תוכן שיווקי

הכירו את המשתתפים בנבחרת הטאף מאדר: איתי זימן

21/03/2019 14:16
איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל. צילום: יח"צ

נבחרת הטאף מאדר לגיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, בשיתוף אנשים ומחשבים ובהובלת אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, ממשיכה בימים אלה את ההכנות לקראת האתגר הספורטיבי, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בבריטניה. בכל כתבה אנחנו מבקשים להכיר לכם את אחד/ת ממשתפי/ות הנבחרת. הפעם זהו איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל.

הנבחרת, Tough Mudder for Larger Than Life 2019, היא הרביעית במספר של מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים, שיוצאת לבצע את אתגר הטאף מאדר למען העמותה, שמסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח, שעוברים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח ומעבר דרך תילי חשמל, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת העל – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

לדברי כהן, "זה הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול, מרשים, קשוח ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף". הוא סיפר כי "הנבחרת התחילה את אימוניה בחודש נובמבר למשך חצי שנה ועוברת אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

כהן הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד – הן פיזית והן מנטאלית. יועד דותן, מנמ"ר פלסטו שק, אחראי על נושא התרומות, ויש בדרך תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס יעד התרומות – 1,000,000 שקלים".

איתי זימן

מקום עבודתך ותפקידך בחברה: סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל. בעל תארים ראשון ושני בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב.

אילו הישגים ופרויקטים משמעותיים ניתן לזקוף לזכותך בשנים האחרונות? עד היום, זה שנים רבות, היינו חברה שהובילה כסף ממקום למקום. בשנים האחרונות החלטנו למנף את עצמנו והתחלנו במהלך לשינוי תמהיל הפעילות שלנו: כיום, ההובלה הפיזית של כסף מהווה 25% מהיקף העסקים של החברה, ואילו שירותים מבוססי טכנולוגיה מהווים 75% מהפעילות. אני מוביל את הפעילות הזאת.

ברינקס מספקת ללקוחותיה שירותי ניהול מזומנים טכנולוגיים מתקדמים – בין השאר, ערוץ חדש להפקדת כספים בשם קומפיוסייף MALL, כחלופה לאופן הפקדת הכספים בסניפי הבנק של לקוחות הקמעוניים והעסקיים. כספת ממוחשבת המותקנת במרכזי קניות ועסקים משדרת את נתוני הפקדות הכספים לברינקס. בשיתוף עם הבנק, מזוכה סכום ההפקדה שהלקוח הצהיר, על בסיס יומי. ההפקדה יכולה להכיל שטרות, מטבעות והמחאות המאוחסנים במעטפת ביטחון. השירות מלווה באפליקציה סלולרית ידידותית וקלה לשימוש, המאפשרת שליטה מרחוק על ההפקדות.

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע? אני רץ שלוש פעמים בשבוע ומשתתף במספר תחרויות ריצה בחודש, וכן עושה סקי, ריצות אולטרה ומרתונים.

תחביבים: תחרויות אקסטרים, ספורט אתגרי – סקי וטיפוס הרים. באחרונה יצאתי עם שני ילדיי הבוגרים לשני מסעות אתגריים – כל אחד וסוג האתגר שמתאים לו, וכבשנו פסגות חדשות, אירועים מעצימים של אבא ובן ואבא ובת.

מה מושך אותך להשתתף באתגר הטאף מאדר? זה אתגר שאני עושה כבר שנה רביעית עם החבורה הנפלאה שנוצרה. מדובר במצב של Win-Win-Win, כי זה משלב את כל מה שאני אוהב: ספורט אקסטרים עם אימונים מפרכים, חבורה נפלאה עם חברות אמת, והתגייסות והתרמה למען גדולים מהחיים.

מה יגידו במשפחה? הם כבר התייאשו… לא אומרים.

מה עוד כדאי שנדע עליך? אלך אחרי החבורה הנפלאה של טאף מאדר עד קצה העולם. אני מאושר להיות בין חברים.

אירועים קרובים