תוכן שיווקי
לקראת אתגר ה-Tough Mudder, בחודש מאי בבריטניה

הכירו את המשתתפים בנבחרת הטאף מאדר: ליאור נעים

07/04/2019 12:48
ליאור נעים, סמנכ"ל מכירות ב-Triple T. צילום: עמוד הפייסבוק של המצולם

נבחרת הטאף מאדר לגיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, בשיתוף אנשים ומחשבים ובהובלת אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, ממשיכה בימים אלה את ההכנות לקראת האתגר הספורטיבי, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בבריטניה. בכל כתבה אנחנו מבקשים להכיר לכם את אחד/ת ממשתפי/ות הנבחרת. הפעם זהו ליאור נעים, סמנכ"ל מכירות ב-Triple T.

הנבחרת, Tough Mudder for Larger Than Life 2019, היא הרביעית במספר של מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים, שיוצאת לבצע את אתגר הטאף מאדר למען העמותה, שמסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח, שעוברים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח ומעבר דרך תילי חשמל, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת העל – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

לדברי כהן, "זה הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול, מרשים, קשוח ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף". הוא סיפר כי "הנבחרת התחילה את אימוניה בחודש נובמבר למשך חצי שנה ועוברת אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

כהן הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד – הן פיזית והן מנטאלית. יועד דותן, מנמ"ר פלסטו שק, אחראי על נושא התרומות, ויש בדרך תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס יעד התרומות – 1,000,000 שקלים".

ליאור נעים

מקום עבודתך ותפקידך בחברה: סמנכ"ל מכירות ב-Triple T – חברה המתמחה בייעוץ טכנולוגי, בתכנון ערים חכמות ובמרכזים עתירי טכנולוגיה בארץ ובעולם.

הישגים ופרויקטים משמעותיים בשנים האחרונות: בהיבט המקצועי – אני גאה להצעיד את Triple T, להיותה החברה המובילה בתחומה. בהיבט האישי – אני נשוי לאסנת היקרה ואב גאה לארבעה ילדים מקסימים, בגילאי 4, 8, 14.5 ו-16. אני מרגיש שהגשמתי את החלום שלי להקים בית לתפארת בדיוק כמו שחלמתי ומקווה שהוריי צופים בי מלמעלה וגאים.

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע? לעולם לא הייתי ספורטאי. למעשה, עד לפני קצת יותר מעשור אפילו די סלדתי מספורט. התחלתי ברכיבת שטח בקבוצות וגיליתי כמה מהנה וממריצה יכולה להיות פעילות גופנית. כיום אני מקפיד לרוץ פעמיים בשבוע ופעם בשבוע לעשות אימון קרוספיט.

תחביבים: טיולים בארץ ובחו"ל, ובילוי עם המשפחה וחברים (ועדיף שיהיה מנגל ליד).

מה מושך אותך להשתתף באתגר הטאף מאדר? שגרת היום של כולנו לחוצה, הרבה דברים שאנחנו רוצים לעשות מתפספסים בגלל לחץ וחוסר זמן. הרצון לתרום ולעשות משהו טוב למען מישהו אחר תמיד היה קיים בי, רק שלא תמיד אני יודע מתי ואיך לעשות זאת. קבוצת הטאף מאדר למען ילדי גדולים מהחיים מאפשרת לי להפגיש בין כמה עולמות שחשובים לי מאוד. היא גם מחברת אותי לאנשים מדהימים עם לב ענק ומאפשרת לי לשלב אימוני כושר, שמדרבנים ומאתגרים אותי בכל אימון יותר ויותר, אבל בראש ובראשונה, הקבוצה מאפשרת לי לתרום ולפעול למען אלה הזקוקים לעזרה.

מה יגידו במשפחה? המשפחה שלי תומכת. חשוב לי מאוד להוות דוגמה לילדיי בספורט ובעשייה למען האחר. השנה, גם אשתי הצטרפה לקבוצה, וביחד אנחנו מתאמנים ומכינים את עצמנו לאתגר בלונדון.

אילו עוד דברים כדאי שנדע עליך? שאני אוהב את החיים ומשתדל ליהנות מכל רגע.

לתרומה לעמותת גדולים מהחיים לחצו כאן.

אירועים קרובים