תוכן שיווקי
לקראת אירוע COMMVAULT Be Ready, ביום ב', ה-11 בנובמבר, באווניו, קריית שדה התעופה

"יש לאחד פתרונות לניהול מידע, חיפוש מתקדם ואחסון מונחה תוכנה"

07/11/2019 15:01
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל ומנהל אזורי ישראל ואפריקה. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף.

"אנחנו נמצאים בתקופה בה ארגונים פועלים בסביבה מרובת עננים ותפיסת ה-DevOps הופכת להיות תפיסה מרכזית בכל ארגון, כשהצורך לתת מענה כולל בעולמות זמינות המידע וההלימה לרגולציות נהיה אקוטי. לכן, אי אפשר להמשיך יותר עם פתרונות מיושנים, או איים של פתרונות מורכבים ונפרדים. ארגונים נדרשים לפתרונות מקצה לקצה – לניהול מידע בשילוב עם אחסון מוגדר תוכנה", כך אמר שי נוני, מנהל אזורי לישראל ולאפריקה בקומוולט.

נוני התראיין לקראת אירוע COMMVAULT Be Ready. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב' הקרוב, ה-11 בנובמבר, באולם האירועים אווניו בקריית שדה התעופה.

לדבריו, "מנמ"רים הפנימו שכדי להתמודד בצורה מיטבית עם אתגרי ניהול המידע והאחסון בשנים הבאות, ולעשות זאת באופן יעיל ומאובטח, הם יידרשו לפתרון רחב, ללא הגבלות תמיכה. פתרון שמשלב ניהול נתונים חכם באחסון הראשי והמשני כאחד לכל סביבת תשתיות במרכז הנתונים, בשירותי הענן ובתשתיות כשירות ענן".

כך, ציין, "בעקבות הרכישה של קומוולט את ספקית פתרון האחסון מוגדר התוכנה הדוויג הכרזנו באחרונה על פתרון המממש את חזון האחסון מונחה התוכנה למרכז הנתונים והענן. אנחנו מספקים בפתרון תוכנה אחד יכולות טכנולוגיות עדכניות, לרבות אחסון, קבצים, בלוק, קונטיינרים ואחסון ענן. בדרך זו ארגונים יכולים לבצע מיכון לתהליכים ידניים של ניהול תשתית ולפשט את סביבות האחסון בין הדטה סנטר לריבוי העננים. אנחנו מעניקים לארגונים יותר ערך, עם פתרון מובנה לסביבות מרובות עננים. כך, ארגונים יכולים לערוך מיכון לתהליכי ההקצאות וניהול האחסון, לחסוך שטחים על ידי שימוש בביטול כפילויות מובנה ולפשט את יישום אסטרטגיית ההתאוששות מאסון באמצעות שכפול מידע Inline בין אזורים גיאוגרפים. התוצאה הסופית לארגון היא פשטות בניהול, חסכון בעלויות וערך עסקי".
לדברי נוני, "אחסון מוגדר תוכנה מספק ערך רב לאופן ניהול האחסון, בין השאר בשל קבלת גמישות בעת הצורך לנצל את האחסון לפי דרישה, ולעשות זאת בצורה פשוטה ללא מגבלות הענן״.

כך קומוולט עונה לאתגרי המנמ"רים

הוא ציין כי "קומוולט עונה לאתגרי המנמ"רים: הגידול האקספוננציאלי בהיקף המידע הארגוני, הצורך בצמצום עלויות, והעבודה בסביבה מרובת עננים. המנמ"רים רוצים, ונדרשים, להתייעלות בתפעול האחסון שלהם, להגנה על המידע ועל המשתמשים, ולאספקת שירותי ענן ליישומים. הצורך בכל אלה – יכולת שינוע נתונים בין עננים, מענה לרגולציות והגנה על הפרטיות – הופך לקריטי. זאת, לצד מענה לאיום מפני כופרות, עם חזרה מהירה לשליטה על המידע ושחזור מהיר ועדכני ככל הניתן מנקודות שחזור מידי, באמצעות יכולות Snap ו-Clone מובנות".

נוני הסביר ש-"אנחנו, בקומוולט, באמצעות Commvault activate ו-Commvault Complete, מספקים לא רק יכולות לגיבוי המידע, אלא גם את האפשרות לחפש מידע בענן ובדטה סנטר – על פי מדדים שונים".

"קומוולט", ציין, "חרתה על דגלה לממש את החזון של ניהול מידע יעיל ומאובטח, עם פלטפורמה אחודה. למתחרים שלה יש מענה חלקי באזורים מסוימים, עם מספר פתרונות, אך אין להם מענה כולל ומשולב. לא פעם אנחנו מגיעים לארגונים ומגלים שיש להם שבעה-שמונה פתרונות שונים, שלא 'מדברים' זה עם זה".

כך, אמר נוני, "אנחנו מספקים תמיכה בהגנה על הדור הבא של הווירטואליזציה – קונטיינרים דרך ממשק ישיר לאחסון הקונטיינרים. תמיכה זו מאפשרת לארגונים שימוש בקומוולט לניהול סביבות קוברנטיס ולתזמור שירותים; אפשרות לדטה סנטר מונחה תוכנה במרכז הנתונים או בענן, שמסייע לארגונים לשפר את יכולת ההתאוששות והעמידות של הנתונים; ותמיכה מקיפה בדטה סנטרים מרובי דיירים (Multi-tenant), כולל היכולת לנהל ברמת הדייר את הגישה, השליטה וההגדרות של ההצפנה. כך אנחנו מאפשרים לספקי שירותים מנוהלים להעניק פתרונות אחסון במגוון סביבות של ענן היברידי וניהול".

נוני התייחס גם לחומרה ואמר כי "בהיבט זה, אנחנו בלתי תלויים, אגנוסטיים לכל סוגי החומרה ומשתפים פעולה עם כל הספקיות בתחום".

"נדרש לפעול באופן שונה בעולם ניהול והגנת המידע, ואנחנו מעניקים לארגונים יכולת לעשות זאת באופן יעיל ופשוט", סיכם. "אנחנו מבחינים בהתעניינות של ארגונים בהיצע הפתרונות שלנו, וערכנו כמה פרויקטים של טרנספורמציה דיגיטלית בדטה סנטר, בענן הציבורי ובשירותי ענן. הרחבנו את כוח האדם המקצועי שלנו ואנחנו נערכים לגיוס נוסף, שיאפשר את המשך הצמיחה הצפויה לנו ב-2020".

להרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים