תוכן שיווקי
לקראת המיט-אפ הווידטואלי של רד-האט, ב-15 בספטמבר

ניהול הפעילות העסקית עם OpenShift – מדוע עכשיו יותר מתמיד?

02/09/2020 13:20
ניר יחיאל, מנהל קבוצת פיתוח במרכז הפיתוח של רד-האט ברעננה. צילום: מוריה יחיאל

רגע לפני ראש השנה, רד-האט (Red Hat), חברת פתרונות הקוד הפתוח המובילה בעולם, תקיים ביום ג', ה-15 בספטמבר, מיט-אפ וירטואלי מיוחד, שיוקדש לניהול באמצעות OpenShift – פלטפורמת הקונטיינרים של החברה. המיט-אפ ייערך בשידור חי בין השעות 10:00 ל-11:40 ומיועד לכל מי שמעוניינים בנראות (Visibility) משופרת לתוך אשכולות (Clusters) של קוברנטיס ו-OpenShift. המפגש יהווה הזדמנות ייחודית לשמוע על השימוש המגוון ב-OpenShift ממומחי רד-האט, שותפים ולקוחות. כמו כן, חברי צוות השירותים המקצועיים של רד-האט יציגו במהלכו חלק מה-Best practices המוצלחים המיושמים בשטח.

ניר יחיאל, מנהל קבוצת פיתוח במרכז הפיתוח של רד-האט ברעננה, יציג את אופן קישור רכיבי האפליקציה בין אשכולות שונים. לדברי יחיאל, ככל שפלטפורמת ה-OpenShift נכנסת יותר ויותר לשימוש משמעותי בארגונים, פוגשים כחלק מהתהליך באתגרי ניהול אשכולות בהיקפים גדולים. "היום כבר לא מדובר במספר אשכולות בודד, או בסביבות פיתוח סגורות בלבד. OpenShift מגיעה בארגונים לנפח של עשרות אשכולות, הפרוסים במיקומים שונים ומעל ספקי ענן ותשתית שונים. הניהול הופך לחשוב בהיבטים רבים של הפעילות, שבחלקם נדון במיט-אפ", הוא ציין.

לדבריו, "אחת המטרות המרכזיות של OpenShift היא ליצור אחידות ואבסטרקציה מעל ספקי התשתית השונים. האתגר הינו לגרום לכך לקרות – לבצע פעולה פעם אחת בשכבת ה-OpenShift ולהביא לכך שהיא תבוצע בצורה מיטבית, ללא תלות בזהותו של ספק הענן. אתגר שני הוא איך, בהיקפים גדולים של אשכולות ואפליקציות מבוזרות (פודים, בשפת הקוברנטיס), הלקוח ידע בקלות מה שייך למה, ובמקרה של תקלה יזהה מהר את מקור הבעיה. במיט-אפ נסביר איך מקלים על הלקוח באמצעות ניהול נכון".

נוסף להרצאתו של יחיאל, המיט-אפ יכלול דברי פתיחה של אורגד קמחי, מנהל תחום הייעוץ ברד-האט. אחריו, מיכאל קוטלניקוב, יועץ ענן בחברה, יציג את מערך הניטור (Monitoring Stack) שקיים ב-OpenShift, ובהמשך, מת'יו ריידר, מנהל מוצר טכני בכיר בדיינטרייס (Dynatrace), ידגים את יכולות הבינה המלאכותית שמתווספות ל-OpenShift. הוא יראה כיצד הפתרון DynaTrace OneAgent מספק ל-OpenShift יכולות מתקדמות כמו ניטור ביצועים, מעקב, אירועים, Log Ingest, וכן מדדים ודשבורדים ייעודיים לו.

להרשמה למיט-אפ לחצו כאן.

אירועים קרובים