תוכן שיווקי
לקראת אירוע טאף מאדר

הכירו את המשתתפים בנבחרת טאף מאדר: שי גוטמן

10/02/2019 12:33
שי גוטמן, סמנכ"ל מערכות המידע והדיגיטל של UPS בישראל ומנהל מרכז החדשנות שלה בארץ. צילום: מולי נעים

נבחרת הטאף מאדר לגיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, בשיתוף אנשים ומחשבים ובהובלת אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, ממשיכה בימים אלה את ההכנות לקראת האתגר הספורטיבי, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בבריטניה. בכל כתבה אנחנו מבקשים להכיר לכם את אחד/ת ממשתפי/ות הנבחרת. הפעם זה שי גוטמן, סמנכ"ל מערכות המידע והדיגיטל של UPS ישראל.

הנבחרת, Tough Mudder for Larger Than Life 2019, היא הרביעית במספר של מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים, שיוצאת לבצע את אתגר הטאף מאדר למען העמותה, שמסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח, שעוברים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח ומעבר דרך תילי חשמל, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת העל – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

לדברי כהן, "זה הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול, מרשים, קשוח ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף". הוא סיפר כי "הנבחרת התחילה את אימוניה בחודש נובמבר למשך חצי שנה ועוברת אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

כהן הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד – הן פיזית והן מנטאלית. יועד דותן, מנמ"ר פלסטו, אחראי על נושא התרומות, ויש בדרך תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס יעד התרומות – 1,000,000 שקלים".

שי גוטמן

מקום עבודתך ותפקידך בחברה: סמנכ"ל מערכות המידע והדיגיטל של UPS ישראל.

הישגים ופרויקטים משמעותיים בשנים האחרונות: בשנתיים האחרונות, לצד האתגרים העסקיים, אני ממוקד בהובלת תהליכי חדשנות בארגון – תהליכית, עסקית וטכנולוגית. המיזם המשמעותי ביותר שאני מוביל הוא הקמת אקסלרטור מתקדם וייחודי בשם Ship Your Innovation, שמטרתו לטפח שיתופי פעולה עם יזמי טכנולוגיה מקומיים וסטארט-אפים, כחלק מאסטרטגיית החדשנות של UPS בישראל. כיום לוקחות חלק באקסלרטור מספר חברות סטארט-אפ מקומיות עם טכנולוגיות פורצות דרך בתחומים שונים, שמוטמעים בליבה העסקית של הארגון ונמצאים בשלב של Scale up לפרויקטים גלובליים.

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע? אני ספורטאי סיבולת חובב – השתתפתי במספר תחרויות איש ברזל ובאולטרה מרתונים עד 100 ק"מ. אני מתאמן בהתאמה ליעד מוגדר.

תחביבים: טיולים, מוזיקה, ספורט וטכנולוגיה.

מה מושך אותך להשתתף באתגר הטאף מאדר? עבורי זו הפעם השנייה באתגר. הצטרפתי אליו שוב, כי האימפקט שעשו קמפיינים קודמים היה מדהים. השנה העלינו את הרף גם בתרומות וגם במסלול, בכדי ליצור שינוי גדול יותר ולגעת בעוד ילדים שצריכים שנהיה שם עבורם. לקחת חלק בפעילות כזו זו זכות גדולה והזדמנות לתת מעצמך בעשייה חברתית משמעותית, למען אחרים, בשילוב פעילות ספורטיבית ועבודת צוות. אבל חשוב שנזכור – האתגר האמיתי הוא של ילדי גדולים מהחיים המדהימים. אנחנו באים, כצוות, בכדי לנסות ליצור מציאות טובה יותר עד כמה שאפשר ואיפה שאפשר – וזו זכות ענקית עבורי ועבור כולנו.

מה יגידו במשפחה? מפרגנים מאוד. כולנו משלבים עשייה חברתית והתנדבותית במסגרות שונות.

אילו דברים כדאי שנדע עליך? אני אוהב אתגרים – מקצועיים וספורטיביים, ומאמין גדול באופטימיות, עבודת צוות ואנרגיה חיובית.

אירועים קרובים