תוכן שיווקי
לקראת אירוע Next on Tour Tel Aviv, ב-4 בפברואר באווניו, קריית שדה התעופה

"אנחנו מחויבים להפוך את תכנית השותפים שלנו למצליחה בישראל"

שיחה עם רמי קורן, מנהל השותפים העסקיים בנוטניקס ישראל

26/01/2020 16:29
רמי קורן, מנהל ארגון השותפים בנוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

כיצד פועל מערך השותפים העסקיים של נוטניקס?
"מנגנון השותפים של נוטניקס מאוד יעיל בכמה היבטים, ואנחנו נגישים מאוד לשותפים העסקיים שלנו. פרוצדורת פתיחת שותף חדש של נוטניקס לוקחת דקות ולא דורשת הסמכות מקדימות. השותפים שלנו מדורגים בשלוש רמות של שותפות, הקשורה להסמכות שהשותף עבר. יש לנו מערכת מסודרת לטיפול בלידים. בארגון השותפים יש מנהל טכנולוגי ייעודי, שמסייע לשותפים בהסמכות הצוות הטכני, אנשי המכירות, בהעברת ידע, בניית קונפיגורציות, הוכחת היתכנות וכל היבט לו נדרש אחד משותפינו".

מהם היתרונות בעבודה עם נוטניקס – עבור השותפים ועבור הלקוחות?
"שוק ה-HCI גדל בקצבים גדולים, כאשר בשנה הקרובה הוא צפוי לצמוח בכ-300%. נוטניקס עובדת באופן מעט שונה מהנהוג עם שותפיה העסקיים. אנחנו רואים בהם שותפים אמיתיים בהצלחה. כחברה צעירה יחסית אנחנו מאוד זמינים ו-'רעבים', ויודעים להגיע עם שותף עסקי יד ביד לכל לקוח ובכל יום ושעה, עד לרגע שבו השותף מוסמך ומרגיש בנוח להוביל עסקה עצמאית. במקביל לכך, אנחנו מספקים אחוזי רווחיות גדולים מהנהוג בענף ועובדים יחד עם השותפים שלנו, בצורה חכמה, על הזדמנויות עסקיות".

כיצד תסכם את 2019 ומהן התכניות שלכם לעבודה עם השותפים ב-2020?
"ב-2019 הצטרפו כמה וכמה שותפים חדשים לתכנית השותפים שלנו בישראל. לשותפים החדשים הללו אנחנו מבצעים הדרכות והכשרות רבות על בסיס יומיומי. אנחנו מחויבים להפוך את תכנית השותפים שלנו להצלחה בישראל".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים