תוכן שיווקי
לקראת אתגר הטאף מאדר, יולי 2020, סקוטלנד

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: מיכל אילוז, רפאל

16/07/2019 14:40
מיכל אילוז, סגנית לתפעול בחטיבת הפיתוח ומנהלת צוות ברפאל. צילום: יוני אוחיון צלמים

נבחרת הטאף מאדר של אנשים ומחשבים ופרינטר סנטר סיימה את אתגר הטאף מאדר למען גדולים מהחיים של השנה ממש לא מזמן, וכבר מתכוננת לאתגר של השנה הבאה, שייערך ביולי 2020. גם הפעם מתעתדים חברי הנבחרת להתרים ולתרום למען הילדים חולי הסרטן ובני משפחותיהם, כחלק מאתגר C3 Tough Mudder for Larger Than Life 2020. בכל אחת מסדרת הכתבות הזו נציג בפניכם את אחד.ת ממשתפי.ות הנבחרת, שנקראת על שם שלמה טירן. הפעם זוהי מיכל אילוז, סגנית לתפעול בחטיבת הפיתוח ומנהלת צוות ברפאל.

זו השנה החמישית שבה נבחרת מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים תצא לבצע את אתגר הטאף מאדר, שיתקיים הפעם בסקוטלנד. הנבחרת תבצע את המסלול הקשוח שאותו עושים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח, יעברו דרך תילי חשמל ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת על – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

ארבע הנבחרות הקודמות השיגו סכום כולל של יותר מ-2.5 מיליון שקלים, שהועברו לעמותה לצורך הקמת "גן חלומות" טיפולי, שיקומי וחינוכי בבאר שבע, לרווחת ילדי הדרום החולים בסרטן ובני משפחותיה. אנשים ומחשבים מפיקים ומובילים גם השנה, בפעם הרביעית, את הפעילות המבורכת, בניהולה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, שהשתתפה בעצמה באתגר כבר פעמיים. יגאל פדאל, שישתתף באתגר בפעם הרביעית, קיבל על עצמו את האחריות לטיפול בהשגת התרומות, ועובד על תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס היעד, שעומד השנה על 1.2 מיליון שקלים.

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, יוביל אותה שוב לאתגר. הוא אמר כי "אבן הפינה לגן בבאר שבע הונחה בתחילת השנה, ואנחנו נחושים להמשיך במאמצים למימון הקמתו והפעלתו. חברי.ות נבחרות הטאף מאדר לדורותיהן מחבקים ופועלים במהלך השנה גם בפעילויות התנדבות למען הילדים החולים ובני משפחותיהם".

לגבי האתגר בסקוטלנד הוא ציין כי "הנבחרת מתגבשת בימים אלה ותתחיל את אימוניה בינואר הקרוב. במשך חצי שנה היא תעבור אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת.יעבור בהצלחה את האתגר, שמי שיתחיל את האתגר גם יסיים אותו".

מיכל אילוז

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו? "אני משתדלת לעשות זאת בכל יום".

למה את רוצה להיות בנבחרת? "נושא הסרטן קרוב לליבי, איבדתי אחות לפני כשנתיים בגלל המחלה הארורה. עכשיו אחות נוספת חולה, וגם גיסתי. אני מעונינת לרוץ לזכרה של אחותי ובכלל, לתרום לאוכלוסייה".

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל? "זיקה חזקה. אני מתאמנת בקביעות".

מהם תחביבייך? "ספורט וספא".

מהי השכלתך ומה למדת בחיים? "אני בעלת דוקטורט בניהול פרויקטים ומרצה בטכניון. אני לומדת בחיים, בכל יום, להיות טובה, לעזור לאחרים ובעיקר לחיות ב-'סיבוב' היחיד שלנו על הכדור הזה".

ספרי קצת על בני משפחתך ושתפי אותנו מה הם יגידו על השתתפותך בנבחרת. "אני נשואה לדני, יועץ השקעות, ואם לשלושה ילדים מהממים. הם כמובן יתמכו בי".

מה רוב האנשים לא יודעים עלייך? "שאם אני מחליטה משהו, אף אחד לא ישנה את דעתי".

רוצים.ות להיות בנבחרת? אתם.ן מוזמנים.ות להגיש מועמדות כאן.

רוצים.ות לתרום לגדולים מהחיים? אתם.ן מוזמנים.ות להיכנס לכאן.

אירועים קרובים