תוכן שיווקי
לקראת סדרת וובינרים של נוטניקס

נוטניקס עורכת וובינרים על ענן פרטי, אחסון, וירטואליזציה והגנת נתונים

12/07/2020 13:23
נוטניקס

נוטניקס (Nutanix) תערוך בשבועות הקרובים סדרה של ארבעה כנסים וירטואליים בנושאים שונים הקשורים לעולם תשתיות ה-IT: קונסולידציה של שירותי אחסון, הקמת ענן פרטי, יישום נכון של וירטואליזציה והגנה על הנתונים.

את הכנסים הווירטואליים יעבירו בכירי נוטניקס בישראל, וביניהם מהנדסי מערכות בכירים ואדריכלי ענן – אורי טובול, שי היימס, אושרי אביטן וירון כהן.

מה בכנסים?

הכנס הראשון בסדרה עוסק בווירטואליזציה וייערך ביום א', ה-20 ביולי. באירוע יוסבר כיצד ניתן לבטל את המורכבות והסיכון הנלווים לווירטואליזציה של יישומי ה-IT וכיצד להפסיק לשלם יותר מדי עבור וירטואליזציה של שרת. להרשמה לחצו כאן.

הכנס השני יתקיים ביום ה', ה-23 ביולי, ויעסוק בקונסולידציה של שירותי אחסון עבור נתונים לא מובנים. במהלך הוובינר תועבר סקירה טכנית ובה תעמוד למבחן הבחירה הנכונה של פתרון, מתי והיכן אחסון אובייקטים הוא הפתרון הנכון. אורי טובול, מהנדס מערכות בכיר ומומחה מטעם נוטניקס, יסקור ויציג מקרי בוחן מהשטח, היבטים ייחודיים של הפתרון הקיים ואחסון אובייקטים בזמן אמת. להרשמה לחצו כאן.

האירוע השלישי בסדרת הכנסים הוירטואליים ייערך ביום ב', ה-27 ביולי, ויעסוק בענן הפרטי וכיצד ומדוע מומלץ לבנות אותו בארגון שלך. כנס זה יעסוק במימוש אוטומציה של יצירת סביבות על גבי מערכות השונות, כולל התייחסות לאוטומציה ליצירת וניהול Kubernetes Clusters. זאת, לטובת ייעול משימות יומיומיות, החל מפעולות פשוטות ועד לשדרוגים מורכבים רב שכבתיים. להרשמה לחצו כאן.

האירוע האחרון יתקיים ביום ה', ה-30 ביולי, ונושאו יהיה הגנה על הנכסים היקרים ביותר שיש לארגון – הדטה ויכולת ההתאוששות מאסון. הכנס יעסוק בכל מה שצריך לדעת על הגנת המידע של הארגון, מדיניות ומודלי נתונים בסביבות שונות. להרשמה לחצו כאן.

כל הכנסים פתוחים להשתתפות חופשית בהרשמה מראש וללא עלות.

אירועים קרובים