תוכן פרסומי
ראשי » הכנסים הקרובים » "ב-2018, אריסטה ישראל צמחה בעשרות אחוזים – במכירות ובלקוחות"

תוכן שיווקי


גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל. צילום: ניב קנטור

לקראת כנס Arista 2019, יום ד', 12 ביוני, אולם אושן, גני התערוכה, תל אביב

"ב-2018, אריסטה ישראל צמחה בעשרות אחוזים – במכירות ובלקוחות"

פורסם ב-28 במאי 2019
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

כתב: הילל יוסף.

"אריסטה ישראל גדלה בשנה החולפת בעשרות אחוזים בכל ממד – בהיקף המכירות, במספר הלקוחות הארגוניים החדשים ובכמות כוח האדם", כך אמר גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל.

אלכסנדר דיבר לקראת כנס הלקוחות השנתי שעורך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. הכנס, Arista 2019, ייערך ביום ד', ה-12 ביוני, באולם אושן בגני התערוכה בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדבריו, "בשנים האחרונות אנחנו רואים צמיחה גדולה של החברה בשוק הבינלאומי. אריסטה אוחזת בנתח שוק של 17% בעולמות הרישות בדטה סנטר. שווי השוק של החברה צמח בלא הכר ועומד כיום על כ-20 מיליארד דולר".

"בעולמות הקצבים של 100 גיגה-ביט", ציין אלכסנדר, "אריסטה עברה את רף ה-40% של נתח שוק. משמעות הנתון הזה היא שיש לחברה יותר מ-20 מיליון פורטים (מבואות) בדטה סנטרים ברחבי העולם".

הכפלת כוח האדם – בשלוש שנים בלבד

אלכסנדר הוא זה שפתח את פעילות הסניף הישראלי של אריסטה, ב-2016. "מאז ועד היום", אמר, "הכפלנו את כוח האדם – הן באנשי המכירות והן באנשי התמיכה הטכנית". לדברי אלכסנדר, לסניף המקומי של אריסטה יש כבר יותר מ-100 לקוחות ארגוניים, מכלל מגזרי המשק.

לדבריו, "מה שמייחד את הפתרון של אריסטה לעומת שאר הפתרונות בשוק התקשורת הוא אמינות ואיכות גבוהות. יש לנו עושר של תכונות לטובת ניהול פשוט ואוטומטי של ציוד התקשורת בארגון, וזאת לצד נראות גבוהה מאוד של הרשת". הוא ציין כי "מאפיין מרכזי נוסף הוא אחידות, משמע – היכולת להשתמש באותן מערכת הפעלה ומערכת ניהול לכל סביבה בה מוטמע ציוד התקשורת, כגון דטה סנטר, נתבים ארגוניים, קמפוס וכן סביבות של ספקי שירות".

"ציוד התקשורת – השלד של הארגון"

אלכסנדר הוסיף כי "בראש האתגרים של מנהלי התקשורת בארגונים כיום נמצא הצורך בזמינות המערכת. ציוד התקשורת הוא השלד של הארגון. כך, בהשאלה, גוף אדם לא יכול לנוע בלי שלד, אבל ביומיום לא חושבים עליו. המנמ"ר, מטבעו, חושב על הרמה האפליקטיבית – ולא על התקשורת. אבל, אם חס וחלילה התקשורת לא תפעל, הדבר יהיה חמור מאוד. לכן, ארגונים נדרשים לזמינות, לאמינות ולנראות ברמת התקשורת. יש לדעת מה עובר ברשת, יש לקבל יכולת לנהל כמה שיותר ציודי תקשורת – ולעשות זאת בעזרת כוח אדם מקצועי מצומצם. פה נכנס ממד האוטומציה: זהו היבט חשוב בשל הצורך לצמצום העלויות. ייחודה של אריסטה הוא ביכולת לנהל ציוד תקשורת רב עם כוח אדם מקצועי מצומצם בהיקפו".

כך, ציין, "בקרב ספקיות הענן הגדולות בעולם, כוח אדם מקצועי מועט בהיקפו מנהל אלפי ועשרות אלפי מתגים ונתבים. הציוד של אריסטה מוטמע בשבע מתוך שמונה ספקיות הענן הגדולות בעולם. צוותי הפיתוח שלה עובדים עם הלקוחות הללו באופן הדוק. כך, למשל, אריסטה פועלת לפיתוח מוצרים של פייסבוק ומיקרוסופט. תופעה מעניינת שאנחנו עדים לה בשנתיים האחרונות היא מעבר מציוד תקשורת של מתחרות לזה של אריסטה. דבר דומה קורה בישראל".

לסיכום, אמר אלכסנדר כי "ב-2019 נמשיך להשקיע בכוח אדם איכותי ובעבודה צמודה עם לקוחותינו. אריסטה מאמינה בשוק הישראלי, שהינו חדשני, ואני מאמין שנמשיך את מגמת הצמיחה שחווינו ב-2018, ואף מעבר לכך".

.

להרשמה לאירוע לחצו כאן
להרשמה לאירוע לחצו כאן
"ב-2018, אריסטה ישראל צמחה בעשרות אחוזים – במכירות ובלקוחות" Reviewed by on . כתב: הילל יוסף. "אריסטה ישראל גדלה בשנה החולפת בעשרות אחוזים בכל ממד - בהיקף המכירות, במספר הלקוחות הארגוניים החדשים ובכמות כוח האדם", כך אמר גיא אלכסנדר, מנכ'' כתב: הילל יוסף. "אריסטה ישראל גדלה בשנה החולפת בעשרות אחוזים בכל ממד - בהיקף המכירות, במספר הלקוחות הארגוניים החדשים ובכמות כוח האדם", כך אמר גיא אלכסנדר, מנכ'' Rating: 0

הגיבו