תוכן שיווקי
לקראת אירוע VForum של VMware, שיתקיים במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה ב-9 בדצמבר

אמת מיחשוב מסכמת עוד שנה מוצלחת עם VMware ישראל

04/12/2019 15:32
פנינה אלדי, סמנכ"לית חטיבת מוצרים ושיווק באמת מיחשוב. צילום: אפרת שפי

בשבוע הבא ייערך VForum – אירוע החדשנות של VMware, החברה החדשנית המובילה בתוכנה לארגונים בישראל. באירוע יוצגו החדשות החמות מכנס VMworld שנערך בברצלונה על ידי מומחי החברה, נציגי השותפים המובילים ונציגי הלקוחות בישראל. ביקשנו מפנינה אלדי, סמנכ"לית קשרי יצרנים ושיווק (VP Partners Alliances & Marketing) באמת מיחשוב, להתראיין ולספר לנו קצת על שיתוף הפעולה המוצלח עם VMware ישראל.

לדבריה, "אמת מיחשוב עשתה דרך מרשימה השנה, עם גדילה משמעותית בפעילותה מול לקוחות אסטרטגיים בשוק הישראלי. בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בהיקף הפעילות בין החברות – דבר שדרש הכשרות מתקדמות וגיוס של לא מעט משאבים וכוח אדם בכיר, בכדי לתת מענה הולם ומקצועי לקהל לקוחות החברה. הצלחנו להגיע למחזור עסקים משותף עם VMware שממצב אותנו כשותף מוביל בעולמות הווירטואליזציה".

כיצד מתבטא המעמד של אמת מיחשוב כשותף Premier של VMware? מה המשמעות של הגדרה זו?
"זוהי רמת השותפות הגבוהה ביותר בתכנית השותפים Solution Provider של VMware. תואר ה- Premier ממצב את החברה ביחד עם קבוצה מצומצמת של אינטגרטורים בעלי סמכויות מגוונות ויכולות יישום של פתרונות VMware המתקדמים".

האם תוכלי לספר על פרויקטים משותפים ועל הצלחות משותפות מהשנה החולפת?
"אמת מיחשוב זכתה השנה במספר עסקאות אסטרטגיות במגזר הביטחוני ובמגזר הפיננסי, בעבודה משותפת עם VMware. במקביל, פעלנו לקדם תחומי פעילויות נוספים, המשלבים טכנולוגיות מתקדמות, פיתוח כלים וליווי לקוחות במעבר לעולמות הדיגיטליים. בין הפרויקטים: ניהול חוזי ELA בתחומים הביטחוני והפיננסי, פתרונות ניהול קונטיינרים (PKS) בחברות במגזר ההיי-טק, פתרונות אחסון כתוכנה (SDS) ועוד".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים