תוכן שיווקי
לקראת אירוע NessPRO OpenText Day, יום ג', 19 לפברואר, מלון הילטון תל אביב

"הקמנו את הענן הראשון לניהול תוכן ארגוני בישראל"

"ל-OpenText יש ברחבי העולם 47 עננים לניהול תוכן ארגוני. אנו היחידים בעולם שקיבלנו מהחברה את הזכויות להקים ענן שלה ולנהל אותו, לטובת הלקוחות הישראליים", אמרה דגנית לוי, מנהלת חטיבת מכירות OpenText ב-NessPRO

17/02/2019 14:51
דגנית לוי, מנהלת חטיבת מכירות אופן טקסט בנספרו. צילום: יח"צ

-OpenText יש ברחבי העולם 47 עננים לניהול תוכן ארגוני. אנו היחידים בעולם שקיבלנו מהחברה את הזכויות להקים ענן שלה ולנהל אותו, לטובת הלקוחות הישראליים", כך אמרה דגנית לוי, מנהלת חטיבת מכירותOpenText , NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

לוי דיברה לקראת כנס NessPRO OpenText Day . הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-19 לפברואר, במלון הילטון תל אביב, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה בארץ, תחת הכותרת "הארגון החכם והמחובר".

לדברי לוי, "הענן לניהול המידע הארגוני מוקם במתקן של בינת בהר חוצבים, לאחר שעבר את אישורי אבטחת המידע הנדרשים על ידי גופים ציבוריים ופיננסיים בישראל. אנשי OpenText סומכים על היכולות של נס לתפעל את הענן המקומי. הם מבינים את הצורך לענות על הרגולציות המקומיות הדורשות, בין השאר שחומרים מהמגזר הפיננסי והביטחוני לא ייצאו מגבולות המדינה. השירות בארץ ימותג תחת
השם Core-Ness.co.il ויספק שירותים שונים ומגוונים, דוגמת שיתוף תוכן, עריכה וניהול של מסמכים. הוא מאפשר עבודה מאובטחת, עם הרשאות, עם לוג-אין ואפשרות להזדהות חכמה, בקרת משתמשים ובקרת גישה".

על פי לוי, "הקמת הענן היא חלק ממגמה של OpenText להעביר את לקוחותיה מעבודה בתצורת רישוי מסורתי – לעבודה בענן הפרטי שלה. לצד מגמה זו, החברה מותירה בידי הלקוחות הארגוניים את האפשרות להישאר במתכונת הנוכחית, של רישוי מסורתי".

בדרך זו, הסבירה לוי, "מתקבלת יכולת לניהול היברידי – גם של תוכן שלא רוצים שיעבור לענן וגם של תוכן המצוי מחוץ לארגון. זאת, תוך סינכרון מלא בין התכנים השונים".

"ארגונים נדרשים לשתף מידע בין המשתמשים הפנימיים בארגון לגורמים חיצוניים. זאת, לצד הצורך לשנע את כלל הנתונים בקלות, על מנת להקל על העובדים", אמרה, "המטרה היא להקל על העובדים הצורכים את התוכן ולייעל את עבודתם. אנו מעניקים להם פלטפורמה שיתופית, שעונה על המגמות הטכנולוגיות בתחום שיתוף המסמכים והתמונות ושמירתם בענן. על זה יש לתת פתרון לניהול שלהם, כדי שתהיה בקרה. יש לערוך מעקב כולל על כלל השינויים שבוצעו תוך מתן מעטפת אבטחה. בנוסף, יש לאפשר לקבל את העבודה על פלטפורמה שיתופית זו עבור העובדים במובייל".

לדבריה, "פלטפורמת OpenText Core מספקת יכולת לשיתופיות של מסמכים במקום ציבורי – בענן שלה. הפלטפורמה מאפשרת להמשיך ולנהל את כלל המסמכים באופן היברידי, לרבות את היבטי ההרשאות, ניהול המסמך, מעקב אחרי הגרסאות והטיפול בהיבטי אבטחת המידע. מבחינת חוויית המשתמש, העובדים חושבים ומרגישים שגם כשהגיע מסמך מבחוץ הוא כאילו חלק מהפלטפורמה. מדובר בחוויה אינטואיטיבית, ידידותית למשתמש ומאובטחת. כך, הלקוח מקבל את כל מוצרי אבטחת המידע ש-OpenText פיתחה, לצד 80 מחברים (קונקטורים) למערכות הליבה הארגוניות, דוגמת ERP, CRM, וכן חיבוריות למערכות ניהול התוכן המובילות בשוק". לדבריה, "אל פתרון ה-Core צפויים להצטרף פתרונות ניהול תוכן נוספים, כמו D2 ו-Extended ECM – כשירותים מנוהלים בענן".

"אנו ב-NessPRO", הסבירה לוי, "עונים לכלל המגמות החדשות בעולם ניהול התוכן הארגוני: כריית טקסטים, ניתוח והסקת מסקנות והפקת תובנות על בסיס נתונים ממגוון מקורות וסוגים, לרבות נתונים מובנים ונתונים לא מובנים".

לוי ציינה כי לכנס יגיע המנכ"ל וסמנכ"ל הטכנולוגיה הראשי של OpenText, מארק בארנצ'י, "מה שמעיד על החשיבות שרואה הנהלת החברה לשוק הלקוחות הארגוניים של OpenText בישראל".

אירועים קרובים