תוכן שיווקי
לקראת כנס Qlik Day 2019, יום ב', ה-9 בספטמבר, סינמה סיטי גלילות

"לשותפים בתחום ה- BI תרומה רבה בהעלאת הערך העסקי ללקוח"

28/08/2019 16:17
אורי קלסי, סמנכ"ל שותפים בקליק ישראל. צילום: נימרוד ארונוב

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר להצלחת פרויקטים והשגת שביעות רצון של הלקוחות הוא ניהול מערך שותפים עסקיים מקצועי ואיכותי, המיישמים ותומכים בלקוחות החברה.

"מערך השותפים שלנו פועל כחלק טבעי מהאקו-סיסטם הרחב של קליק ויש לו חלק משמעותי בהצלחת הפתרון בישראל", אמר אורי קלסי, סמנכ"ל שותפים בקליק ישראל (Qlik Israel). "פעילות השותפים מסייעת ללקוחותינו לאורך כל הדרך – משלב בחינת הפתרון, דרך יישום פתרונות מבוססי קליק והטמעתם, והמשך בליווי המקצועי. השותפים שלנו הם בעלי יכולות מקצועיות וניסיון רב, ומביאים ידע עסקי רחב בתעשיות שונות ובמערכות מידע מגוונות".

שוחחנו עם קלסי לקראת כנס Qlik Day 2019, שיתקיים ביום ב', ה-9 בספטמבר, בסינמה סיטי גלילות. האירוע יתמקד בנושאים BI, דטה ואנליטיקה.

כיצד בנוי מערך השותפים של קליק בישראל ומיהם השותפים המרכזיים?
"מערך השותפים של קליק ישראל מורכב משותפים שמהווים את גוף ה-BI עבור חברות IT מובילות במשק, כגון Sense Bi של One1, דטה מיינד מבית קומפליט, Matrix Bi של מטריקס, Ness-Tech של נס, Logical BI, גרינהאוס ועוד. מדובר בשותפים מבוססי פתרונות BI ואנליטיקה על פלטפורמת קליק, בתי תוכנה שהרחיבו את תחום הפעילות שלהם להיות שותפים ולהתמחות בפתרונות ה-BI שלנו".

מהם הערכים המוספים ללקוחותיכם ממערך השותפים שלכם?
"בעולם העסקי המהיר והמגוון שבו לקוחותינו פועלים, מערך השותפים הוא חלק מהותי בהובלה ובהטמעת פתרונות קליק בישראל. ניסיונם הרב וההצלחות הרבות בייצור ערך עסקי מעשירים את טווחי הידע והניסיון של יישומי BI מבוססי קליק ויוצרים Best Practice מדויק עבור כל לקוח שלנו, שמעשיר ומחדש את עצמו כל הזמן.

יחד עם השותפים שלנו, הצלחנו לייצר הצלחות בכלל הקהילה העסקית בארץ, ייצרנו ערך עסקי מהותי למאות לקוחות במגוון גדלים ומעולמות עסקיים מגוונים, וכיום ישנה תשתית פעילה ונגישה לכלל החברות במשק.

השותפים הם חלק בלתי נפרד מהרצון שלנו ליישם את הפתרונות של פלטפורמת קליק בכמה שיותר ארגונים".

קליק ישראל

קליק ישראל

כיצד אתם מכשירים את השותפים העסקיים, שומרים על רמת מקצועיות גבוהה שלהם ומעודדים הצטיינות?
"מרחב הלימוד גדול מאוד ואנחנו בונים את ההכשרות לפי נקודת המוצא הטכנולוגית והעסקית של השותף, כך שנתמוך בהצלחה שלו ונשמר רמה מקצועית גבוהה. החומרים רחבים ומגוונים, ומועברים בהכשרות פרונטליות, סדנאות Enablement ממוקדות ב-WebEx. כמו כן, קיימת קבוצת ווטסאפ של מפתחי קליק בארץ, המשולבת עם מרכז התמיכה".

מהם ההישגים של קליק ושותפיה העסקיים?
"במהלך 12 השנים האחרונות יצרו השותפים של קליק ערך עסקי רב עבור הלקוחות שלהם והנחילו דרך לקבלת החלטות מהירה ומושכלת, שנתמכת בניתוח דטה עבור יותר מ-700 לקוחות במשק.

השותפים תומכים בחברות ותורמים להגדלת המכירות בארגון, כמו גם להתייעלות בניהול פיננסי ותזרימי, בקרה ותכנון הייצור, ניתוח Funnel שיווקי, ייעול תהליכי CRM, פתרונות OEM ועוד. כל זאת, תוך כדי הקפדה על תאימות לאופן צריכת הדטה של הלקוח – בין אם בכלי הפלטפורמה, מש-אפים ואפליקציות מובייל".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים