תוכן שיווקי
לקראת אירוע נוטניקס, ב-4 בפברואר באווניו, קריית שדה התעופה

נוטניקס מציינת עשור בכנס השנתי – NEXT on Tour Tel Aviv

בכנס יציגו דוברים מהחברה כיצד הפתרונות שלה בעולמות התוכנה בענן, ניהול הדטה והמחשוב למשתמשי הקצה של הארגון מסוגלים לסייע לו לבנות בפשטות מערכי ענן גמישים וחכמים

20/01/2020 15:01
ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

חברת תוכנת מחשוב הענן נוטניקס תערוך ב-4 בפברואר, זו הפעם השלישית ברציפות, את הכנס השנתי שלה, NEXT on Tour Tel Aviv, במרכז האירועים אווניו שבקריית שדה התעופה. את הכנס ינחה אמן החושים שימי אטיאס, והשנה הוא מתקיים על רקע חגיגות יום הולדת 10 לחברה הבינלאומית.

הכנס יעסוק ביכולות מפתח שנדרשות לבניית אסטרטגיית ענן היברידית מוצלחת, וכיצד ניתן להטמיע ניהול מחזור חיי מוצר המונע על ידי למידת מכונה או בינה מלאכותית, על מנת להבטיח חוויות לקוח וחוויות עובד אידיאליות. כמו כן, ידון הכנס בשאלה כיצד אחסון מאוחד יכול לסייע לאיסוף תובנות עסקיות מנתוני הארגון. במהלך האירוע יבוצעו הדגמות חיות בפני האורחים, על מנת להמחיש כיצד כל אלה מתרחשים בפועל.

כמו כן, בכנס יציגו דוברים מנוטניקס כיצד הפתרונות של החברה בעולמות התוכנה בענן, ניהול הדטה והמחשוב למשתמשי הקצה מסוגלים לסייע לארגון לבנות בפשטות מערכי ענן גמישים וחכמים.

לאירוע צפויים להגיע משתתפים ממגזרים רבים בתעשייה הישראלית: הביטוח, הפיננסים, הרפואה, ההיי-טק ועוד. בין האורחים הבולטים בו: אנדרו ג'יימס ברינדד, סמנכ"ל תפעול למערך המכירות של אזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) בנוטניקס; אארון ווייט, מנהל אזור המזרח התיכון, טורקיה וישראל בחברה; ג'וליה אובריאן, סגנית נשיא בכירה ומנהלת מערך השיווק בנוטניקס; וניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל.

הולנדר אמר כי "ארגונים צריכים לשחרר את עצמם מהמורכבות והעלויות הגבוהות הכרוכות בשימוש בתשתיות של הדור הקודם. בימים אלה מנהלים ואנשי צוות ה-IT בכל ארגון נמצאים תחת דרישה אינטנסיבית לייצר תפוקה פרודוקטיבית, חוויית לקוח איכותית וצמיחה עסקית. על מנת לעמוד בדרישות אלה, חברות רבות מאמצות את תהליכי הזירוז שמביאה איתה טרנספורמציית הענן. בתהליכי המעבר לענן וביצירת אסטרטגיית ענן היברידית לארגון יש חשיבות גדולה לבחירה בטכנולוגיה המתאימה, שמספקת מקסימום פונקציונליות, קלה לניהול ולתפעול – ובעלויות הגיוניות".

הוא הוסיף ש-"הכנס הנוכחי מאפשר לכל האורחים שכבר הטמיעו את פתרונות נוטניקס או מתכננים לעשות זאת בעתיד לפגוש את לקוחות ושותפי החברה בישראל, בכירים מהארץ ומחו"ל וכן את עמיתיהם לשוק הישראלי, ולהחליף חוויות, רשמים ותובנות מתהליך המסע לענן. אנחנו שמחים לארח אירוע גדול וייחודי מסוג זה, המהווה פלטפורמה לקפיצת מדרגה עבור ארגונים רבים בישראל, בדרך להגשמה ארגונית וצמיחה עסקית".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים