תוכן שיווקי
לקראת אירוע ההשקה של מחשבי דל לעסקים ביום ב', ה-29 ביוני

דל טכנולוגיות מכריזה על שורת חידושים בסדרות המחשבים לשוק העסקי

זאת, בהמשך להכרזות בתחום המחשוב הצרכני

25/06/2020 17:14
אורן לוי, מנהל קטגוריית מחשוב עסקי בדל טכנולוגיות. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף.

דל טכנולוגיות חושפת את המחשבים החכמים והמאובטחים ביותר בשוק העולמי, על בסיס מספר קווי מוצרים מהפורטפוליו העסקי-מסחרי של החברה, הכוללים את מחשבי Latitude, Precision ו-OptiPlex.

זהו הפורטפוליו האקולוגי ביותר הקיים בתעשייה כיום. המחשבים החדשים, המעצימים את מחויבות החברה לקיימות, מגיעים לשוק עם אריזות ממוחזרות, יעילות אנרגטית ותקן הזהב EPEAT, ועוד.

ה-Dell Optimizer, תוכנת מיטוב אוטומטית מבוססת בינה מלאכותית, שמובנית בכל קווי המוצרים שלעיל (למעט סדרת ה-OptiPlex 3000), לומדת את אופן השימוש במחשב ומתאימה את עצמה להתנהגות המשתמש במשך הזמן. התוכנה פועלת "מאחורי הקלעים" על מנת לשפר את ביצועי היישומים, לזרז את הכניסה למחשב, לאבטח את נעילתו, להפחית רעשי רקע בשיחות ועידה ולהאריך את חיי הסוללה – כל זאת בכדי להעניק חוויית משתמש אולטימטיבית.

"קריטי להציע את האיזון הנכון בין ניידות לפרודוקטיביות"

אורן לוי, מנהל קטגוריית מחשוב עסקי בדל טכנולוגיות, אמר כי "קריטי להציע את האיזון הנכון בין מאפייני ניידות למאפייני פרודוקטיביות. משתמשי הקצה רוצים להדליק את המחשב בידיעה כי יש להם את כל מה שהם צריכים לטובת עבודתם במכשיר אחד. אנשים מעוניינים במסכים גדולים יותר (במסגרת פיזית קטנה יותר), ברמקולים חזקים וברורים, ביכולת להחליף מרשת אלחוטית ל-5G ברגע וביכולות AI מובנות, המשפרות את הביצועים. לבסוף, הם רוצים לעבוד חכם יותר ומהר יותר, מכל מקום ולא פחות חשוב – בהנאה רבה".

מחשבי הלאטיטוד החדשים, גם בתצורת השניים באחד, מתאימים את עצמם לעבודת המשתמש. סדרת האולטרה-פרימיום החדשה (9000) וסדרת ה-7000 המחודשת מציגות עיצובים חדשים מאלומיניום "מוברש", חיי סוללה ארוכים, מערך חיבורים עשיר, תצוגה רחבה עם שוליים צרים (ארבעה צדדים) ועוד. הם מצוידים במעבדי הדור העשירי של אינטל בתצורת vPro ו-Intel Wi-Fi 6 (Gig+)9, המהירים כמעט פי שלושה. מכשירי הלאטיטוד החדשים מציעים לעסקים הספק, ביצועים, קישוריות וחיבוריות גלובלית.

הלאטיטוד 9510, המחשב העסקי הקל והחכם ביותר בשוק בגודל מסך של 15 אינץ', הינו מכשיר מעולה עבור מנהלים ניידים, הזקוקים לעוצמות ולחיבוריות הטובים ביותר. החל ממשקל של 1.4 ק"ג, המחשב מציע יכולות 5G מובנות, עד 34 שעות סוללה (!) וחוויית שיחות משופרת, עם רמקולים ומיקרופון חזקים ומובנים.

בסדרת ה-7000: ה-7410 וה-7310, מציעים איזון מדהים בין ביצועים לניידות. אלה מחשבי הפרימיום הקטנים ביותר בתעשייה, בגדלי 14 ו-13 אינץ'. דגם ה-7410 (שזמין גם בתצורת שניים באחד) הוא למעשה המחשב העסקי הראשון שמגיע עם מסך 4K ועם פאנל Low-blue light, ובכך מציג יכולות קריאה משופרות והפחתה ניכרת במאמץ העין של המשתמש.

כמו כן, דל תכננה ועיצבה מחדש את פורטפוליו תחנות העבודה המוביל בתעשייה – Precision. משפחת מוצרים זו מיועדת לעומסי עבודה תובעניים ביותר, כגון עיצוב גרפי אינטנסיבי, כריית נתונים וניתוחם, ועבודה בתלת ממד (CAD). בגודל פיזי קטן במיוחד, עיצובים חלקים וחדשנות בפתרונות הקירור, תחנת העבודה הניידת מסדרה זו מגיעה עם ביצועים משופרים, לצד הסמכות ISV וחומרה גרפית מבית Nvidia, ומעבדי הדור העשירי מבית אינטל -vPro ו-Xeon.

עבור יוצרים ומשתמשים מקצועניים, השואפים לביצועים חזקים יותר, בלי לוותר על העיצוב, הגודל והמשקל, ה-Precision 5550 וה-5750 הם תחנות העבודה הניידות הקטנות והדקות בעולם (15 ו-17 אינץ', בהתאמה). יוצרים ומהנדסים יכולים ליהנות כעת מתצוגת InfinityEdge בעלת שוליים צרים במיוחד (ארבעה צדדים), ביחס של 16:10 ועד HDR 400. כמו כן, ה-5750 מגיע עם יכולות AR ו-VR מובנות, לצד מאפייני AI, שיחדיו יכולים לעמוד בכל משימת רינדור (Rendering), ויזואליזציה ותהליכי סימולציה מורכבים.

עבור תעשיות כמו שירותי החינוך והבריאות, הנשענות על האמינות הבלתי מתפשרת של מחשבים שולחניים, דל השיקה את העיצוב המחודש למחשבים הנייחים ממשפחת האופטיפלקס והעשירה את היצע ההכל באחד (AIO) במספר תצורות ועיצובים שחוסכים מקום רב.

מנהלי ה-IT יכולים ליהנות מהגמישות ומהחופש להרכיב חוויות שימוש ייחודיות ו-"מוכנות לשימוש" מהיום הראשון, ללא תלות במיקום העובדים, עם תוכנת Unified Workspace. מעבודה מרחוק ועד לעבודות יצירתיות ומשימות הנדסה, מומחי ה-IT יכולים להחליט באילו מכשירים להשתמש, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר לצרכים המשתנים, לסגנונות העבודה ולמיקומים הדינמיים – יחד עם תוכנת Workforce Persona QuickStart.

"המשבר האחרון האיץ את מתודת העבודה בעולם הדיגיטלי. אנחנו, בדל טכנולוגיות, מסייעים לארגונים לבנות את ה-Workforce של המחר – היום!", סיכם אורן לוי.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים