תוכן שיווקי
לקראת הוובינר של מטריקס על הפתרון של ספלאנק, מחר (ד')

בתוך שנה: מטריקס קיבלה מעמד שותף עלית של ספלאנק

27/10/2020 12:33
טלי יקותיאל, מנהלת פעילות ספלאנק בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: יח"צ

ספלאנק (Splunk), פלטפורמת ה-Big Data החדשנית, ביססה את מעמדה של מטריקס והעלתה אותה לדרגת שותף עלית. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס החלה לייצג את ספלאנק בישראל בשנה שעברה, ובתוך זמן קצר הוכרזה כשותף בדרגה הגבוהה ביותר. שותפות ברמת עלית ניתנת לשותפים מובילים ומעידה על היקף עסקים רחב בשנה החולפת.

ספלאנק הינה יצרנית תוכנה בינלאומית, שמציעה מגוון פתרונות בעולם הדטה ומספקת את הדרך האידיאלית והבטוחה לניתוח דטה באמצעות פתרונות תוכנה מתקדמים לאיסוף, קטלוג וניתוח נתונים מרובים בזמן אמת. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות בכל הנוגע לניהול המידע הארגוני, מה שהופך אותה לפלטפורמת דטה מתאימה למגוון ארגונים בעולמות תוכן שונים. ספלאנק נמצאת בצמיחה מתמדת ומדורגת גבוה במדד גרטנר – חברת מחקר וייעוץ בינלאומית לתחומי טכנולוגיית המידע והתקשורת.

צוות ספלאנק בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מלווה כל פרויקט – החל משלב בחינת המוצר, יכולותיו ובדיקת היתכנות, דרך התאמה לארגון ועד לרמת היישום במערכות החברה. היישום כולל התקנה וחיבור של המערכות הארגוניות למערכות האבטחה, השרתים והניטור, הגדרת חוקי קורלציה והתראות, הגדרת הרשאות רלוונטיות ובניית מסכי שליטה ובקרה. הצוות מורכב ממומחים בעלי הסמכה ברמה הגבוהה ביותר, הפועלים ליישום המוצרים בחברות הגדולות במשק.

כאמור, מתן דרגת השותפות הבכירה מעידה על נפח פעילות רחב והיקף עסקאות רב שהובילה מטריקס בשנה האחרונה בהטמעת פתרונות ספלאנק. כחלק מכך מינתה מטריקס במאי האחרון את טלי יקותיאל למנהלת הפעילות של ספלאנק בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, במטרה להמשיך ולמנף פעילות זו בחברות וארגונים בשוק הישראלי.

לדברי יקותיאל, "שדרוג השותפות של מטריקס עם ספלאנק לרמת השותפות הבכירה ביותר מבטאת יותר מכל את המחויבות שלה להצלחה המשותפת שלנו. אנחנו רואים את שיתוף הפעולה בין החברות כמנוע צמיחה משמעותי של החטיבה לשנים הקרובות, וככזה נדאג להמשיך לעבוד במרץ לצד הצוות המקומי של היצרן על מנת לספק את השירות הטוב ביותר לארגונים המשתמשים במוצרי ספלאנק, כמו גם כדי להביא ליישום מוצלח שלהם בחברות נוספות".

תומר פרידור, מנכ"ל ספלאנק ישראל, ציין כי "אנחנו גאים בשותפות עם מטריקס ובהגעתה לדרגת עלית, כחלק מביסוס הנציגות של ספלאנק בישראל ופיתוח מערך השותפים".

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תקיים כנס מקוון בנושא ספלאנק בסביבה מרובת עננים, שהיא אחת ממתודולוגיות העבודה המתקדמות בתעשייה כיום. הכנס יתקיים מחר (ד'), ה-28 באוקטובר, וידון ביתרונות ובאתגרים בעבודה בסביבת מולטי קלאוד, ואיך הפתרון שמציעה ספלאנק עוזר לנהל ולנטר נתונים בסביבה זו.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים