תוכן שיווקי
לקראת יום עיון של NessPRO ו-Micro Focus על ניהול זהויות במגזר הציבורי, 28 במרץ, מלון ממילא, ירושלים

ניהול זהויות אוטומטי ברשות התחבורה הציבורית של ניו-יורק

28/02/2019 12:30
NessPRO

רשות התחבורה הציבורית של ניו-יורק יישמה שני פתרונות מסוויטת מוצרי האבטחה של Micro Focus, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. המוצרים שיושמו הם Identity Manager ו-Access Manager. לאחר יישום מוצרי Micro Focus התקצר בצורה דרסטית הזמן הנדרש להקצאת זהויות וסיסמאות לעובדי הרשות וכערך מוסף לפתרון, למשתמשים יש כעת גישה מאובטחת אחת ויחידה לאפליקציות השירות של התחבורה הציבורית בניו-יורק.

NessPRO ו-Micro Focus יערכו ב-28 במרץ יום עיון על ניהול זהויות במגזר הציבורי בו יוצגו מוצריה של Micro Focus.

רשות התחבורה הציבורית של ניו-יורק (New York City Transit) מנהלת את רשת התחבורה הגדולה ביותר בצפון אמריקה, המשרתת 14.6 מיליון אנשים. הרשות כוללת את הצי הגדול ביותר בעולם של קרונות רכבת תחתית ואוטובוסים. היא מעסיקה 49 אלף עובדים ב-500 אתרים, ומנהלת גם הטבות ל-36 אלף גמלאים ובני/בנות זוגם.

לפני שהטמיעה את מוצרי Micro Focus, קליטת משתמשים חדשים ברשות הייתה תהליך ידני ארוך. לעתים קרובות נדרשו מספר שבועות כדי לתת למשתמשים גישה לאפליקציות. גם ביטול גישה של עובדים שעזבו ומחיקת אפשרות הגישה, לרשת ולבניינים, גזלו זמן רב, והביאו לסיכוני אבטחה. הפתרון שהטמיעה הרשות מבצע אוטומציה של ניהול זהויות, שמאפשרת לצוות ה-IT להפחית את זמן הניהול, תוך שיפור משמעותי בביטחון. הרשות נזקקה לפתרון אבטחה וניהול זהויות בסביבת הפעלה מעורבת המורכבת מ-Windows, יוניקס, NetWare, ומגוון של מחשבי מיינפריים ושרתים בגודל בינוני.

ניהול זהויות וניהול גישה

הרשות בחרה, כאמור, בפתרון המורכב מ-Identity Manager ומ-Access Manager של Micro Focus. צוות ה-IT הפחית את הזמן המושקע בהסרת הרשאות משתמשים ב-60% וצמצם את הזמן המושקע ביכולות לקלוט משתמשים חדשים ב-90%.

Identity Manager מאפשר לסנכרן באופן אוטומטי זהויות משתמש על פני מערכות רבות, כולל מערכות לנוכחות עובדים וגישה לבניינים. Access Manager מאפשר לצוות ה-IT לתת לעובדים ולקבלנים גישה מבוססת תפקידים לאפליקציות, בהתבסס על נתונים הנמצאים במערכת המידע של הרשות.

הפתרון לניהול זהויות סייע לרשות גם בתחום אסטרטגיית ה-GRC (פיקוח תאגידי, ניהול סיכונים וציות לתקנות) שלה. צוות ה-IT יכול לנהל את הסיכונים על ידי הבטחת זכותם של האנשים הנכונים למידע הנכון.

הודות ל-Identity Manager, הרשות ביטלה את התהליכים הידניים הקשורים לקליטת משתמשים, והיא מסוגלת להגדיר חשבונות משתמש חדשים תוך מספר שעות, במקום מספר שבועות. צוות ה-IT יכול גם לבטל את הגישה ברגע שעובדים עוזבים את הארגון כדי להגן על אבטחת הרשת וכן גישה ל-1,500 חדרי בקרת תשתית קריטיים.

"הפתרון של Micro Focus ברשות לתחבורה ציבורית של ניו-יורק הוא דוגמה מצוינת לאפשרויות ההתייעלות והחיסכון שניתן להגיע אליהן במגזר הציבורי", אמר רן כהן, מנהל פעילות Micro Focus ב-NessPRO. כהן הוסיף כי גם בישראל מיושמת המערכת במגזר הציבורי ויש לה עשרות אלפי משתמשים בשוק המקומי.

עוד מבטיח הפתרון של Micro Focus שלמשתמשים יש גישה רק לאפליקציות ובניינים שלגביהם יש להם הרשאה.
כמו כן, באמצעות ניהול זהויות מרכזי, צוות ה-IT יכול לתת למשתמשים זהות (ID) וסיסמה אחת כדי לגשת לאפליקציות. הדבר צמצם באופן דרמטי את מספר הסיסמאות שהמשתמשים היו צריכים לזכור, כמו גם את מספר השיחות למרכז התמיכה בתחום זה.

עבור 36 אלף הגמלאים ובני/בנות הזוג, הרשות מספקת גישת VPN לרשת שלה ומשתמשת ב- SecureLogin כדי לספק גישה מאובטחת וכניסה אחת (Single sign-on). ה-Access Manager מספק גישה מורשית לפורטל אינטרנט שבו הגמלאים יכולים לגשת ולשנות מידע בנוגע להטבות שלהם. העובדה שתכנית ההטבות של הרשות זמינה באופן מקוון צמצמה באופן דרמטי את עלויות הדיוור והניהול של התכנית.

ביום העיון של NessPRO ו-Micro Focus יוצגו סיפורי לקוח מהמגזר הציבורי וחידושים בתחום, ויועלו נושאים נוספים שקשורים לניהול הזהויות בעולם הדיגיטלי.

אירועים קרובים