תוכן שיווקי
לקראת מפגש המשכיות עסקית - חזרה ממשבר לעבודה סדירה 5, ב-24 במאי ב-09:30

מגפת הקורונה: "כרטיס צהוב" לחברות וארגונים

המגפה מלמדת אותנו שחברות וארגונים צריכים להיות תמיד ערוכים למשבר פתאומי ● כך אופן טקסט מסייעת להם לעשות זאת

11/05/2020 12:29
דגנית לוי, מנהלת חטיבת מכירות אופן טקסט בנספרו. צילום: יח"צ

כתבה: דגנית לוי, מנהלת חטיבת מכירות אופן טקסט בנספרו, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

ניהול ארגונים בתקופת משבר דוגמת הקורונה מהווה אתגר בולט. גם אם בשבועות הקרובים יוכלו עובדים רבים יותר להגיע למקומות העבודה, האירוע חייב להדליק אור אדום בקרב החברות והארגונים, מה גם שמומחים שונים חוששים מהתפרצות גל שני. אירוע כה משבש לא חייב להיות מגפה. זה יכול להיות גם אסון טבע, מלחמה וכדומה. בדרך כלל, מתייחסים לכך כאל משהו תיאורטי, או שיכול להתרחש אי שם בעתיד הרחוק, אך מגפת הקורונה לימדה את כל העולם שאירוע כזה יכול לנחות מהיום למחר, ללא התראה מוקדמת.

צריך להתייחס למגיפת הקורונה, גם אם הגל הנוכחי מתחיל לרדת, כאל כרטיס צהוב, כמו זה שיש בעולם הכדורגל: אזהרה חמורה לחברות ולארגונים להיות תמיד ערוכים בצורה רצינית לאפשרות של אירועים כאלה.

כדי למנוע מצב של צמצום היכולת התפקודית בארגון, דבר שקרה לארגונים לא מעטים עם פרוץ המגיפה, חייבת להיות מוכנות מלאה לעבודה מרחוק ולשיתוף מידע – לא רק לעובדים, אלא גם בשרשרת האספקה (לקוחות וספקים). עסקים וארגונים חייבים להמשיך ולתפקד, ולמזער את ירידת התפוקה והמכירות.

התפרצות הקורונה כפתה על חברות וארגונים ביטול נסיעות עסקיות וצורך לקיים פגישות וירטואליות, תוך שמירה על פעילות סדירה של צוותי העבודה, כשכל עובד ממוקם בדרך כלל בביתו. הפתרון לכך הינו גישה מרחוק ליישומים העסקיים. בנוסף, קיימת בעידן של משבר חשיבות קריטית לשיתוף תוכן רלוונטי עם ספקים, לקוחות ושותפים עסקיים. ארגונים נדרשים אף לעבור ממתן שירותים פרונטליים למתן שירותים דיגיטליים, כמו ניהול ייעוץ פנסיוני, ייעוץ השקעות, שירותי רפואה, שירותים ממשלתיים ובנקאיים בשיחת וידיאו, כאשר הכול צריך להיות מנוהל, מתועד ובר חיפוש לאחר מכן.

אופן טקסט, המיוצגת בישראל על ידי נספרו (NessPRO), קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מספקת, בין השאר, מוצרים שמאפשרים גישה מרחוק ליישומים ארגוניים, ושיתוף מידע ומתן שירותים דיגיטליים, כולל וידיאו, המנוהלים כחלק מעולם התוכן הארגוני הכולל. לא זו בלבד, אלא שאופן טקסט פועלת בעשרות מדינות ומיישמת הלכה למעשה את העבודה מרחוק ושיתוף המידע.

הפתרונות שמציעה החברה בתחום

פתרון שיתוף המידע שמציעה החברה, OpenText Core, הוא שירות מנוהל על גבי הענן של נספרו. הפתרון מאפשר לארגונים להעביר ולערוך יחדיו מידע, תוך הרחבת הזדמנויות לשיתוף פעולה מאובטח למשתמשים חיצוניים ושותפים עסקיים, ובו זמנית להמשיך לעמוד בתקנים ורגולציות בתחום הפרטיות. הפתרון מאפשר למשתמשים לבצע החצנה ושיתוף של קבצים, כולל קבצי וידיאו ואודיו, מבלי להתפשר על רמת השליטה והבקרה, אפילו בתוכנות חוץ ארגוניות כגון ווטסאפ. שיתוף המידע מתבצע באופן מאובטח ומבוקר בבית, במשרד ובכל מקום פנים ארגוני וחוץ ארגוני, כולל לקוחות וספקים.

הפתרון כולל, בין השאר, אפליקציה ייעודית לשיתוף מסמכים, תמונות וסרטונים מהמובייל ומהמחשב באופן מאובטח, Audit מלא על כלל הפעולות, תהליכי עבודה מאובטחים ומתועדים כולל הרשאות גישה, פעולות על המידע והחלטה לכמה זמן יישמר המידע זמין לגישה. כמו כן, הוא כולל ממשק משתמש אינטואיטיבי לשיתוף, יצירה ועריכה של מסמכים,Viewer לתצוגת מסמכים, אפשרות תיוג, נוטיפיקציות אונליין ודו"ח פעילויות בדשבורדים מותאמים.

פתרון OpenText Media Management לניהול תוכן דיגיטלי של אודיו ו-וידיאו מאפשר ליצור שיחת וידיאו מנוהלת ומתועדת, שכוללת זיהוי פנים, צירוף מסמכים, מילוי משותף של מסמכים וכלי חיפוש ותחקור, המאפשרים גישה מהירה אל המידע הזה ביום שהוא נדרש לאחר מכן.

פתרון הגישה מרחוק הינו Exceed TurboX, שמאפשר למשתמשים לגשת מרחוק ליישומים לצורך ביצוע משימות קריטיות מבלי לנסוע למשרד. באמצעות הצגת היישום או שולחן העבודה באופן וירטואלי, משתמשים מרוחקים יכולים לגשת אליו מכל מקום.

הגישה מרחוק שמציע Exceed TurboX הינה מהירה, מאובטחת ויציבה ליישומיים רבים במגוון סביבות הפעלה, כגון Windows, לינוקס ויוניקס, באמצעות דפדפן. המשתמשים יכולים להמשיך ולשתף פעולה עם משתמשים מרוחקים באמצעות שיתוף מסך מלא, ואפילו ביכולת להעביר שליטה המאפשרת שיתוף פעולה בזמן אמת.

ארגונים בכל העולם משתמשים ב-Exceed TurboX הודות לאמינותו, ליכולותיו ולביצועיו.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים