תוכן שיווקי
לקראת כנס Red Hat Forum, ב-3 בנובמבר

"שיתוף הפעולה של Belocal ורד-האט הדוק, מיטבי ופורה – למען הלקוחות"

22/10/2020 13:25
הוגו ג'ורלט, הבעלים והמנכ"ל של Belocal. צילום: ניב קנטור

Belocal (בילוקאל) היא חברה שהוקמה לפני 14 שנים במטרה לספק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, עם יכולות מוכחות בתכנון, פריסה ותמיכה בארכיטקטורות ופתרונות מורכבים של IT – מסורתיים (Legacy) ובענן. החברה מעניקה שירות ליותר מ-200 לקוחות בשוק הישראלי: אמדוקס, שטראוס, כיל, בזק, yes, סלקום, שירותי בריאות כללית, סופר פארם ועוד רבים אחרים.

לקראת כנס Red Hat Forum, שיתקיים השנה ב-3 בנובמבר, שוחחנו עם הוגו ג'ורלט, הבעלים והמנכ"ל של Belocal.

מה השתנה בשנת הקורונה, והאם מצאתם חוזקות מסייעות בטכנולוגיות ופתרונות רד-האט בתקופה הזו?
"במהלך תקופת הקורונה גילינו שהפתרונות של רד-האט (Red Hat) עוזרים ללקוחות להיות יותר יעילים מבחינת אופן השימוש וחלוקת המשאבים שלהם. יתרה מזאת, הפתרונות שרד-האט מציעה הינם מהירים ומדויקים בהנגשת מוצרים דיגיטליים עבור הלקוחות. התבססות לקוחות על פתרונות ה-וירטואליזציה של רד-האט (RHEV) מאפשרת להם לחסוך עד 50% בעלויות רישוי וניהול שוטפות. בנוסף, טכנולוגיות אלה מקרבות את הלקוחות לעולמות הדינמיים ולגמישות של סביבות מבוססות קונטיינרים. חלק נכבד מהלקוחות הגדולים והבינוניים מתחילים לפתח שירותים חדשים ולהמיר שירותים קיימים באמצעות קונטיינרים. מצאנו כי פלטפורמת OpenShift של רד-האט הינה הפלטפורמה העשירה ביותר מבחינת ממשקים אפשריים לסביבות קיימות או חדשות. מעבר לכך, פלטפורמה זו מאפשרת לפתח ולהוציא לשוק שירותים ומוצרים מוגמרים במהירות שיא, ולהתאימם באופן שוטף לשינויים הנדרשים בשוק בעידן הקורונה".

ספר לנו על שיתוף הפעולה שלכם עם רד-האט.
"רד-האט היא אחד הוונדורים המועדפים עלינו – הן בזכות ההון האנושי והן בזכות הטכנולוגיה – ועל כן, שיתוף הפעולה בינינו הדוק, מיטבי ופורה. אנחנו ממשיכים ונמשיך להשקיע בשותפות הקרובה גם בעתיד הקרוב והרחוק. אנחנו עובדים עם לקוחות משותפים בעולמות הבנקאות, הביטוח והטלקום, ומאמינים שנוסיף לגדול ביחד בשוק הישראלי".

למה חשובה ההשתתפות בפורום השנה – לכם וללקוחותיכם?
"ההשתתפות בפורום השנתי הינה קריטית עבור לקוחותינו, על מנת לאפשר להם להתעדכן בכל החידושים הטכנולוגיים שמציעה רד-האט, ולהיעזר באופן היישום של חידושים אלה באמצעות הכלים החדשים והפתרונות המתקדמים שהיא מציעה. נציגי Belocal יהיו בכנס וישמחו לפגוש אתכם וירטואלית, כי אפשר להיפגש גם באופן זה".

לרישום לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים