תוכן שיווקי
לקראת אירוע InfoSec 2019, ב-3 ביוני, LAGO, ראשון לציון

שוק ה-NTA מתחמם: מולטיפוינט תפיץ בישראל את פתרונות ExtraHop

30/05/2019 16:47
מולטיפוינט ו-ExtraHop

הביקוש בשוק ליכולות אנליטיקה של תעבורת רשת (NTA) לצרכי אבטחה מאיץ במהירות. זאת, כחלק מהצורך של ארגונים להתמודד עם פערים הנוצרים באבטחת המידע: ככל שהמערכות הופכות למורכבות יותר, ארגונים הופכים להיברידיים, וגבולות ההגנה על הארגון פשוט נמחקו.

באחרונה פרסמה גרטנר את סקירת השוק הראשונה שלה עבור תחום ה-NTA, שם נכתב: "ארגונים צריכים לשקול ברצינות הפעלת NTA כדי להשלים שיטות זיהוי מבוססות חתימות וארגזי חול. לקוחות רבים של גרטנר דיווחו כי כלי NTA זיהו תעבורת רשת חשודה שכלי אבטחה היקפיים אחרים החמיצו".

כחלק מהמגמה, מולטיפוינט, חברת ההפצה המובילה, הכריזה כי תתחיל להפיץ בישראל את פתרונות ExtraHop – מהשחקניות הבולטות בשוק ה-NTA. פתרון (Reveal(x של ExtraHop מתבסס על עיבוד של זרמי נתונים כדי לזהות ולסווג באופן אוטומטי כל פעולה, Session, מכשיר או נכס בארגון. באמצעות ניתוח של יותר מ-50 פרוטוקולים בארגון, (Reval(x מנתח 4,700 מאפיינים כדי לאמן מודלים של לימוד מכונה ולספק לאנליסטים תובנות מדויקות מתמיד.

מעבר ליכולות המיפוי והזיהוי, הפתרון מעניק לארגון גם יכולת תגובה מהירה ומדויקת. (Reveal(x מכניס את הזיהוי להקשר של הסביבה הרחבה, כולל מודיעין איומים, רמות סיכון והערך של הנכס, במטרה להקל על תגובה נכונה. אינטגרציה עם פתרונות כגון Phantom או פאלו אלטו מסייעת לבצע אוטומציה לטיפול באירוע.

ההבטחה של ExtraHop היא "להתעלות מעל הרעש". הפנייה היא למנהלי האבטחה בארגונים, שמתמודדים עם אלפי התרעות בכל יום, אזורים מבודדים וטכנולוגיות מחוץ לשליטה. המשמעות היא לקבל את היכולת להתמקד ברמה האסטרטגית ולהשתחרר מהצורך להיות בעמדת תגובה עם הצורך לקבל החלטות מיקרו מרובות בכל שלב.

ExtraHop, שפועלת מסיאטל, חצתה בשנה שעברה רף של 100 מיליון דולר בהזמנות, ובין הלקוחות הגלובליים שלה ניתן למצוא את PayPal, מיקרוסופט, CNN, מקדונלדס, נטפליקס ואדובי.

"מולטיפוינט – פתרונות שעונים על אתגרי האבטחה של העתיד"

"היקפי התעבורה הגוברים, תשתיות היברידיות והדרישה הגוברת להצפנה חזקה מביאים צוותי אבטחת מידע בארגונים למצב חדש: הם צריכים עזרה. עזרה בסינון האותות מחוץ לרעשי הרקע ועזרה לדעת – במהירות ובוודאות – כיצד לפעול על פי האותות שהתקבלו", אמר ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט. "(Reveal(x מספק שקיפות מלאה, זיהוי איומים בזמן אמת באמצעות לימוד מכונה ותהליכי חקירה מסודרים, שמפשטים את הזיהוי והתגובה".

"שוק ה-NTA נמצא בצמיחה מהירה ו-ExtraHop מביאה אליו טכנולוגיה עוצמתית, עם היקפי עבודה של 100 ג'יגה-ביט לשנייה, יכולות פיענוח תעבורה מוצפנת, ויכולות לחקירה ותגובה, שחייבות להיות חלק בלתי נפרד מפתרון שכזה", ציין מרסלו פרינטק, סמנכ"ל פיתוח עסקי במולטיפוינט.

"מולטיפוינט תמשיך להביא לשוק הישראלי פתרונות אבטחת מידע שעונים על אתגרי אבטחת המידע של העתיד", הוסיף רסניק.

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים