תוכן שיווקי
לקראת תחרות טאף מאדר בחודש מאי בבריטניה

הכירו את המשתתפים בנבחרת הטאף מאדר: רון נצראל

13/02/2019 15:23
רון נצראל, מנהל המוצרים והפיתוח באלברט. צילום: יח"צ

נבחרת הטאף מאדר לגיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, בשיתוף אנשים ומחשבים ובהובלת אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, ממשיכה בימים אלה את ההכנות לקראת האתגר הספורטיבי, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בבריטניה. בכל כתבה אנחנו מבקשים להכיר לכם את אחד/ת ממשתפי/ות הנבחרת. הפעם זה רון נצראל, מנהל המוצרים והפיתוח באלברט.

הנבחרת, Tough Mudder for Larger Than Life 2019, היא הרביעית במספר של מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים, שיוצאת לבצע את אתגר הטאף מאדר למען העמותה, שמסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח, שעוברים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח ומעבר דרך תילי חשמל, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת העל – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

לדברי כהן, "זה הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול, מרשים, קשוח ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף". הוא סיפר כי "הנבחרת התחילה את אימוניה בחודש נובמבר למשך חצי שנה ועוברת אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

כהן הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד – הן פיזית והן מנטאלית. יועד דותן, מנמ"ר פלסטו שק, אחראי על נושא התרומות, ויש בדרך תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס יעד התרומות – 1,000,000 שקלים".

רון נצראל

מקום עבודתך ותפקידך בחברה: מנהל המוצרים והפיתוח באלברט.

הישגים ופרויקטים משמעותיים בשנים האחרונות: הובלתי חלק מרכזי בתכנון ובפיתוח של אלברט – רובוט שמתכנן, מקים, מנהל ומשיג תוצאות עבור משווקים בעולם הדיגיטלי, והכל בצורה אוטונומית. ממש כמו הרכב האוטונומי שגוגל וחברות אחרות בונות – רק לעולם השיווק הדיגיטלי. מדובר במערכת מבוססת בינה מלאכותית ראשונה מסוגה בעולם, פעילה ומוכיחה את עצמה בקרב לקוחות מהגדולים בעולם.

פרויקט נוסף הוא פרויקט שלא בחרתי – כשבני בן ה-4 אובחן בלוקמיה לפני שנתיים. כשאני מסתכל על תקופת הטיפולים הארוכה שעברנו כמשפחה ביחד, מלוכדים ואופטימיים, אני מבין את מה שלא הבנתי בזמן אמת – וזה שמדובר באחד הפרויקטים המורכבים שניהלתי מהרבה בחינות, ביחד עם אשתי. כשאני מסתכל על התוצאה אני רואה בו ללא ספק את אחד ההישגים הגדולים בחיי.

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע? אני מתאמן חמש פעמים בשבוע: שני אימוני כוח ועוד שלושה אימוני ריצה.

תחביבים: מוזיקה – היא מלווה אותי בכל שלב בחיים. ניגנתי בעבר בגיטרה ויצרתי מוזיקה אלקטרונית בסטודיו הביתי שלי. באחרונה חזרתי לכך עם ציוד חדש שקניתי. חוץ מזה, ויסקי נחשב תחביב?

מה מושך אותך להשתתף באתגר הטאף מאדר? כשנתקלתי באתגר, הכל התחבר לי. מדובר בסגירת מעגל בשבילי. קודם כל מהמקום של הנתינה, היכולת לעזור בתרומות עבור המטרה הקדושה הזו ודרך ארגון שאני מכיר באופן אישי – זה אדיר. האתגר הוא משהו מאוד מורכב להשגה, אבל אפשרי אם משקיעים בזה את מה שצריך, לאורך זמן, נשארים אופטימיים ועובדים בצוות. כל הדברים האלה מאוד מדברים אליי והם גם המסר הכי משמעותי למשפחות שילדם חלה בסרטן. אם זה ייתן השראה ו/או יעזור אפילו למשפחה אחת – זה שווה את זה. כמו כן, בהשתתפות באתגר יש בונוסים נוספים – בתהליך ה-"החלמה" הפרטי שלי ובמעבר שלי לצד הבריא והנותן.

מה יגידו במשפחה? אשתי מפרגנת מאוד והילדים שלי, שמכורים לנינג'ה ישראל, עסוקים בהשוואות. כמובן שהסברתי להם שהטאף מאדר יותר שווה.

אילו עוד דברים כדאי שנדע עליך? כשאני רוצה משהו, אני לרוב לבסוף משיג אותו… בדרכי שלי.

רוצים לתרום גם אתם לעמותת גדולים מהחיים? לחצו כאן.

אירועים קרובים