תוכן שיווקי
לקראת הכנס השנתי של רד-האט - והפעם וירטואלי, בימים ג' ו-ד', ה-28 וה-29 באפריל

הכנס השנתי הגדול של רד-האט – וירטואלי וללא תשלום

26/04/2020 14:14
פול קורמייר, נשיא ומנכ"ל רד-האט. צילום: יח"צ

בשנה ה-16 שלו ילבש Red Hat Summit – הכנס השנתי של רד-האט, חברת פתרונות הקוד הפתוח הגדולה בעולם, צורה שונה. כמתחייב מהמצב, הכנס לא יתקיים כפי שהיה עד היום במרכז כנסים גדול בארצות הברית, אלא ככנס וירטואלי – Red Hat Summit Virtual Experience.

הכנס, שמשך אליו מדי שנה אלפי מקצועני IT לאירוע מלא אנרגיה הממוקד בחדשנות, לימוד ושיתופיות, יתקיים הפעם כאירוע ללא תשלום בימים ג'-ד', ה-28 וה-29 באפריל (יום הזיכרון ויום העצמאות) .

כמו תמיד, יציג האירוע תכנים מעוררי השראה, ויכלול הרצאות מרכזיות (Keynotes), פיצולי הרצאות בתחומים שונים וסיפורי לקוחות, קשר עם מומחי רד-האט ועוד.

דליסה אלכסנדר, סגנית נשיא בכירה ומנהלת אנשים ראשית. צילום: ניב קנטור

דליסה אלכסנדר, סגנית נשיא בכירה ומנהלת אנשים ראשית. צילום: ניב קנטור

המרצים המרכזיים יהיו מנהלים בכירים ברד-האט: פול קורמייר, נשיא ומנכ"ל; דליסה אלכסנדר, סגנית נשיא בכירה ומנהלת אנשים ראשית; מאט היקס, סגן נשיא בכיר למוצרים וטכנולוגיות; כריס רייט, סגן נשיא בכיר ומנהל טכנולוגיה ראשי; סטפני צ'יראס, סגנית נשיא ומנהלת כללית של Red Hat Enterprise Linux; ובר סאטר, מנהל עולמי של חוויית מפתחים.

מרצים מרכזיים מהתעשייה יהיו ג'ים וויטהרסט, נשיא יבמ; נבין שאנוי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של קבוצת פלטפורמות נתונים באינטל; וסקוט גאתרי, סגן נשיא בכיר של קבוצת הענן והבינה המלאכותית במיקרוסופט.

גם ללקוחות יהיה תפקיד בולט בכנס הווירטואלי, עם סיפורי לקוחות שמשתמשים בקוד פתוח במגוון תחומים עבור חידוש תשתיות ויישומים, ולאספקה מהירה של חדשנות. אלה יכללו את דניאל אושנר, מנהל שירותי פלטפורמות, קונטיינרים, אירוח ושירותי נתונים בקרדיט סוויס; אריק קרסטן, מנהל ארכיטקטורה ארגונית וטכנולוגיות חדשניות בפורד; וסריניוסה קאלפלה, סגן נשיא לטכנולוגיה ואסטרטגיית ספקים ב-וריזון.

מאט היקס, סגן נשיא בכיר למוצרים וטכנולוגיות ברד-האט. צילום: יח"צ

מאט היקס, סגן נשיא בכיר למוצרים וטכנולוגיות ברד-האט. צילום: יח"צ

כדרכה של רד האט, כאשר מדובר בקוד פתוח, תמיד מדובר בקהילה. בכנס השנה יובלטו כמה עבודות חדשניות ומלהיבות שמתבצעות בקהילת הקוד הפתוח ובתעשיית הטכנולוגיה הרחבה יותר, כולל:

  • Open Source Stories Live – רד-האט מביאה את סיפוריהם של יצרנים, אמנים, מפתחי קוד ומנהיגים שמעזים לבנות דברים בסביבה פתוחה, כך שכולם יראו ויבססו פיתוחים עליהם. הדובר השנה הוא בריאן גרקי, מנכ"ל אופן רובוטיקס. הוא יציג מבט מבפנים על האופן שבו ההווה והעתיד של התעשייה יעוצבו עם תוכנות קוד פתוח כמו Robot Operating System ו-Gazebo.
  • Command Line Heroes – מה עושה מפתחים למכורים לקוד פתוח? מהיכן באה תשוקה זאת לפיתוח קוד? ואיך זה עוזר להם לפתח את הקריירות שלהם? המשתתפים ישמעו את סארון יתברק, מייסדת קודניובי ומנחת הפודקאסט המקורי של רד-האט – Command Line Heroes, שתשוחח עם העיתונאי והסופר קלייב תומפסון על הסיפורים שאסף והלקחים שלמד מראיונות עם מאות מפתחים לספרו האחרון – Coders.
  • יותר מ-100 מושבים מפוצלים והדגמות מעבדה, תוך כיסוי רבים מהנושאים הלוהטים ביותר בעולם הטכנולוגיה הארגונית. אלה יועברו על ידי מומחים מרד-האט, לקוחות, שותפים ותורמים מהקהילה, שיעניקו למשתתפים הזדמנות לצלול לתוך חידושי הטכנולוגיה העדכניים ביותר ולשמוע לקחים מתחומים שונים. ההרצאות נתפרו במיוחד לקהל וירטואלי ולתפקידים שונים ורמות מומחיות שונות, ויכסו מגוון רחב של נושאים, כולל מחשוב קצה, קונטיינרי לינוקס, אוטומציית IT, תשתיות ענן היברידי, אבטחה, פיתוח יישומים, גיוון ותרבות, ועוד. הדוברים יקבלו שאלות ממשתתפים דרך חדר צ'ט במהלך ההרצאות ובעקבותיהן.

כאמור, ההשתתפות ב- Red Hat Summit Virtual Experience היא ללא תשלום. להרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים