זאת, תוך מימוש טכנולוגיה לדגימת הקווים השונים, כדי לסייע בהחלטות ניתוב מבוססות אפליקציה – ניתוב מבוסס SLA לאפליקציה, תוך הגמשת ביצועים ושינויים מערכתיים ברשת באמצעות ממשק מרכזי לניהול שליטה ובקרה. הממשק מחובר ליחידות ניהול ושליטה מרכזיות, בקרים להפצת מדיניות ניתובים ויחידות קצה, המשמשות להעברת המידע בהתאם למדיניות הארגון ול-SLA של האפליקציה.

VMware SD-WAN by VeloCloud

נתבי Velocloud מבית VMware מאפשרים רשת גמישה, תמיכה באפליקציות והטמעה פשוטה של סניפים, ביצועים גבוהים, ונגישות מאובטחת ואופטימלית לשירותי לענן. מתוך התפיסה של צמיחה וגמישות, עולה הצורך בשירותים שיביאו לייעול ולשיפור השירות על גבי תשתיות ה-WAN הארגוניות. פלטפורמת ה-VMware SD-WNA מספקת את השירותים הבאים:

  • ניהול מרכזי מרחוק (Zero Touch Provisioning) – יכולות הקמה והגדרה של שירותים רשתיים מרחוק על בסיס מערכת ניהול מרכזית, ללא צורך בשליחת טכנאי לשטח.
  • איכות שירות (QOS) ותעדוף אפליקציות – המערכת מאפשרת מתן SLA ותעדוף לשירותים הארגוניים השונים על גבי סוגי קווים שונים (Broadband/MPLS/34/4G), וזאת בהתאם לצורך הארגוני.
  • ניטור מרחוק – מערכת הניהול מספקת מפת מיקום סניפים, נתונים על רמת השירות לאפליקציות השונות, מצב הקווים ומעקב אחר אובדן מידע (Packet Loss), שיהוי (Latency) ועוד.
  • קבלת החלטות חכמה על גבי רשת ה-WAN – ניטור הקווים באופן רציף מאפשר למערכת לקבל החלטות בזמן אמת ולנתב אותם לקווים השונים בהתאם ל-SLA שהוגדר לשירותים השונים, ובכך לתמוך בהתאוששות מהירה עבור השירותים הארגוניים (Sub Second Failover).
  • קישוריות מאובטחת ובהתאם לצורך – עם הפתרון ניתן להקים קישוריות מאובטחת (VPN) בין הסניפים השונים בהתאם לצורך הארגוני (On-Demand), ובכך לצמצם את הצורך בהחזקת קישוריות מלאה ומתמדת בין כל הסניפים (Full Mesh), החושפת את הארגון מבחינת ביטחון מידע ומשפיעה על ביצועי ציוד הקצה.
  • ניצול מקסימלי של קווי ה-WAN – המערכת מאפשרת להתייחס לכל הקווים כישות לוגית אחת ובכך לנצל את כל הקווים בו זמנית (אקטיב-אקטיב), תוך מתן רמת שירות (QOS) לכל היישומים שתיושם באופן אוטומטי על כל הקווים, ללא צורך בהגדרות פרטניות לכל קו.

היתרון של בזק בינלאומי ב-SD-WAN

כחברת ה-IT והאינטרגציה המובילה בישראל, WAN הוא מוצר הבסיס של בזק בינלאומי, עם המומחיות שלה, הניסיון האדיר באספקת קישוריות בעולם, ושלא לדבר על העברת התעבורה הזו על גבי הכבל התת ימי. מכאן שבזק בינלאומי נותנת One Stop Shop בכמה ממדים: בשירות היא יודעת להיכנס עוד משלב האפיון, דרך הייעוץ, ההטמעה והשירות, ומבחינה טכנית היא יודעת לספק את ה-Underlay – התשתית בארץ ובעולם, וגם ה-Overlay – אותו VPN שה-SD-WAN מספק.

אירועים קרובים