תוכן שיווקי
לקראת הכנס השנתי של SentinelOne, שעורכת SpikeIT ביום ב', ה-4 בנובמבר, במלון הרודס בהרצליה

"SentinelOne תהווה ב-2020 חלופה לספקיות האבטחה המסורתיות"

27/10/2019 15:21
ליאור בן עמי, מנכ"ל SpikeIT. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"SentinelOne היא החברה הראשונה שהביאה לשוק סוכן יחיד שמבצע פעולה כפולה – גם הגנת תחנות קצה (EPP) וגם ניטור ותגובה לאיומים על עמדות הקצה (EDR). לכן, להערכתי, בשנה הבאה החברה תהווה חלופה ראויה לספקיות אבטחת המידע המסורתיות", כך אמר ליאור בן עמי, מנכ"ל SpikeIT.

בן עמי התראיין לקראת הכנס השנתי של SentinelOne, שעורכת SpikeIT. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ב', ה-4 בנובמבר, במלון הרודס בהרצליה.

לדברי בן עמי, "אנחנו החברה היחידה בישראל שהיא מפיץ בעל ערך מוסף – VAD. הקמנו אותה לפני שבע שנים ויש לנו פעילות בישראל, גרמניה וקפריסין. הרעיון שעמד לנגד עינינו הוא למלא את החלל שבין האינטגרטור ובין מפיץ שהוא 'מזיז קופסאות'. רצינו לייצג את ספקית ה-IT באופן מלא ולהיות בקו הראשון מול המשווקים – וגם מול לקוחות הקצה".

לצד ייצוג של SentinelOne בישראל זה 3.5 שנים, החברה מפיצה את מוצרי האבטחה של Rapid 7 ו-Spyrus, ולה שיתוף פעולה גם עם פורטינט. בן עמי ציין כי "מוצרי החברות המיוצגות על ידי SpikeIT מוטמעים ביותר מ-70 חברות בישראל ממגזרים שונים, כגון בנקים, חברות ביטוח וחברות היי-טק".

גידול של 140% בביקוש מחברות הפורצ'ן 500

SentinelOne הוקמה ב-2013 על ידי תומר וינגרטן, המנכ"ל, ואלמוג כהן, שפיתחו טכנולוגיה לזיהוי התנהגויות באמצעות בינה מלאכותית, המזהה ומונעת מתקפות סייבר בזמן אמת על כל מכשיר. לחברה יש יותר מ-2,500 לקוחות, בהם 50 בישראל, היא מונה 350 עובדים ופועלת ב-50 מדינות. החברה רשמה בשנה האחרונה קפיצה של 217% בשוק ההגנה על מחשבי הקצה וגידול של 140% בביקוש למוצר שלה על ידי חברות הפורצ'ן 500. בנוסף, שלוש מחברות הפורצ'ן 10 קנו והטמיעו את המוצר שלה השנה. בין לקוחותיה בעולם: AT&T, נייקי, נטפליקס והיטאצ'י ונטרה, ובארץ – קליק סופטוור, אלקטרה בנייה, כלמוביל וממן. ביוני השנה, SentinelOne השלימה סבב גיוס רביעי בסך 120 מיליון דולר, וסך הגיוסים שלה עומד על 230 מיליון דולר.

בן עמי הסביר ש-"החברה בנתה צוות וטכנולוגיה המגדירים מחדש את ההגנה על מחשבי הקצה. מחשבי הקצה נמצאים בימינו בכל מקום – ממחשבים ניידים ונייחים דרך מחשוב ענן ודטה סנטרים, ועד למכשירי האינטרנט של הדברים, והופכים להיות חלק מהרשת שלנו. לכן, הם חלק מההגנה ההיקפית הנדרש להגנה. SpikeIT היא הראשונה לאחד את תחומי מניעת ההתקפות (EPP) עם התגובה והניראות (EDR). אנחנו מספקים מוצר אחד שלם, שנותן מענה למניעת וגילוי מתקפות סייבר, תגובה אוטומטית, ציד (Hunting), והיכולת לראות ולחקור כל פעילות ברשת". כך, הסביר, החברה מספקת מוצרי הגנה, כגון אנטי וירוס למחשבי קצה, מחשוב ענן, מחשוב וירטואלי ואינטרנט של הדברים. זאת, בעזרת פלטפורמה אוטונומית, מבוססת בינה מלאכותית.

"החברה מספקת לארגונים יכולת לערוך חקירה של כל מתקפה, מה מקורה, וכיצד להגיב ולתקן", הוסיף. "ה-'שכל' שלה יודע לעבוד אוטונומית – אונליין ואופליין. מדובר בשינוי טקטוני, מהתקופה שבה היו מזהים את החתימה של האיום. מוצרי החברה מגנים בשתי רמות: האחת, סטטית – המנוע מביט על הקובץ וקובע האם הוא זדוני או לא, לפי 42 אלף מאפייני זדוניות שהוא למד לחפש. הרמה השנייה היא דינמית, התנהגותית. כך, ניתן להגן גם מפני קבצים נגועים וגם מפני מתקפות". בן עמי ציין כי "מוצרי החברה יודעים לעבוד על כלל סוגי הפלטפורמות בשוק – Windows, מכונות וירטואליות, לינוקס ו-Mac – וניתן להטמיען בחצר הארגון, בענן פרטי, ציבורי והיברידי".

לסיכום אמר בן עמי כי "נגיע עם SentinelOne לחברות הגדולות בישראל ונהווה ב-2020 תחליף לספקיות אבטחת המידע המסורתיות. מרכז הפיתוח של החברה, שיושב בארץ, מאפשר גמישות ומענה ישיר ללקוחות ארגוניים בישראל".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים