תוכן שיווקי
לקראת האירוע הווירטואלי של מדיאטק ודל טכנולוגיות, ביום ב' הקרוב, ה-27 ביולי

"משבר הקורונה האיץ את מתודת העבודה בעולם הדיגיטלי"

ראיון עם איתי אהרון, מנכ''ל מדיאטק, לקראת הכנס שהחברה עורכת יחד עם דל טכנולוגיות, שבו יוצגו הדגמים החדשים של מחשבי דל

22/07/2020 12:04
איתי אהרון, מנכ''ל מדיאטק. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"כיום, יותר מתמיד, לקוחות זקוקים לסיוע ולייעוץ של מומחים על מנת לקבל ליווי, לביצוע ההתאמות והשינויים הנדרשים בעולם המחשוב, כדי לצלוח את משבר הקורונה. יחד עם השותף שלנו, דל טכנולוגיות, אנחנו מסייעים ללקוחות הארגוניים בכך", אמר איתי אהרון, מנכ"ל מדיאטק.

אהרון דיבר לקראת כנס בו מדיאטק ודל טכנולוגיות יציגו את הדגמים החדשים של מחשבי Dell Technologies. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך באופן וירטואלי ביום ב' הקרוב, ה-27 ביולי.

מדיאטק הוקמה ב-1984 על ידי אפרים אהרון, אביו של המנכ"ל הנוכחי, כחברת שירות. אפרים היה מנהל השירות של אלביט. איתי, בנו, החל את דרכו במדיאטק כבר בגיל 16, ופתח את הסניף שלה בתל אביב. באותה התקופה התמקדה פעילות החברה בתחום ה-IT ואספקת פתרונות מחשוב מגוונים. כאשר איתי סיים את שירותו הצבאי, הוא חזר לחברה והקים את פעילות ה-OEM.

"אנחנו מספקים ליצרניות בתעשיות ההיי-טק, הביו-טק, המדיקל והתעשייה המסורתית שירות כולל לתכנון והטמעת פלטפורמת המחשוב במוצר שלהן", סיפר איתי אהרון. "היתרון המרכזי הוא במעטפת הכוללת שאנחנו מעניקים ללקוח, שכוללת ליווי ותכנון הנדסי, ייצור, תמיכה בכל שלבי מחזור המוצר ושרשרת אספקה גלובלית, שמקצרת באופן משמעותי את זמן ההגעה לשוק (ה-Time To Market)".

לפני שש שנים נמכרה מדיאטק למתחרתה, קבוצת אמת מחשוב. היא מונה כ-60 עובדים ופועלת כחברת בוטיק לאספקת פתרונות מחשוב מקיפים, בעלת ערכים מוספים בתחום השירות והידע המקצועי הרב שנרכש לאורך השנים. "מדיאטק", סיפר אהרון, "היא שותף של דל טכנולוגיות ברמה הגבוהה ביותר – טיטניום. אנחנו יבואנים של דל ב-Tier1".

"גידול בהיקף הפעילות – בגלל הקורונה"

אהרון אמר כי "בשל משבר הקורונה, ארגונים העבירו עובדים רבים לעבוד מהבית, וכולם נדרשו למחשבים ניידים, בכדי לייצר המשכיות עסקית לפעילות החברה. לכן, אנחנו חווים גידול בהיקף הפעילות שלנו בתחום".

הוא הסביר ש-"לצד מכירת מחשבי דל טכנולוגיות, אנחנו עוסקים בכל האקו-סיסטם, כל האבזור שסביב המחשב הנייד או הנייח. כך, למשל, הפתרונות החדשים שאנחנו מציעים מאפשרים עבודה של כל מחשב נייד ישירות מול המסך, כך שהמסך מהווה גם מסך וגם תחנת עגינה. כך, השטח הפיזי שתופס המחשב והציוד הנלווה על שולחן העבודה בבית מצטמצמים". לדבריו, "מדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית, בת כשנתיים, שבמסגרתה בכבל אחד יש, למעשה, ארבעה כבלים, שמשמשים להעברת דטה, אודיו, וידיאו וחשמל. בדרך זו מתקבל שולחן עבודה נקי ואסתטי, שמצמצם את נקודות הכשל ומשפר את חוויית המשתמש באופן משמעותי".

אהרון דיבר על מגמה טכנולוגית חשובה שזיהו במדיאטק – מעבר לעבודה בתצורת VDI, וירטואליזציה של עמדות הקצה. "אחד היתרונות הבולטים שלה הוא בעבודה מכל מקום, ובצורה מאובטחת", אמר. "ל-דל יש מענה כולל לתחום, המשלב בין פתרון שלה לפתרון של VMWare". "חיזוק נוסף בחודשים אחרונים הוא תחנה ניידת דקה במיוחד All In One מדגם Wyse 5470 , עם ביצועים גבוהים ורמת אבטחה גבוהה במיוחד", ציין.

"המחשבים החכמים והמאובטחים ביותר בשוק העולמי"

"דל מספקת מענה שמותאם אישית לכל משתמש, בהתאם להרגלי העבודה שלו". הסביר אהרון. "כך, היא השיקה את Dell Optimizer – תוכנת מיטוב אוטומטית מבוססת בינה מלאכותית, שמובנית ברוב קווי המוצרים החדשים. היא לומדת את אופן השימוש במחשב ומתאימה את עצמה להתנהגות המשתמש במשך הזמן. התוכנה פועלת 'מאחורי הקלעים' על מנת לשפר את ביצועי היישומים, לזרז את הכניסה למחשב, לאבטח את נעילתו, להפחית רעשי רקע בשיחות ועידה ולהאריך את חיי הסוללה – כל זאת כדי להעניק חוויית משתמש אולטימטיבית".

לסיכום אמר אהרון כי "לדל טכנולוגיות יש את המחשבים החכמים והמאובטחים ביותר בשוק העולמי, הכוללים את מחשבי Latitude ,Precision ו-OptiPlex. זהו ההיצע האקולוגי ביותר הקיים בתעשייה כיום. המחשבים החדשים מגיעים לשוק עם אריזות ממוחזרות, רמת יעילות אנרגטית גבוהה ותקן הזהב EPEAT. אנחנו, במדיאטק, נמשיך ללוות ארגונים ולהעניק להם את הכלים הנדרשים לשיפור הדיגיטציה בארגון".

אירועים קרובים