תוכן שיווקי
לקראת אירוע Red Hat Israel Forum, ב-16 בדצמבר באווניו, קריית שדה התעופה

Red Hat OpenStack Platform 15 משפרת אבטחה ואינטגרציה בענן ההיברידי

הגרסה החדשה של פתרון תשתית הענן עתיר הסקלביליות מתבסס על החידושים של פלטפורמת הלינוקס הארגונית המובילה בעולם - Red Hat Enterprise Linux 8

10/10/2019 12:05
רד-האט

רד-האט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על Red Hat OpenStack Platform 15 – הגרסה העדכנית ביותר של פתרון תשתית הענן כשירות (IaaS) עתיר הסקלביליות והאג'יליות. הפלטפורמה מבוססת על מהדורת הקהילה Stein של OpenStack, מוסיפה שיפורי ביצועים ואבטחת ענן, ומרחיבה את סביבת שותפי החומרה הנתמכת של הפלטפורמה, תוך שהיא עוזרת לארגונים לתמוך במהירות רבה יותר ובאופן מאובטח יותר בעומסי עבודה תובעניים של ייצור. בהתחשב בתפקיד לינוקס כבסיס עבור הענן ההיברידי, לקוחות יכולים ליהנות ממערכת הפעלה מאובטחת יותר, גמישה וחכמה, בחיזוק פריסות הענן הפרטי שלהם עם Red Hat Enterprise Linux 8. נושאים אלה יוצגו בכנס Red Hat Israel Forum, שיתקיים, בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה ביום ב', ה-16 בדצמבר.

כאשר ארגונים מתקדמים במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, הטמעות IT יעילות ואג'יליות בהיבט התפעולי הן אבן הפינה של ההצלחה. המהדורה החדשה של OpenStack מסייעת להניע מאמצים אלה על ידי שילובם יחדיו של חידושים המגיעים מהקהילה עם יציבות ותמיכה ברמה הארגונית. כשהם משתמשים ב-OpenStack, יכולים ארגונים לספק מהר יותר חדשנות, כדי לזכות ביתרון תחרותי ולענות טוב יותר לדרישות המתפתחות של הלקוחות.

Red Hat OpenStack Platform 15 מספקת פלטפורמה רבת עוצמה עבור עומסי עבודה חדשים כמו בינה מלאכותית; אבטחה משופרת בלי הקרבת ביצועים; ביצועי רשת משופרים; מרחב פעילות גדול ללקוח דרך ריבוי ארכיטקטורות נתמכות; ותמיכת מודל אבטחת חומרה (HSM) באמצעות יצירה משופרת של מפתחות הצפנה וניהולם.

אינטגרציה עם Red Hat Enterprise Linux 8

ככל ש-OpenStack מבשילה, כך חייב קצב החדשנות לשקף את היכולת והרצון של ארגוני ה-IT לצרוך ולהטמיע אצלם מהדורות חדשות. כדי לשרת טוב יותר את צרכי הלקוחות המריצים את OpenStack בייצור, גרסאות עתידיות של הפלטפורמה ייתמכו כמהדורות ארוכות חיים (Long-life releases). יש לציין ש-Red Hat OpenStack Platform 15 היא המהדורה קצרת החיים (Short-life) הסופית, עם תמיכה לשנה אחת.

ג'ו פרננדז, סגן נשיא מוצרים ופלטפורמות ענן ברד-האט. צילום: יח"צ

ג'ו פרננדז, סגן נשיא מוצרים ופלטפורמות ענן ברד-האט. צילום: יח"צ

מעצימים לקוחות ברחבי תעשיות ותחומים

OpenStack, בשילוב עם הובלת רד-האט בקוד הפתוח, יכולה לספק חוויה עקבית ברחבי שירותים, תמיכה, מודלים של צריכה וניהול מחזור חיים, כשהן מעצימות צוותי IT במגוון תחומים. מאות לקוחות מסתמכים על OpenStack להפעלת העננים ההיברידיים והפרטיים שלהם עבור מגוון שימושים, ביניהם החברות טורקסל, קתאי פסיפיק וטאטא קומיוניקיישנס.

ג'ו פרננדז, סגן נשיא מוצרים ופלטפורמות ענן ברד-האט, אמר כי "הענן ההיברידי מספק חזון ברור ורב עוצמה לעתידו של ה-IT הארגוני, כשלינוקס ועננים פרטיים הם רכיבי יסוד מרכזיים של טרנספורמציה זאת. Red Hat OpenStack Platform 15 מספקת תשתית ענן פרטי בעלת סקלביליות גבוהה ביותר, המוכנה כבר כיום לענן ההיברידי ובנויה מעל פלטפורמת הלינוקס הארגונית המובילה בעולם. כך היא משדכת חדשנות עם מערכת הפעלה חכמה כדי לסייע ללקוחות להפיק את המרב מעתידו של הענן ההיברידי".

ההרשמה לכנס ללא תשלום, אך נדרש רישום מוקדם באתר ואישור. לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים