תוכן שיווקי
לקראת VMware vFORUM 2019, מחר (ב') במרכז האירועים אווניו שבקריית שדה התעופה

"יש לשנות את האופן שבו ארגונים מריצים תוכנה בקוברנטיס"

08/12/2019 12:39
אבי יושעי, סמנכ"ל טכנולוגיות אזורי ב-VMware צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף.

"ארגונים נדרשים לשנות את האופן שבו ארגונים בונים, מריצים ומנהלים תוכנה בקוברנטיס", כך אמר אבי יושעי, סמנכ"ל טכנולוגיות אזורי ב-VMware.

יושעי התראיין לקראת VMware vFORUM 2019. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך מחר (ב') במרכז האירועים אווניו שבקריית שדה התעופה.

לדברי יושעי, "יש כיום ביקוש לפתרונות ולשירותים שיסייעו ללקוחות הארגוניים לממש את המרב מקוברנטיס, כך שהם יוכלו לבנות, להריץ ולנהל את האפליקציות שלהם בסביבה מרובת עננים. המענה שלנו לתחום הוא VMware Tanzu – פורטפוליו מוצרים שיסייע לארגונים לבנות פלטפורמה מבוססת קוברנטיס עבור לקוחותיהם. לכן השקנו את פרויקט פסיפיק, שהופך את VMware vSphere לפלטפורמת קוברנטיס טבעית. השילוב בין VMware vSphere לבין קוברנטיס מאפשר לפרוס ולנהל קוברנטיס ותשתית קונטיינרים בכל מקום שבו vSphere רץ – הן בדטה סנטר בחצר הבית והן בסביבת ענן היברידית".

התרומה של המיזוג עם פיבוטל ורכישת קארבון בלאק

"באחרונה", ציין, "הוכרז על מיזוג בין VMware לפיבוטל. מיזוג זה עונה על הצורך שלנו להתפתח עוד בעולם הקוברנטיס. פיבוטל עונה למגמה ההולכת וגדלה של עבודת ארגונים בסביבה מרובת עננים והצורך באפליקציות שפועלות בהם. כעת, ישולבו פלטפורמת הפיתוח, הכלים והשירותים של פיבוטל עם התשתיות של VMware ויכולתה לספק היצע קוברנטיס מוכלל. כך, נעניק לארגונים את היכולת לבנות להריץ ולנהל אפליקציות מודרניות. היא תאיץ את החזון שלנו – על כל ענן, לכל אפליקציה ועל גבי כל רכיב ומכשיר. נחשוף פתרונות למפתחים ולצוותי פיתוח – ולא רק לאנשי תשתיות".

לדברי יושעי, "לא מכבר רכשנו את קארבון בלאק, שפועלת בעולם אבטחת הענן. קארבון בלאק עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוכנות אבטחה לנקודות קצה לארגונים. הפתרונות שלה מאפשרים לארגונים לחזות, למנוע, לזהות ולהגיב למתקפות סייבר. המערכת שלה מבוססת על טכנולוגיית Streaming Prevention. היא מציעה איתור, מניעה ותגובה לאירועי סייבר מהדור החדש – כופרות, נוזקות ומתקפות שאינן באות עם נוזקות, תוך תחקור מעמיק של האירוע. הפתרון של קארבון בלאק מוטמע ביותר מ-3,000 לקוחות ארגוניים בעולם ומגן על למעלה מ-10 מיליון תחנות קצה. מרבית הלקוחות משתמשים במוצר כתחליף לאנטי וירוס, כדי לנעול מערכות קריטיות, לאתר איומים ולהגן על נקודות הקצה מפני מתקפות סייבר מתקדמות מבפנים ומבחוץ".

הוא הסביר כי "בעקבות הרכישה הוקמה ב-VMware יחידת אבטחת מידע, שבראשה יעמוד פטריק מורלי, מנכ"ל ונשיא קארבון בלאק. הרכישה נועדה לחזק את הצורך באבטחת מידע על האפליקציות, ולנתח את עומסי העבודה של האפליקציות – מהצד של השרת. כך, אנחנו משקיעים באופן מסיבי בעולם הגנת הסייבר, מתוך רצון 'לשבש' את השוק. כתוצאה מהרכישה, רמת אבטחת המידע ש-VMware מספקת תגדל ותכלול פלטפורמת אבטחה לענן, עם יכולות טלמטריה והבנה רשתית".

יושעי סיכם באמרו כי "עם הכניסה שלנו לעולמות הגנת הסייבר, עם הרכישה של החברה המובילה את תחום מערכות ההגנה והתגובה לתחנות קצה, EDR (ר"ת Endpoint detection and response), אנחנו משלבים פתרונות הגנת סייבר בתשתית הווירטואלית כמו גם בתשתית העננית. בדרך זו, אנחנו מעניקים לארגונים את היכולת לעבור טרנספורמציה דיגיטלית, ולעשות זאת באופן מאובטח".

אירועים קרובים