תוכן שיווקי
לקראת Red Hat Israel Forum, ב-16 בדצמבר באווניו, קריית שדה התעופה

טריליו דטה תדגים בפורום רד-האט את הפתרון שלה ל-OpenShift Kubernetes

10/12/2019 14:47
דיוויד סאפאיי, מנכ"ל טריליו. צילום: יח"צ

החברה האמריקנית טריליו (Trilio), שמתמחה בהגנת נתונים וגמישות יישומים, הכריזה ממש באחרונה על גרסת הקדם (Technical preview) של Trilio for Kubernetes, ועל כך שהמוצר זכה בהסמכת קונטיינרים של החברה. הסמכה זאת וזמינות המוצר בקטלוג הקונטיינר של רד-האט מבטאים את חדירת החברה לתמיכה בעומסי עבודה מבוססי קונטיינר ב-Red Hat OpenShift. זאת, בעקבות טכנולוגיית הליבה שלה, TrilioVault עבור Red Hat OpenStack, וסביבות וירטואליזציה של רד-האט.

טריליו תשתתף בכנס Red Hat Forum Israel, שיתקיים ביום ב' הקרוב במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה, והפתרון שלה יודגם במקום.

מהדורת הקדם מאפשרת ללקוחות TrilioVault קיימים ולשותפים, כמו גם למתעניינים בפתרון, ללמוד יותר ולראות הדגמה שלו. תמיכה בסביבות נוספות של תשתיות ויישומי קונטיינר מתוכננת ל-2020.

טכנולוגיית הליבה של טריליו הנה במודל של תוכנה בלבד, ללא אייג'נט, והיא זמינה בשירות עצמי לסביבות Multi-tenant התומכות בהיקפים גדולים מאוד. TrilioVault, עם סכמות גיבוי נקודות זמן פתוחות ובעלות יכולת גידול תמידית, יכולה לתמוך בכל יעד אחסון – מה שעושה אותה אידאלית עבור סביבות ילידיות לענן בהן יישומים בנויים על קוברנטיס.

הסמכת Red Hat Container ל-TrilioVault היא הצעד הראשון של החברה לתוך מרחב הקלאוד נייטיב. מטרת החברה היא לספק פלטפורמה משולבת יחידה, שתומכת בניידות פריסות יישומים ברחבי סביבות תשתיות ציבוריות ופרטיות, שממלאות תפקיד קריטי באסטרטגיות ריבוי עננים של ארגוני אנטרפרייז וספקי שירותים מנוהלים (MSPs).

"TrilioVault ביצעה חדירות משמעותיות לתוך שוק הווירטואליזציה עם הצעת גישה נטולת סוכנים (Agentless) לסביבות Scale-out ו-Multi-tenant", אמר דיוויד סאפאיי, מנכ"ל טריליו. "גישת ארכיטקטורת הליבה שלנו אידאלית לא רק להגנת נתונים בסביבות קונטיינר, לה שואפים מנהלי תשתיות IT, אלא גם לניהול מחזור חיי יישומים של עומסי עבודה עבור קהילת ה-DevOps. הדבר מסייע להאצת סבבי פיתוח של מסע יישומים אל הייצור. אנחנו מתכננים לנצל הזדמנות זו במלואה כאשר יותר עומסי עבודה של ארגוני אנטרפרייז יעברו לייצור בפריסות תשתיות ענן ציבורי ופרטי, בשנה הבאה ומעבר לה. בכל מקום בו יפעלו יישומים מבוססי קונטיינר טריליו תהיה כדי לספק גמישות, התאוששות ובקרת גרסאות".

"כשותפה טכנולוגית שלנו, טריליו עבדה איתנו בשנים האחרונות כדי לשרת לקוחות Red Hat Cloud Platform", ציין אשש בדאני, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ענן ברד-האט. "כאשר לקוחות יעשו את המסע לריבוי עננים, כשהם מתבססים על Red Hat OpenStack ו-Red Hat Virtualization בשילוב קונטיינרים ו-OpenShift, הם יזדקקו לעתים קרובות לפעילויות כמו גיבוי נקודת זמן, התאוששות מאסונות וניהול מחזור חיי אפליקציות. פלטפורמת הטכנולוגיה של טריליו יכולה לספק חוויית משתמש שקופה ברחבי עננים ציבוריים ופרטיים, ועם הסמכת Red Hat Container ל-TrilioVault, היא מספקת ללקוחות אפשרויות לבחון עתיד ילידי בענן באמצעות Red Hat Enterprise Linux ו-Red Hat OpenShift".

המוצר של טריליו – הצלחה בקרב הלקוחות

ב-2019 קיבל מוצר TrilioVault זכיות משמעותיות אצל לקוחות. החברה משרתת עתה מגוון גופי אנטרפרייז בטלקום, שירותים פיננסיים, ביטחון וממשלה, תעשיית הרכב וספקי MSP.

טריליו זכתה בהצלחה בשוק הגיבוי והתאוששות המסורתי, בכך שהציעה ללקוחות את פתרון הנייטיב היחיד עבור מרחב התשתיות הפתוחות, ביחד עם תמחור מבוסס על שימוש ומנויים, בעוד הפתרונות המסורתיים דורשים רישוי.

"כאשר ארגונים ו-MSPs עוברים לתמיכה במודלים של ריבוי עננים, מנמ"רים חייבים לנהל עומסי עבודה ונותנים השוכנים בעננים מרובים. פלטפורמת TrilioVault לוכדת נתוני יישומים ומטה-דטה, ויכולה להעביר בכל רגע מכונות וירטואליות או יישומים מבוססי קונטיינר לענן אחר", אמר סאפאיי.

פרטים נוספים – כאן או triliodata@ בטוויטר.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים