תוכן שיווקי
לקראת המפגש הרביעי בסדרת המפגשים הווירטואליים המשכיות עסקית בשעת משבר, ביום א', ה-10 במאי

עובדים מהבית? הכירו את ה-"עיניים" של מנהלי התשתיות

אחת הבעיות של מנהלי התשתיות בתקופה של עבודה מרחוק היא כיצד להבטיח לכלל העובדים רציפות עסקית וזמינות מקסימלית למערכות המחשוב ● פתרון Keysight Hawkeye לניטור רשת אקטיבי נכנס מתחת לאלונקה ומשמש כ-"עיניים" של מנהלי הרשת בתקופה זו

07/05/2020 14:03

התפשטות נגיף הקורונה ומגבלות התנועה שבאו עימו הציבו ארגונים בישראל ובמדינות נוספות בעולם בפני אתגר חדש – עבודה מהבית בהיקפים גדולים. ארגונים מכל הגדלים ובסקטורים מגוונים של פעילות מוצאים את עצמם נדרשים להמשיך לעבוד כאשר כ-70% מכלל העובדים שלהם ממשיכים לבצע את משימותיהם מהבית. גם כעת, כאשר מדובר על אסטרטגיית יציאה, עדיין מדובר בתהליך איטי, זהיר ומדורג של חזרה למשרדים, וההנחיה הממשלתית היא להמשיך לעבוד ככל הניתן כל עובד מביתו. אתגר המשך הפעילות העסקית בעת הזו מוטל בראש ובראשונה על כתפיהם של מנהלי התשתיות.

האתגר של מנהל התשתיות: לספק זמינות של המערכות

כפי שמספר ח', מנהל תשתיות בארגון פיננסי מוביל, "אנחנו מנהלים משבר תוך כדי תנועה. היה עלינו, בזמן קצר ובתנאים לא פשוטים, להצטייד במאות מחשבים ולהבטיח רמת זמינות מקסימלית לכלל העובדים".

ח' מוסיף כי "כך, מדובר על זמינות של אפליקציות התקשורת האחודה, שנכנסו לליבה של הפעילות בימים אלה, זמינות המערכות העסקיות ועוד. כל צוואר בקבוק שבימים כתיקונם אינו מורגש הופך כעת לבעיה ומגיע לטיפולנו, ואנחנו נדרשים לאתר במהירות את הבעיה ולטפל בה במינימום השבתות. אני והצוות שלי צריכים כלי שיהיה ה-'עיניים' שלנו בכל מקום אליו נמתחת הרשת הארגונית".

הפתרון: פלטפורמת Hawkeye לניטור רשתי אקטיבי של קיסייט

"את זה בדיוק אנחנו מביאים לארגון – פתרון שישמש ה-'עיניים' של אנשי התשתיות, ויסייע להם לשמור על רשת ארגונית פעילה ויציבה", מציין גל אורן, מנהל חטיבת Network Application & Security בקיסייט ישראל (Keysight Technologies).

פתרון Hawkeye מבוסס על גששים אקטיביים, שניתנים להתקנה על כל נקודות הקצה – בין אם מדובר במחשב נייד בבית המשתמש או בשרת בדטה סנטר, בסביבת און-פרמיס או בענן. Hawkeye מאפשר ניטור של אלפי נקודות קצה בכל מקום בעולם, ומותאם לבדיקת איכות השירות (QoS) ותמיכה בניטור אפליקציות, כולל אפליקציות התקשורת האחודה, רשתות ה-VPN הארגוניות, מערכות הליבה העסקיות ועוד. הפתרון גם יודע לסמלץ ולנטר את איכות השירות של אפליקציות ייעודיות שהארגון פיתח בעצמו.

מקור: פורטל קיסייט

מקור: פורטל קיסייט

אורן מוסיף כי "הפתרון מבצע סימולציה של תעבורה סינתטית בין תחנות הקצה ברשת הארגונית, ובאמצעות טכנולוגיות לימוד מכונה מתבצעת סימולציה אוטומטית ובזמן אמת של הפעילות ברשת הארגונית. על ידי כך, זו מאפשרת לאתר, לאבחן ולתקן בעיות ביצועים עוד לפני שהן מורגשות על ידי המשתמשים".

"האוטומציה הינה ברמה כזו שניתן מראש לקבוע רמת QoS רצויה ברשת ובאפליקציות, וכאשר מתקיימת חריגה מהרמה הזו, מתבצע דיווח פרו-אקטיבי על הבעיה עוד לפני שזו מוצפת על ידי המשתמשים", הוא אומר.

דוגמה: רשתות ה-VPN

אחת הדוגמאות השימושיות לימים אלה היא רשת ה-VPN, המאפשרת כניסה מאובטחת מרחוק לרשת הארגונית ושיכולה לחוות ניתוקים ומניעת התחברות כתוצאה מעומסים. Hawkeye מסמלצת תעבורה סינתטית ומאתרת את נקודות הכשל והתורפה של הרשת, וכיצד ניתן לפתור את הבעיות על מנת להבטיח זמינות מקסימלית של המערכות.

"אלא ש-Hawkeye אינה עומדת לבדה במערכה", מסכם אורן. "היא מתממשקת עם פתרונות נראות הרשת והבדיקות (Network visibility ו-Testing) של קיסייט, שביחד מספקים מענה כולל ומלא לצרכים של הארגון – בחירום ובשגרה".

להורדת דמו של הפתרון לחצו כאן.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים