תוכן שיווקי
לקראת אתגר הטאף מאדר, בחודש מאי בבריטניה

הכירו את המשתתפים בנבחרת הטאף מאדר: דני בלטוך, נטאלייזר

13/03/2019 11:59
דני בלטוך, סמנכ''ל פיתוח עסקי ושיווק בנטאלייזר. צילום: ניב קנטור

נבחרת הטאף מאדר לגיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, בשיתוף אנשים ומחשבים ובהובלת אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, ממשיכה בימים אלה את ההכנות לקראת האתגר הספורטיבי, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בבריטניה. בכל כתבה אנחנו מבקשים להכיר לכם את אחד/ת ממשתפי/ות הנבחרת. הפעם זהו דני בלטוך, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק בנטאלייזר.

הנבחרת, Tough Mudder for Larger Than Life 2019, היא הרביעית במספר של מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים, שיוצאת לבצע את אתגר הטאף מאדר למען העמותה, שמסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח, שעוברים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח ומעבר דרך תילי חשמל, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת העל – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

לדברי כהן, "זה הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול, מרשים, קשוח ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף". הוא סיפר כי "הנבחרת התחילה את אימוניה בחודש נובמבר למשך חצי שנה ועוברת אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

כהן הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד – הן פיזית והן מנטאלית. יועד דותן, מנמ"ר פלסטו שק, אחראי על נושא התרומות, ויש בדרך תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס יעד התרומות – 1,000,000 שקלים".

דני בלטוך

מקום עבודתך ותפקידך בחברה: סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק בנטאלייזר – בית תוכנה ותיק שעוסק ביישומים ניידים עבור ארגונים עסקיים וזה שפיתח את Gazpacho, שהיא פלטפורמה למימוש מהיר של יישומים ניידים ארגוניים.

אילו הישגים ופרויקטים משמעותיים ניתן לזקוף לזכותך בשנים האחרונות? בהיבט המקצועי, ההצלחה המתמשכת לקדם את הפלטפורמה שפיתחנו, Gazpacho, כדי לתת מענה איכותי ומקצועי ליותר מ-100 ארגונים עסקיים, ביניהם מהגדולים ביותר במשק, ולעשרות אלפי משתמשים ניידים שעושים שימוש בפתרונות שלנו באופן יומיומי, תוך שמירה של רמת שירות ואיכות ללא פשרות.

בהיבט האישי – עמידה באתגר הספורטיבי ובעיקר להצליח השנה, בפעם הראשונה בחיי, כחלק מהפעילות השוטפת בקבוצת הטאף מאדר, לרוץ שלושה חצאי מרתון ולהשתפר מריצה לריצה. וההישג החשוב מכולם: כששואלים את הנכדה מי יחליף לך חיתול והיא אומרת "סבא!"

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע? כל המרבה הרי זה משובח. כולל חדר כושר, ריצה ואופני שטח.

תחביבים: סבאות וספורט.

מה מושך אותך להשתתף באתגר הטאף מאדר? זה שילוב מופלא, שכולל עשייה ותרומה למטרה נעלה, והתמודדות עם אתגר אישי וקבוצתי לא פשוט יחד עם חבורה מופלאה של אנשים איכותיים וחדורי מטרה. הסיפוק הוא עצום בכל שלבי התהליך.

מה יגידו במשפחה? מקווים שאשאיר את כל הבוץ בלונדון… וברצינות – הם התרגלו ל-"שיגעון" ומפרגנים לעשייה ולתרומה.

אילו עוד דברים כדאי שנדע עליך? את אשתי האחת והיחידה, אודי, הכרתי בפברואר 1980, ואחרי שלושה חודשי היכרות "הודעתי" לה, להפתעתה, שמתחתנים. החתונה התקיימה בבית הכנסת בסינגפור, כאשר המקווה נוקה ומולא במיוחד עבורה. התברכנו בשלושה בנים מופלאים ומזה שנתיים וחצי אנחנו "שפוטים" לרגליה של נכדה אהובה.

את לימודי המחשב התחלתי בירושלים וסיימתי בתל אביב, ויש לי הכבוד להיות חלק מדור שזכה לחוות את מהפכת המחשוב – החל מתכנות באסמבלר והטענת התכנית למחשב בעזרת כרטיסיות קרטון מנוקב, להיות עד להכנסת המסוף האינטראקטיבי הראשון ליחידת המחשב של כור, להחליף דיסק מחשב (!) של 10 מגה-בייט, שנדרשו שני אנשים כדי להרים אותו, להיות שותף להכנסת ה-PC הראשון של יבמ ועד לאפליקציות הניידות המדהימות שאנחנו מפתחים היום.

לסיום אציין שאני מאוד נהנה וגאה להיות חלק מקבוצת המשוגעים והמופלאים של הטאף מאדר ואני מקווה לעשות זאת עוד שנים רבות. אלא שכל זה לא שווה אם לא תתרמו.

לתרומה לעמותת גדולים מהחיים לחצו כאן.

אירועים קרובים