תוכן שיווקי
לקראת Red Hat Forum, ביום ג' הקרוב, ה-3 בנובמבר

רד-האט תוביל ארגונים אל הקצה בכנס השנתי שלה

29/10/2020 15:22
מימין: ארז קירזון, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט, ואנואל יעקובוב, יועץ ענן בכיר בחברה. צילום: שרון אלדר

ביום ג' הקרוב, ה-3 בנובמבר, תקיים רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, את כנס Red Hat Forum, והשנה במתכונת מיוחדת של חוויה וירטואלית בהשתתפות בכירי החברה, שתשודר במקביל ברחבי EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), כולל ישראל. במסלול הישראלי יתקיימו הרצאות, הדגמות וסיפורי לקוח, שיועברו על ידי צוותי המכירות והפיתוח של רד-האט ישראל, בשיתוף נציגי לקוחות מובילים בתעשייה.

לקראת הפורום שוחחנו עם ארז קירזון, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט, ועם אנואל יעקובוב, יועץ ענן בכיר בחברה, שירצו במסלול תשתיות לתמיכה בפלטפורמת הקונטיינרים על מחשוב קצה, משמעותו ויתרונותיו.

מחשוב קצה לכל אורך הדרך

לדברי קירזון, "ניכר שינוי במגמת כוח המחשוב, שעובר מהמרכז לקצה. דוגמה טובה לכך אפשר לראות ברכישה של ARM על ידי אנבידיה, שמחזקת את יכולת המחשוב בנקודות הקצה ומוכיחה שהכיוון הינו ביצוע פעולות מתוחכמות יותר, כמו לימוד מכונה, כבר בסביבה המרוחקת. רד-האט מסתכלת על כל עולם הקצה (ה-Edge) מההתחלה ועד הסוף, ממוצר הקצה עד הניהול בצד השני, כפתרון הניתן על ידי חברה אחת".

"ההיסטוריה של רד-האט התחילה עם מערכת ההפעלה RHEL, שהושקה ב-2002. כבר יותר מעשור, מערכת ההפעלה שלנו עובדת מבצעית בכל העולם ועונה לדרישות המחמירות ביותר ברמות האבטחה, הביצועים והיציבות. אלה יסודות חשובים ביותר, כי מעל מערכת ההפעלה RHEL אפשר לבנות כל בניין, לא משנה מה גובהו. זה בדיוק מה שאנחנו, ברד-האט, עושים עם פתרונות נוספים, ובראשם OpenShift – פלטפורמת הענן והקונטיינרים מבוססת הקוברנטיס שלנו. ברגע שמערכת ההפעלה מכוונת לעבוד בסביבת ייצור מהענן ועד הקצה, קל לנו להוסיף יכולות לפי מגמות וצרכי השוק, עם הוספת רכיבים וחלקים באופן מאובטח מלב הארגון ועד ל-Edge", אמר.

שינוי פרדיגמה

יעקובוב ציין כי ״עם גרסת OpenShift 4.6 והיכולת להקים ולנהל באמצעותה מכונות וירטואליות באותה הדרך שבה אנחנו מקימים ומנהלים קונטיינרים, אנחנו משנים את הפרדיגמה הקיימת, כאשר על גבי מכונות וירטואליות אנחנו מקימים פלטפורמה שמנהלת קונטיינירים. השינוי הוא בכך שנקים על הברזלים את ה-OpenShift, ומתוכו ננהל גם קונטיינרים וגם מכונות וירטואליות. זה שינוי באופן המחשבה שרבים צריכים לעבור, שיעזור להם בהטמעת OpenShift בנקודת הקצה".

קירזון הציג את המשולש הבא: "רד-האט מציעה מערכת חכמה בקצה, שתהיה מספיק חזקה; את היכולת לנהל ברמה אפליקטיבית ריבוי התקני קצה, ועדכון ופריסת תוכנות בקצה לצורך שמירת גרסאות אחרונות ו-Compliance; וכל זה עם ניהול אחיד, באמצעות ממשק אחד".

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על יכולות מחשוב קצה הוא 5G – הדור הבא של הרשתות הסלולריות, שיותר ויותר נכנס לשימוש. קירזון הסביר כי אחת הבשורות של הדור החמישי היא המהירות. "כל התקן ומכשיר מקבל קצב העברת נתונים מהיר ביותר. יכולת זו פתחה אפשרויות שלא היו בעבר, כמו תמונות MRI בעולם הרפואי, מערכות זמן אמת ומערכות צבאיות שנהנות ממהירויות העברה גבוהות", אמר.

לדברי יעקובוב, יש אתגרים בשני רבדים: "רובד ניהולי – עם ריבוי Clusters וריבוי אפליקציות על גביהם, ורובד האבטחה – לכאן נכנסות המדיניות ואכיפתה. לקוחות שואלים את עצמם איך רד-האט עוזרת לפתור את האתגרים הללו".

"רד-האט מבינה את הלקוחות מתוך העבודה עם טלקום ועם הקהילה", אמר קירזון, "והיא יכולה לבחון ולראות דברים קדימה. חשבנו באיזו מערכת כלים להשתמש. בחרנו ב- OpenShift מבוססת קוברנטיס, לאחר שווידאנו שהיא יכולה לענות לאתגרים".

"קוברנטיס הוא מנוע, עטפנו אותו באקו-סיסטם של יכולות והפכנו אותו למכונית שנוסעת – OpenShift כמוצר מאפשר, שניתן לקחת אותו ממקום מרכזי אחד וליצור ממנו קצוות שונים", ציין יעקובוב.

קירזון סיכם באומרו ש-"הוספנו את עולם הפיתוח כחלק בלתי נפרד מהמערכת, שכוללת כלים להעברת שינויים לקצה. בנוסף, יש לנו מענה מדהים לסביבות פיתוח, שמספק למפתחים את כל הכלים לבניית קונטיינרים, וזאת במודלים עסקיים מוזלים, עם כלים וממשק גרפי נוח. נשמח להראות דמו או לפרוס סביבה לכל המעוניין – אין כמו מראה עיניים".

בפורום השנה תציג רד-האט את הפתרונות בעולמות הללו ואת הערך העצום שהם מביאים לארגונים. לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס ללא תשלום לחצו כאן.

אירועים קרובים