תוכן שיווקי
לקראת Red Hat Israel Forum, ב-16 בדצמבר באווניו, קריית שדה התעופה

הוגו גורלט, BeLocal: "אנחנו אוהבים פרויקטים מורכבים ומעניינים טכנולוגית"

27/11/2019 17:02
הוגו גורלט, הבעלים והמנכ"ל של BeLocal. צילום: חגית גרודברג-קצב

הוגו גורלט, הבעלים והמנכ"ל של BeLocal, מגדיר את החברה שלו כחברת בוטיק, שפועלת בתחום האינטגרציה בעולם התשתיות. לקראת הכנס השנתי Red Hat Israel Forum, שיתקיים ב-16 בדצמבר במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה, שוחחנו אתו על החברה שלו ועל פעילותה כשותפה של רד-האט למען הלקוחות.

BeLocal, שהוקמה לפני 13 שנים, מספקת פתרונות בטכנולוגיות מתקדמות ויש לה יכולות מוכחות בתכנון, פריסה ותמיכה בארכיטקטורות ופתרונות לגאסי וענן מורכבים. הפעילות הנה בתחומי יישומי דטה סנטר מוגדר תוכנה, קלאוד נייטיב, וירטואליזציה ואוטומציה, IT ומודרניזציה, פתרונות תוכנה, אחסון, גיבוי ושחזור, ביג דטה, אנליטיקה בזמן אמת, פלטפורמות פיתוח ופלטפורמות נטולות שרתים (Serverless).

החברה משרתת מעל 200 לקוחות בשוק הישראלי: אמדוקס, קבוצת שטראוס, כי"ל, בזק, יס, סלקום, שירותי בריאות כללית, סופר פארם ועוד רבים אחרים. גורלט אמר כי "אנחנו מחויבים לחדשנות, מעודכנים תמיד בטכנולוגיות המשתנות, ויועצי ומומחי התמיכה שלנו מובילים בכל הקשור לתרגום צרכי השוק לפתרונות IT מתקדמים".

מה האני מאמין שלכם?
"האני מאמין שלנו פשוט וישיר, ומושתת על שלושה עקרונות: עסקים עושים עם אנשים – אנחנו מאמינים שכשעובדים יחד, בשיתוף פעולה, שני הצדדים מרוויחים; נאמנות, יושרה ואמון – אנחנו שמים דגש מרכזי על ערכים אלה בכל צעד שאנחנו עושים; ומקצוענות חסרת פשרות – אנחנו מספקים שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר למוצרים ולשירותים שאנחנו מייצגים, בהם, כמובן, אלה של רד-האט, שבה אנחנו רואים שותפה מרכזית חשובה.

מעבר לכך, יש לנו צוות PS גדול של עשרות עובדים. אנחנו אוהבים פרויקטים מורכבים, ובעיקר כאלה מעניינים טכנולוגית – לא Plain Vanilla. לכן, אנחנו אוהבים את פתרונות הענן ההיברידי של רד-האט, שנותנים מענה טוב לעולמות וירטואליזציה ודטה סנטר מוגדר תוכנה קיימים של הלקוחות, ורוצים להציע ללקוחות אלטרנטיבות 'מדליקות' ומשתלמות".

מה מעסיק את הלקוחות שלכם ואיך פתרונות רד-האט מסייעים להם?
"אני שומע מלקוחות רבים שמעסיק אותם הצורך לחסוך בעלויות, בעיקר בעולמות ה-וירטואליזציה והדטה סנטר מוגדר התוכנה. יש לרד-האט פתרון מעניין מאוד לעולמות ה-וירטואליזציה – זהו RHEV, שפותח במרכז הפיתוח שלה ברעננה ומתחיל לתפוס תאוצה. RHEV מבוסס על פלטפורמת KVM בלינוקס, מתממשק לסביבות וירטואליזציה אחרות ומספק את כל הנדרש מתשתית וירטואליזציה.

הלקוחות מתעניינים גם בנושא ה-OpenShift לעולמות ה-DevOps והדיגיטל בארגונים גדולים – פיתוח מבוסס קוברנטיס המשתמש בענן היברידי, ומעניינים אותם ניהול הסביבות שלהם ואוטומציה עם Ansible ופתרון ניהול המערכות Red Hat Satellite. מעניין שאנחנו רואים שגם הלקוחות בעולמות מדעי הנתונים מתחילים לספק תשתיות לצוותים שלהם, תוך שילוב פתרונות של רד-האט".

איך אתם משלבים את הפתרונות, מעבר לאספקתם?
"הכל מתחיל באיתור דרישות הלקוחות והצרכים שלהם – איך לייעל, לאן רוצים להתפתח. לשם כך אנחנו מערבים ארכיטקט מטעמנו, שעובד עם הלקוח. תפקידו להיות בפסגת הידע הטכנולוגי ובחזית של מה שקורה כיום ומה שצפוי בעתיד, ועל בסיס כל אלה לבנות פתרון מבוסס על טכנולוגיות חדשניות ביותר, כמו אלה של רד-האט. הוא אמור לחבר את הפתרון החדש לסביבה שלהם – לשלב, ולאו דווקא להחליף. הגורם הקריטי כאן הוא ארכיטקט מקצועי, שמאוד מחובר לתעשייה ולתשתיות וחושב מחוץ לקופסה, כדי לתת פתרון מתאים כלכלית ומתקדם טכנולוגית ממה שאחרים מציעים. אנחנו זוכים בפרויקטים רבים בזכות הגישה השונה שלנו והרמה הטכנולוגית ש-'עושה שכל' ללקוח".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים