תוכן שיווקי
לקראת כנס Veritas Vision 2019, ב-13 בנובמבר בתל אביב

מה משאיר אתכם ערים בלילה?

להגיב לקצב השינוי המטורף שהארגון צריך לאמץ ועדיין להמשיך לישון טוב בלילה - וריטאס ואמת מיחשוב נותנות את המענה

05/11/2019 12:27
יואל יעקובסן, ה-CTO של אמת מיחשוב. צילום: אפרת שפי

"הצורך לעמוד בקצב המטורף של השינויים הטכנולוגיים בארגונים בימינו והיכולת של ארגון להסתגל מהר ולרוץ קדימה הם רק חצי מהסיפור", אמר יואל יעקבסן, הטכנולוג הראשי של אמת מיחשוב. "התמונה הרחבה יותר היא שבזמן שקצב השינויים הולך וגובר, מנהלי ה-IT נדרשים להרחבה ושליטה במגמות רבות ובמגוון תחומים ומתודולוגיות חדשות: ריבוי עננים, דיגיטל, DevOps ועוד. כל אלה משפיעים ישירות על הפעילות העסקית של הארגון ולכן אנחנו, באמת מיחשוב, עובדים עם מותגים כמו וריטאס, שהם הקצה העליון של הטכנולוגיה, בדגש על יכולת גדילה והשתנות מכל הבחינות: התמיכה בטכנולוגיות, הביצועים, הנפחים והפלטפורמות".

לדבריו, "במסגרת תפקידי וכארכיטקט ראשי בפרויקטים הגדולים בתעשייה אני חשוף לאינספור טכנולוגיות בכל ענפי המשק, בזרועות שונות של הקבוצה, ומסייע בהכוונה הטכנולוגית הנכונה ביותר ללקוח. לכן, אני עובד עם וריטאס קרוב ל-20 שנים, במערכת יחסים טובה וארוכה, שמאפשרת לי וללקוחותיי לישון טוב בלילה".

להשקיע בפתרון עם יכולת הנדסית מוכחת

"חשוב להבין שהמוצרים של וריטאס משלבים יכולת הנדסית גבוהה בכמה נקודות", אמר יעקבסן. "ראשית, בבסיס הטכנולוגיה שלה עומדות טכנולוגיות אחסון מאוד מהירות ואדפטיביות, שיודעות לזרום קדימה עם השינויים הטכנולוגיים. וריטאס הייתה החברה הראשונה שארזה את יכולות האחסון הטובות והמוכחות שלה עם הרבדים של מוצרי המשכיות עסקית לתוך ה-Appliance. מאז ועד היום, לקוחות וריטאס מקבלים מערכת אחת, שתוכננה על ידי קבוצה הנדסית אחת, המביאה את הטכנולוגיות היציבות ביותר שקיימות כיום בעולם התוכנה כדי לנהל הגנה ושמירה על המידע".

"גם אנחנו, כאינטגרטור שמיישם טכנולוגיות רבות בהתאמה אישית וכ-'Roll your own', מכירים בערך שה-Appliance של וריטאס מספק – העובדה שהוא עובד חלק, עם הרבה פחות תקלות", ציין.

"הדבר השני הוא נושא הנראות", הוסיף יעקבסן. "כשהתהליכים הופכים לאוטומטיים ומהירים, היכולת לדעת בכל רגע נתון מה קורה בכל נקודה היא המפתח לקבל יכולת שליטה על ה-'מגוון המתפרע' של המידע הארגוני. כיום, כאשר לא רק כמות המידע עולה אלא גם קצב כניסת השינויים והמרחק בין שינוי לשינוי, היכולת לדעת מה קורה בכל רגע נתון היא קריטית. לכן, אנחנו, באמת מיחשוב, ממליצים לבחון את הדברים לעומק. כלומר, לא לקחת את כל מה שנכנס בדלת או שנראה טרנדי ונוצץ. זה לא שיקול רלוונטי – צריך להסתכל על התמונה המלאה ולקחת את מה שיעזור להתמודד עם מה שיקרה להבא".

כך, אמר, "הטכנולוגיה של אפטר, שנרכשה על ידי וריטאס, נבנתה מראש עם מנוע מתקדם ויכולת התמודדות עם טכנולוגיות חדשות, תוך כדי שהן מופיעות. כלומר, היא מעניקה נראות הרבה יותר מעמיקה, ברמה אחרת, שכוללת מגוון פלטפורמות, מיצרנים שונים, ויכולות ניתוח חכמות גם של ההקשרים והתמורות שבין המערכות. באופן זה היא מספקת לנו תוצר יותר משמעותי ממה שעד היום הורגלנו לקבל ולכן, אנחנו יודעים להעניק נראות גם בטכנולוגיות שנחשבות State of the art. אז, אם אנחנו יודעים איפה המידע נמצא, ביכולתנו לספק את האסטרטגיה שמעניקה לנו שקט לישון בלילה".

להיות בטוח בכל סוג ארכיטקטורה

לדברי אריאל גרנר, פריסייל ב-וריטאס, "יצרנו פלטפורמה שאין כדוגמתה, שהיא אגנוסטית לפתרונות הקיימים בשוק ולמגמות הבולטות של כל היצרנים, לרבות עולמות המולטי קלאוד, הדיגיטל, הקונטיינרים ואף לעולמות ה-NoSQL. הפתרונות יכולים להתאים לכל קנה מידה ולכל ארכיטקטורה, והלקוחות יכולים לענות על צרכי הארגון המשתנים בכל רובד בו המידע שלהם נמצא: הפיזי, הווירטואלי, בעננים הפרטיים, הציבוריים, ההיברידיים, בקונטיינרים – ובכל שילוב של כל אחד מהם".

אריאל גרנר, פריסייל ב-וריטאס. צילום: גיא סגיב

אריאל גרנר, פריסייל ב-וריטאס. צילום: גיא סגיב

הוא אמר כי "בכנס ה-Vision, שייערך ב-13 בנובמבר בתל אביב, נציג, בראשונה בישראל, מגוון פתרונות חדשים ונסביר כיצד הם מעניקים מענה ייחודי לאתגרים של ימינו. ב-14 השנים האחרונות אנחנו מדורגים ברצף בריבוע הקסם של גרטנר בתחום הגנת המידע, וכל מה שנשאר ללקוחות שלנו זה להמשיך לישון בשקט".

למידע נוסף ולהרשמה לכנס Veritas Vision 2019 לחצו כאן.

אירועים קרובים