תוכן שיווקי
לקראת אירוע VForum של VMware, שיתקיים במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה ב-9 בדצמבר

מלם תים ו-VMware מציעות את הפתרון הכי מתקדם במסע למולטי קלאוד

03/12/2019 15:46
גולן דנמיאס, מנהל תחום אבטחת מידע וסייבר ומנהל מחלקת מומחי מכירות במלם תים. צילום: יח"צ

"המסע אל המולטי קלאוד הוא כמעט הכרחי בעולם הדיגיטל המתפתח בקצב מסחרר, מאחר שכיום, לקוחות בכל המגזרים נדרשים לתת מענה מהיר ואיכותי, עם זמינות מידית", אמר גולן דנמיאס, מנהל תחום אבטחת מידע וסייבר ומנהל מחלקת מומחי מכירות (SSP – ר"ת Sales Specialists) במלם תים.

דנמיאס שופך בדבריו אור על הנושא לקראת כנס VMware הקרוב, שיתקיים ביום ב', ה-11 בדצמבר, במרכז האירועים אווניו שבקריית שדה התעופה. VMware מספקת מענה הוליסטי, עם מעטפת של יכולות וכלי ניהול מתקדמים, להתאמה מדויקת של הפתרון לצרכי הארגון.

"מאחורי הקלעים ישנה תשתית שלמה של מחשוב, שבעזרת רכיבי VMware עובד כמכלול אחד – החל משימוש ב-vSphere, שמבצע וירטואליזציה של כוח החישוב (Compute), והמשך בשימוש ביכולות vSAN, שבאמצעותן ניתן להחצין את הדיסקים הפנימיים של השרתים באשכול לאחסון משותף, בעל יכולות שרידות וגדילה, עם תכונות מתקדמות כמו דה-דופליקציה, דחיסה והצפנה. לנדבכים אלה ניתן להוסיף יכולות NSX, שמשלבות את יכולות ניהול הרשת ומנגנוני אבטחת המידע, וכן מפשטות את ההטמעה, התחזוקה והניהול של כלל רכיבי התקשורת והאבטחה", אמר דנמיאס.

הוא ציין כי "גולת הכותרת היא SDDC Manager – כלי ניהול המאפשר הקמה והרחבת של תשתיות ה-HCI ממקום מרכזי אחד, כולל ביצוע מלא של תהליכי ניהול מעגל החיים של המוצר (Lifecycle Management)".

"בנוסף לדרישות המהירות והאיכות", אמר דנמיאס, "אתגר נוסף שאנחנו מזהים בארגונים הוא השילוב בין יכולות האון-פרמיס ליכולות הענן. VMware מספקת תשובה מקיפה לאתגר זה באמצעות מעטפת הניהול, הן לענן הפרטי והן לזה הציבורי, באמצעות Cloud Management Platform".

השותפות בין מלם תים ל-VMware עולה מדרגה בתחום ה-VSAN

מלם תים נבחרה להיות השותף המוביל והבכיר של VMware ישראל בעולם ה-VSAN. כחלק מהשותפות, הצטרפה מלם תים לתכנית ייחודית ובלעדית – Ignite HCI. התכנית כוללת הסמכות טכניות ייעודיות וייחודיות, הן לאנשי פריסייל והן לאנשי פוסטסייל. היא מתפרסת לאורך כל השנה ומצריכה ידע מעמיק בעולם ה-HCI.

בנוסף לכך, כחלק מהשותפות הבכירה, מלם תים מכהנת כנציגה ב-PAC (ר"ת Partner Advisory Council) של VMware העולמית. במועצה, שמתכנסת פעמיים בשנה ושבה שותפים חברי הנהלת VMware העולמית, דנים בטרנדים העולמיים ובמגמות השוק, משתפים ידע וקובעים יחד עם היצרן את התוויית הדרך בעולם ה-HCI.

"קירבה זו למקבלי ההחלטות ושיתוף הידע ברמה גלובלית נותנים לנו, כשותף בכיר, ראייה רוחבית ומקצועית יותר – דבר שמהווה יתרון בעולם תוכן זה", אמר דנמיאס. הוא הוסיף כי "בזמן האחרון בולטת דומיננטיות של פתרונות VSAN בתחום הצבאי והביטחוני – דבר המעיד על איכות הפתרון, היות שמדובר בארגונים שעבורם זמינות ואמינות הם מעל לכל".

מלם תים ביצעה עד היום עשרות פרויקטים במגוון סקטורים – פיננסים, פינטק, אקדמיה, תעשיות ביטחוניות ועוד. פרויקטים אלה כללו את כל הפונקציות והמורכבויות שמציע הפתרון, לרבות פתרונות All Flash, פתרונות אקטיב-אקטיב ושילוב הצפנה ברמת ה‑VSAN, שהופיע בראשונה בגרסה 6.7, עם ניהול מפתחות בשני אתרים. הפרויקטים מבוצעים בשילוב היצרנים המובילים בשוק בתחום המחשוב: HPE, דל, לנובו וסיסקו, ואף יכולים להיות חלק מהסכמי ELA (ר"ת Enterprise Level Agreement).

מלם תים מובילה בתחום ה-DevOps והענן בזכות רכישת Automat IT

באחרונה הכריזה מלם תים על רכישת Automat IT – חברה שמתמחה בעולמות ה-DevOps והענן של AWS, Azure וגוגל קלאוד. רכישה זו מחזקת את מעמדה של מלם תים כמובילה בתחום ה-DevOps בישראל, וזאת לאחר שבאחרונה מוקמה הקבוצה בראש דירוג STKI לעולם זה.

דנמיאס ציין כי "רכישת החברה על ידי קבוצת מלם תים היא שילוב כוחות משמעותי, שכבר מביא לידי ביטוי בקרב לקוחותינו הקיימים את היתרון הגדול שלנו ויאפשר הצטרפות של לקוחות חדשים למסע המיגרציה לענן".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים