תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט, ב-11 בנובמבר באווניו, קריית שדה התעופה

קומוולט הכריזה על תכנית שותפים חדשה עם הטבות רבות

05/11/2019 13:43
שירה פרונר, מנהלת שותפים עסקיים בקומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור

כנס הלקוחות השנתי של קומוולט, Commvault Connections LIVE, שיתקיים ב-11 בנובמבר במרכז הכנסים והקונגרסים אווניו בקריית שדה התעופה, צפוי לכלול השנה כמה הכרזות מעניינות על פתרונות שמציעה החברה לעולמות המידע – מהדטה סנטרים ועד לסביבות מרובות העננים. במהלך הכנס יוצגו שלל הפתרונות, המוצרים וההכרזות של קומוולט על ידי הצוות הישראלי ואורחים מהחברה העולמית. למשתתפי האירוע תתאפשר בנוסף בחינה מעשית של הפתרונות בעמדות ההדגמה בכנס – על ידי נציגי קומוולט ושותפיה העסקיים. אך מעבר לפתרונות וטכנולוגיה, יזכו הנוכחים לשמוע עדכונים גם על פעילות החברה בעולמות ההפצה והשותפים העסקיים.

שירה פרונר, מנהלת שותפים עסקיים בקומוולט ישראל, סיפרה לנו על השנה החולפת בחברה ועל הכיוונים שאליהם היא צועדת בתחום השותפים העסקיים.

מהן הפעילויות המרכזיות שביצעתם בשנה האחרונה בגזרת השותפים העסקיים?
"עם כניסתו של סנג'איי מירצ'נדאני לתפקיד המנכ"ל בתחילת השנה, הוא הביא אתו חידושים רבים בכל מערכי החברה, כולל במערך השותפים. השנה הכריזה קומוולט על תכנית שותפים חדשה, שמציעה לשותפינו הטבות רבות ומפשטת את הדרך בה אנו עובדים עימם. מדובר בתכנית השותפים הכי נגישה, ידידותית ורווחית בהיסטוריה של החברה. התכנית החדשה כוללת יותר תמריצים, יותר הזדמנויות תשואה ואפשרויות רווחיות מהירות יותר עבור השותפים שלנו. קומוולט ללא ספק שמה את השותפים שלה בראש סדר העדיפויות.

בגזרה המקומית, קומוולט ישראל ערכה השנה קלאב לשותפים המצטיינים ביוון ההררית. זאת ועוד, במסגרת האירוע השנתי, בו השתתפו כ-100 שותפים ובכירים מהנהלת השותפים של קומוולט באירופה, החברה ציינה, כבכל שנה, את החשיבות הרבה שהיא רואה בשותפיה והערך שהם נותנים ללקוחות, וגם הקנתה להם ידע טכני ומכירתי חשוב".

מהן הדרכים שלכם להקפיד על רמה גבוהה של שירות בקרב השותפים העסקיים?
"כל השותפים שלנו מקצוענים בתחומם ועומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הסמכות והדרכות רבעוניות על מנת לשמור על מעמדם כשותפי קומוולט. בנוסף לכך, אנחנו מקפידים על פגישות משותפות עימם אצל לקוחותינו, על מנת להכיר את הצרכים של הלקוחות מקרוב, לשמוע חוות דעת על הפתרונות שלנו ועל השותפים, לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה, ולהשיג שיפור תמידי וחדשנות.

מבחינת קומוולט, השותפים הטכנולוגיים הם חלק בלתי נפרד מהאקו-סיסטם הטכני הנרחב שלה, שכולל גם ספקים של תשתיות ענן, יישומים ותוכנה. המבנה הזה נותן ערך רב לארגונים שעובדים איתנו ויתמוך בכל דרך שהארגון יבחר ללכת בה בעתיד.

שותפי ה-Alliances של החברה הם קבוצה של ספקים מובילים מהשוק והתעשייה בתחומי הענן, Hypervisors, תשתיות ושירותים. בכל התחומים הללו, לקומוולט יש אינטגרציה גבוהה עם הפורטפוליו של הספקים והטכנולוגיה שלנו זמינה דרך הערוצים ו/או המרקט פלייס שלהם".

למה כדאי להגיע לכנס השנתי שלכם, ומה ימשוך במיוחד את תשומת הלב?
"בכנס השנתי שלנו, שייערך בשבוע הבא, יוכלו לקוחותינו להתרשם מהידע הרב והמקצוענות שתוצג בביתנים השונים על ידי השותפים, ביניהם ווי אנקור, הראל – שותפי ה-Market builder, שותף הפרמייר DNA-IT, אמת ברמור, בינת, בי לוקאל, זיפקום, המפיץ שלנו – אבנט, ושותפי ה-Alliances, ביניהם HPE, נוטניקס, היטאצ'י, פוג'יטסו, נט-אפ ומיקרוסופט".

להרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים