תוכן שיווקי
לקראת Red Hat Forum, ב-3 בנובמבר, אונליין

כנס רד האט: יתרונות RHEL 8.x והאקו-סיסטם סביבה

הכנס השנתי של רד האט - Red Hat Forum 2020 - יגיע השנה אליכם עד הבית ויציג חוויה וירטואלית עם תכנים מיוחדים לישראל

14/10/2020 13:30
אלכס סטפייב, ארכיטקט פתרונות, רד האט. צילום: people photography

ביום ג', ה-3 בנובמבר 2020, תקיים רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח – את כנס Red Hat Forum, והשנה במתכונת מיוחדת של חוויה וירטואלית בהשתתפות בכירי החברה, שתשודר במקביל ברחבי EMEA (אירופה, מזרח תיכון ואפריקה) כולל ישראל.

חלקו השני של הכנס יהיה ישראלי באופיו, ויתקיימו בו הרצאות, הדגמות וסיפורי לקוח, שיועברו על ידי צוותי המכירות והפיתוח של רד האט ישראל, בשיתוף לקוחות מובילים בתעשייה.

במסגרת מסלול התשתיות החדשות לתמיכה בפלטפורמת הקונטיינרים, יציג אלכס סטפייב, ארכיטקט פתרונות ברד האט, בהרצאה ובשתי הדגמות-דמו את החדשנות במערכת הפעלה Red Hat Enterprise Linux 8 (ר"ת RHEL), עם החשיפה לקונטיינרים שהם היום המגמה המובילה במחשוב המודרני. חדשנות טכנולוגית של ארגון עושה את ההבדל בטווח הקצר והרחוק להתפתחות הארגון ולהשגת יתרון עסקי על פני מתחריו. בתחרות זאת RHEL 8.x מגיעה עם כלים אשר יקרבו את הארגון לחדשנות טכנולוגית.

בדמו תודגם מערכת Red Hat Insights, המאפשרת לתפעל פלטפורמות לינוקס מתוך ביטחון, עם יכולת לזהות ולתת מענה לסיכוני אבטחה, ציות לרגולציה ותצורה, בסביבות RHEL. לדברי סטפייב, ניתן יהיה לצפות ב-dashboard של Insights וגם בתהליך תיקון תקלות בלחיצת כפתור, על סמך הניסיון והתובנות של לקוחות אחרים.

דמו נוסף יציג את כלי השדרוג Leapp מ-RHEL 7.x אל RHEL 8.x. בדמו יוצג איך בעזרת ה-Leapp ניתן  לשדרג את השרת בצורה קלה דרך ממשק ה-Satellite. זאת כאשר השדרוג מתבצע תוך שמירה על התצורה וללא פגיעה באפליקציות שעל השרת.

נושא מעניין נוסף שיוצג בהרצאתו של סטפייב יהיה האקו-סיסטם, המערכת הסובבת את RHEL 8.x כמערכת הפעלה מוכחת ומאובטחת, שבאה לענות על נושאים כמו יציבות, קלות ניהול ותמיכה. "רד האט הוכיחה ש- RHEL מסוגלת לכל אלה, והיא אגנוסטית ופועלת עם רשת מאושרת של שותפי חומרה, תוכנה ושירותים", אמר סטפייב.

האקו-סיסטם כוללת את Red Hat Satellite, מוצר ניהול תשתית שתוכנן במיוחד לשמור על פעולה יעילה של סביבות RHEL ותשתיות רד האט אחרות, יחד עם ה-Insights לכיול לטובת אפליקציות, לדוגמה לטובת פעילות SAP על RHEL, כאשר אחד הפרופילים מיועד עבור SAP.

סטפייב מבטיח כי הרצאה זו לא רק תעשיר את המשתתפים בידע על התחומים החשובים במערכת ההפעלה – חדשנות, ניהול, אבטחת מידע, יציבות וביצועים, אלא גם בהבנה שרד האט היא שותפה חזקה של חברה מובילה כמו סאפ (SAP), וכדאי להריץ על RHEL אפליקציות קריטיות לארגון בכלל ו-SAP בפרט.

"החזון של SAP בפיתוח Cloud-Native דומה מאוד לזה של רד האט, ושתי החברות פועלות למימוש החזון בעזרת פורטפוליו הכלים של רד האט המושתת על RHEL", סיכם סטפייב.

ההשתתפות ב-Red Hat Forum 2020 אינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם מראש. לתכנית הכנס ולהרשמה היכנסו ללינק הבא.

אירועים קרובים