תוכן שיווקי
לקראת אתגר הטאף מאדר, בחודש יולי בסקוטלנד

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: שרון אילון

21/07/2019 16:25
שרון אילון, מנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. צילום: רפאל מזרחי

נבחרת הטאף מאדר של אנשים ומחשבים ופרינטר סנטר סיימה את אתגר הטאף מאדר למען גדולים מהחיים של השנה ממש לא מזמן, וכבר מתכוננת לאתגר של השנה הבאה, שייערך ביולי 2020. גם הפעם מתעתדים חברי הנבחרת להתרים ולתרום למען הילדים חולי הסרטן ובני משפחותיהם, כחלק מאתגר C3 Tough Mudder for Larger Than Life 2020. בכל אחת מסדרת הכתבות הזו נציג בפניכם את אחד.ת ממשתפי.ות הנבחרת, שנקראת על שם שלמה טירן. הפעם זוהי שרון אילון, מנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים.

זו השנה החמישית שבה נבחרת מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים תצא לבצע את אתגר הטאף מאדר, שיתקיים הפעם בסקוטלנד. הנבחרת תבצע את המסלול הקשוח שאותו עושים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח, יעברו דרך תילי חשמל ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת על – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

ארבע הנבחרות הקודמות השיגו סכום כולל של יותר מ-2.5 מיליון שקלים, שהועברו לעמותה לצורך הקמת "גן חלומות" טיפולי, שיקומי וחינוכי בבאר שבע, לרווחת ילדי הדרום החולים בסרטן ובני משפחותיה. אנשים ומחשבים מפיקים ומובילים גם השנה, בפעם הרביעית, את הפעילות המבורכת, בניהולה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, שהשתתפה בעצמה באתגר כבר פעמיים. יגאל פדאל, שישתתף באתגר בפעם הרביעית, קיבל על עצמו את האחריות לטיפול בהשגת התרומות, ועובד על תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס היעד, שעומד השנה על 1.2 מיליון שקלים.

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, יוביל אותה שוב לאתגר. הוא אמר כי "אבן הפינה לגן בבאר שבע הונחה בתחילת השנה, ואנחנו נחושים להמשיך במאמצים למימון הקמתו והפעלתו. חברי.ות נבחרות הטאפ מאדר לדורותיהן מחבקים ופועלים במהלך השנה גם בפעילויות התנדבות למען הילדים החולים ובני משפחותיהם".

לגבי האתגר בסקוטלנד הוא ציין כי "הנבחרת מתגבשת בימים אלה ותתחיל את אימוניה בינואר הקרוב. במשך חצי שנה היא תעבור אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת.יעבור בהצלחה את האתגר, שמי שיתחיל את האתגר גם יסיים אותו".

שרון אילון

רובכם זוכרים את שרון אילון מקחי אותי שרון – תכנית הריאליטי הראשונה בישראל. אבל מאז עברו 16 שנים, שבהן אילון עסקה בשלל תפקידים, שהמכנה המשותף שלהם הנו הנתינה – ממנכ"לית עמותת לב אוהב ועד לשיווק עסק חברתי, מג'מריה ועד לשלל פרויקטים נוספים. בשלוש השנים האחרונות היא מנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים.

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו? כמעט בכל יום, במסגרת עבודתי בעמותת גדולים מהחיים.

למה את רוצה להיות בנבחרת? תמיד אהבתי אתגרים. אני רואה את פעילות הנבחרת במסגרת העבודה וכאוהבת ספורט מושבעת, האתגר מושך אותי – גם מנטלית וגם פיזית.

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל? כל החיים עסקתי בפעילות ספורטיבית.

מהם תחביבייך? ספורט מים, ריצה ומוזיקה טובה.

מהי השכלתך ומה למדת בחיים? בוגרת מנהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק. למדתי ואני לומדת בכל יום שחיים פעם אחת ושצריך לחיות את החיים במלואם. זה לא פשוט ליישום, אבל כבר אמרתי שאני אוהבת אתגרים.

ספרי קצת על בני משפחתך ושתפי אותנו מה הם יגידו על השתתפותך בנבחרת. שלושת ילדיי אוהבים את האתגרים שבהם אני משתתפת . אני חושבת שהם ישאלו אותי אם זו עוד תכנית ריאליטי.

מה רוב האנשים לא יודעים עלייך? שאני מאוד רגישה.

רוצים.ות להיות בנבחרת? אתם.ן מוזמנים.ות להגיש מועמדות כאן.

רוצים.ות לתרום לגדולים מהחיים? אתם.ן מוזמנים.ות להיכנס לכאן.

אירועים קרובים