על נמרים ופנתרות: אירוע נטוורקינג בין יזמיות ומשקיעים

אירוע יזמות נשית ראשון מסוגו, שבמסגרתו יציגו 6 יזמיות פורצות דרך את הפיתוחים שלהן בפני 20 משקיעים מקרנות הון סיכון ואנג'לים ובפני בכירי התעשייה

10/07/2019 16:05
גלית בן שמחון, מייסדת ומנכ"לית פנתרה. צילום: שי גבריאלי

מחקר שנערך בנושא יזמות נשית בישראל על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה הראה, כי 27% מהנשים סבורות שיש להן את הכישורים לניהול עסק, לעומת 43% מן הגברים שסבורים כך. גם שדה המחקר הבינלאומי בנוגע ליזמות מראה, כי נשים יזמיות מקימות עסקים בעלי אוריינטציה נשית, בדגש על תחומי השירות והחינוך, כאשר שיעור הנשים המקימות עסקים ומיזמים בתחומיים "גבריים" הוא נמוך.

אירוע הנטוורקינג נועד לשנות את הנתונים הקיימים, לתת ליזמיות גישה ישירה למשקיעים ולקדם יזמות נשית פורצת דרך. האירוע הינו יוזמה משותפת של פנתרהמועדון לקידום נשים בעסקים, וחברת השירותים הפיננסיים ברוקס קרת, ש-90% מעובדי החברה שלה (150) הן נשים.

פנתרה הוקם על ידי גלית בן שמחון, שני בורשטיין ולימור דהאן במטרה להזניק ולקדם עסקים ומיזמים בבעלות ו/או בשותפות של נשות עסקים, יזמיות, עצמאיות, יוצרות, אמניות, מנהלות בכירות, אקטיביסטיות ומקצועניות ולנשים שהן מודלים להשראה.

בן שמחון, מייסדת ומנכ"לית פנתרה, ומיוזמות האירוע: "אני מאמינה בעסקים מצוינים, עם מודלים עסקיים ברורים, שעושים טוב ומייצרים אימפקט חברתי. אני שמחה שיש לי את ההזדמנות ללוות נשים יזמיות, לעודד עסקים בניהול נשים ולחשוף אותן להזדמנויות פיננסיות כמו באירוע היזמיות-משקיעים, שמגשים את החזון של פנתרה לקידום נשים ולהגדלת ההון שלהן".

מבין היזמיות שיציגו באירוע: עדי זמיר, מייסדת ומנכ"לית בחברת Pink Of View, שפיתחה  אינדיקטור דיגיטלי לחיזוי הסיכון לחלות בסרטן השד, טל פרנס, מייסדת ומנכ"לית חברת Ukappi, שפיתחה מערכת הפעלה מבוססת לשון לבעלי מוגבלויות, תמר איש כסית, מייסדת ומנכ"לית CASSIT, שפיתחה אף היא פתרון "גבס שקוף" לבעלי מוגבלות, ומיכל הובשמן, מייסדת חברת VDroom Travel, שפיתחה פלטפורמה בתחום הטרוול-טק. עוד במציגות, ניצן גל, מנכ״לית ומייסדת שותפה Clique.ai, שפיתחה כלי עזר למנהלי קהילות, ועו"ד מילי אינדיג, מנכ"לית חברת Familist – אפליקציה שנותנת פתרון הוליסטי למניעת חיכוכים בין הורים גרושים סביב הטיפול בילדים המשותפים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים