תוכן שיווקי
Cisco InterSight - Your Eye in The Sky

מערכת ניהול שרתי ה-UCS של סיסקו עולה לענן; הכירו את InterSight

11/06/2020 15:12
עמי בן עמרם, מנהל תחום דטה סנטר בסיסקו ישראל. צילום פרטי

כתב: עמי בן עמרם, מנהל תחום דטה סנטר בסיסקו ישראל.

מהפכה. סיסקו פורצת דרך ומעלה את הרף. אין ביטוי אחר לתאר את קפיצת המדרגה הזאת, בדמות מערכת ה-InterSight. מערכות ניהול השרתים והשירותים המרכזי כבר לא ייראו אותו דבר.

הכירו את מערכת ה-InterSight

לפני כ-10 שנים נכנסה סיסקו לעולם המחשוב בסערה והציגה מערכת פורצת דרך – ה-UCS. סיסקו חשפה חדשנות חומרה ומערכת ניהול שאין דומה לה מבחינת התפישה והיכולות, והתברגה כמובילת שוק במהרה. החברה ממשיכה להוביל במכירות שרתים מנוהלים בארץ ובעולם. בישראל נהנים יותר מ-1,300 לקוחות מהמערכת, הכוללת שרתי להב, שרתי פיצה, שרתי אחסון, מערכת ההייפרפלקס וניהול ייחודי.

בימים אלה משיקה סיסקו בישראל את מערכת ניהול השרתים והשירותים החדשנית, היחידה מסוגה – InterSight.

מערכת InterSight של סיסקו

מערכת InterSight של סיסקו

המערכת מושתת על שלושה עקרונות עיקריים, כמערכת ניהול של הדור הבא:

  • שימוש בענן – שירות שניתן מהענן הייעודי של סיסקו במודל תוכנה כשירות (SaaS) או בהתקנה מקומית. סיסקו דואגת לעדכנות תמידית של המערכת, תוך הוספת יכולות שוטפת. ניתן להוסיף הרחבות שונות לפי הצורך.
  • טלמטריה – איסוף, ניתוח והצגה מרכזית של דיווחים והתראות, תוך שילוב מנועי אנליטיקה. קישור מאובטח מזין עדכונים ודיווחים מהמערכות אל המנוע המרכזי, להפקת תובנות וביצוע פעולות.
  • אוטומציה – ביצוע פעולות ניהול מחזור חיי שרתים שלם, כגון התקנה של Firmware ומערכות הפעלה, שדרוגים ושירותי אופטימיזציה של מיקום אפליקציות על התשתית.

בנוסף, סיסקו משיקה בישראל את פתרון ה-HyperFlex-Edge. מדובר בדטה סנטר שלם שמותאם לסביבות קטנות ובינוניות, אתרים מרוחקים, קבוצות עבודה או סביבות אפליקטיביות נפרדות, ומאפשר להשתמש בשניים, שלושה או ארבעה שרתים. דרישות האחסון הנתמכות הן של בין 20 ל-50 טרה-בייט, לבניית קלסטר של הייפר-קונוורג'ד, המנוהל מקומית או דרך מערכת ה-InterSight, מהענן של סיסקו. מערכת ה-HyperFlex-Edge הינה פתרון מלא של דטה סנטר בקופסה (Data Center In A Box) מבית סיסקו, שכולל חומרה, תוכנה, וירטואליזציה, ניהול ותמיכה. השרתים יכולים להכיל את כל סוגי המעבדים החדשים וכל מרחב זכרון פנימי שנדרש, ולעבוד בתצורה היברידית (Cash & HDDs ) לצרכים "סטנדרטיים" או אול-פלאש (Cash & SSDs) לביצועים גבוהים.

מהן היכולות של המערכת?

תכונות ויכולות מערכת ה-InterSight כוללות:

  • תצוגה מרכזית (דשבורד) להצגת נתונים כוללת, של כל מערך מחשוב ה-UCS.
  • איסוף מרכזי של כל ההתראות, התקלות והדיווחים מהשרתים המנוטרים.
  • התקנות ושדרוגי Firmware של כל סוגי שרתי סיסקו, כולל הייפרפלקס.
  • ניתוח והמלצות תאימות חומרה כגון Firmware של שרתים, דרייברים ומערכות הפעלה.
  • קיצור תהליכי תמיכה של הטאק במקרה תקלה. פתיחת קייס אוטומטית, בדיקת התקלה מול באגים או מאגר תקלות ידועות, טעינת קבצי לוג אוטומטית וניהול שליחת חלקי חילוף.
  • פלטפורמה מודולרית, המאפשרת לכלול אפליקציות ניהול נוספות של סיסקו באינטגרציה מלאה, כגון אוטומציה של תהליכים (UCS Director) ואופטימיזציה של מיקום סביבות עבודה (CWOM) – הכל מהענן ללא צורך בהתקנה מקומית. יש אפשרות לניהול מקומי.
  • מודלי רישוי – למוצר כמה רמות רישוי עיקריות: Basic – תצוגה מרכזית, דו"חות מלאי, דיווח תקלות והתראות, קישור לטאק. ללא עלות; Essential – לתכונות מתקדמות כמו בדיקות תאימות חומרה (HCL), פתיחת קונסול מרוחק (KVM), ניהול פרופילי הגדרות, דו"חות מלאי פרטניים ושירות תמיכה פרו-אקטיבי; ו-Advantage & Premier – לשימוש בתכונות מתקדמות כגון אוטומציה של תהליכים וציוד של יצרנים שונים (שרתים, מערכות אחסון וכלי ניהול סביבה).

על כל היכולות הללו ושאר היתרונות של מערכת הניהול ניתן לשמוע בוובינר ייעודי, שיתקיים ביום ב' הקרוב, ה-15 ביוני. בוובינר ידגימו אנשי סיסקו בלייב את המערכת וכן יוצג סיפור הטמעה מוצלח.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים