תוכן שיווקי
לקראת אירוע Red Hat Forum Israel, ב-16 בדצמבר במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

רד-האט מרחיבה את חוויית מפתחי הקוברנטיס עם OpenShift 4.2

28/10/2019 10:53
גרסה חדשה של RedHat OpenShift

רד-האט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על Red Hat OpenShift 4.2 – הגרסה העדכנית ביותר לפלטפורמת הקוברנטיס הארגונית האמינה שלה, שתוכננה לספק חוויית מפתחים עוצמתית יותר.

הגרסה החדשה תהיה בין טכנולוגיות רד-האט שיוצגו בכנס Red Hat Forum Israel, שיתקיים ביום ב', ה-16 בדצמבר, במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה.

OpenShift 4.2 מרחיבה את מחויבות רד האט לפשט ולמכן שירותים בסדר גודל ארגוני ברחבי הענן ההיברידי, תוך העצמת מפתחים בחדשנות ויצירת ערך עסקי דרך יישומים ילידיים בענן (Cloud native).

העצמת חדשנות מפתחים בקוברנטיס

Red Hat OpenShift 4.2 נועדה להקל על השימוש בטכנולוגיות ילידיות בענן ולהפוך אותן לנגישות יותר דרך יכולות שממכנות את ההקמה והניהול של סביבות קוברנטיס. הדבר מאפשר למפתחים להתמקד בבניית הדור הבא של היישומים הארגוניים מבלי שהם נדרשים למומחיות עמוקה בקוברנטיס.

הגרסה העדכנית של OpenShift מוסיפה למפתחים שירותים קלים לשימוש, שעונים לצרכים של Service Mesh (שכבת תשתית ייעודית המנהלת את התקשורת בין המיקרו-שירותים של האפליקציה הרצים ברשת), סביבות נטולות שרתים (Serverless) ופיתוח אוטומציה של מחזור חיי התוכנה, CI/CD. יכולות אלה תוכננו על מנת להגדיל את יעילותם של מפתחי התוכנה בסביבת קוברנטיס. אלה כוללות את Red Hat Service Mesh, Red Hat OpenShift Serverless ו-Red Hat OpenShift Pipelines (נמצא ביכולת בטה בלבד, להתנסות), והם מובנים ומגיעים כחלק מהפלטפורמה עצמה.

המהדורה החדשה מקרבת עוד יותר את המפתחים אל OpenShift עם Red Hat CodeReady Containers, שמאפשרת להם להתקין סביבת OpenShift בנויה מראש על מחשב נייד, עבור פיתוח מקומי. הדבר מספק מסגרת הקושרת יחד כלי פיתוח קונטיינרים וסביבת OpenShift מקומית. כך קל יותר לבנות באופן מקומי יישומים ילידיים בענן, וכאשר מוכנים לכך, לפרוס אותם לסביבת OpenShift ארגונית.

פשטות ענן בכל מקום בו OpenShift רצה

מקבלי החלטות IT בוחרים לעתים קרובות בהטמעות היברידיות, המשתמשות ברכיבים של תשתית קיימת באתר (On premise) ושירותים מבוססי ענן. כדי לסייע להקל על המעבר לענן ההיברידי תוכננה Red Hat OpenShift 4.2 לספק חוויה עקבית ומאוחדת יותר ברחבי משאבי IT מבוזרים, כשהיא מוסיפה:

  • התקנות פשוטות, אוטומטיות ומהירות יותר של OpenShift Container Platform ברחבי עננים ציבוריים, כולל AWS, Azure ו-GCP (ר"ת Google Cloud Platform), ועננים פרטיים כמו OpenStack, מגובים על ידי חוויית אנטרפרייז עקבית.
  • כלי מיגרציה כדי לסייע ללקוחות לשדרג מ-OpenShift 3 ל-4 בצורה פשוטה, מהירה ואוטומטית יותר, להעתקת האפליקציות והשירתים מ- OpenShift אחד לאחר.
  • דרייברים של ממשק אחסון קונטיינרים (CSI) שמקנים לספקי אחסון חיצוניים דרך עקבית יותר כדי להתחבר לאקו-סיסטם של קוברנטיס. מהדורה זו תומכת גם ב-OpenShift Container Storage 4, כיום בבטה.
אשש באדני, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ענן ברד-האט. צילום: יח"צ

אשש באדני, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ענן ברד-האט. צילום: יח"צ

כדי לעזור לשפר את חוויית ה-OpenShift ברחבי הטמעות ומערכות הטרוגניות, כולל אלה שמטפלות במידע רגיש ומחייבות ניתוק מהרשת, מוסיפה Red Hat OpenShift 4.2 הרחבות ושיפורים בתהליך ההתקנה, לרבות אפשרות התקנה בסביבה מנותקת לחלוטין מהרשת.

אשש באדני, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ענן ברד-האט, אמר: "יותר ויותר ארגונים בתחומים מגוונים ומסביב לעולם סומכים על Red Hat OpenShift להרצת היישומים העסקיים הקריטיים ביותר שלהם. אנחנו ממשיכים להעניק עדיפות לעשיית הדור הבא של טכנולוגיות קוד פתוח ארגוניות כמו קוברנטיס ולנגישות רבה יותר למפתחים, תוך שמירת איזון עם עדיפויות מנהלי מערכת. מתוך מטרה זאת מספקת Red Hat OpenShift 4.2 יכולות המסייעות ללקוחות להאיץ פיתוח יישומים ואספקתם".

אירועים קרובים