תוכן פרסומי
ראשי » הכנסים הקרובים » כנס ראשון בישראל להצגת פתרונות ה-Data Preparation של Trifacta

תוכן שיווקי


Trifacta - לראשונה בישראל

לקראת אירוע Trifacta 2019, יום ד', ה-30 בינואר, מתחם האירועים טוסקה

כנס ראשון בישראל להצגת פתרונות ה-Data Preparation של Trifacta

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL, ציין כי "Trifacta מציעה כלי אוטומטי לאנליסט לצרכי טיוב, תקנון ואיחוד נתונים בצורה אינטראקטיבית וללא צורך בכתיבת קוד"

פורסם ב-9 בינואר 2019
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

Trifacta, יצרנית פלטפורמה מובילה לעולמות ה-Data Preparation, בשיתוף עם אקורייט (aQurate), נציגת החברה בישראל, מודיעות על כנס ראשון בארץ להצגת סוויטת פתרונות ה-Data Preparation שלה. במסגרת האירוע יציגו החברות למקבלי החלטות ומקצוענים מעולמות הדטה, ביג דטה, BI ואנליטיקה את יכולות הפלטפורמה, שגם חברת המחקר הבינלאומית פורסטר מצאה אותה כמובילה את עולם פתרונות ה-Data Preparation, מתוך רשימה של 10 ספקיות בתחום.

Data Prep מבוסס בינה מלאכותית

Trifacta מפתחת ומשווקת את פלטפורמת Data Preparation מבוססת הבינה המלאכותית, שמאפשרת לקצר ולייעל בצורה דרמטית את זמני ה-Time to analysis – תהליכי הכנת המידע לניתוח ואנליזה – ולהפוך אותם לאינטואיטיביים. פתרונות החברה מיועדים לאפשר לאנליסטים לחקור, לתפעל, לטייב ולהעשיר מידע גולמי, ולהפוך אותו לנקי ומובנה, ללא כתיבת קוד. בכך מתקצר משמעותית זמן הכנת המידע, שנאמד כיום בכ-80% מכלל הזמן הנדרש לביצוע ניתוח עסקי מבוסס דטה. החברה משתמשת בתהליך העברת המידע מגולמי לנקי בטכנולוגיות לימוד מכונה, ויזואליזציה של המידע, אינטראקציות אדם-מכונה ועיבוד מקבילי, המיועדים לשימושם העצמי של משתמשים עסקיים. החברה הנה חלוצת תחום ה-Data Wrangling, שמשמעותו תפעול המידע מחומר גלם לתובנות.

יצוין ש-Trifacta הוקמה ב-2012, בעקבות מחקר של 15 שנים שבוצע על ידי האוניברסיטאות ברקלי וסטנפורד בארצות הברית. על לקוחות החברה נמנים יותר מ-10,000 ארגונים בעולם, בהם גוגל, שמפעילה את שירות Google Data Preparation על בסיס פלטפורמת Trifacta. בין לקוחות הפלטפורמה יש ארגונים מקשת רחבה של ורטיקאלים, כולל בנקאות (בנק אוף אמריקה ו-HSBC), ביטוח (Humana), פארמה (Bayer), ריטייל (eBay), טלקום (וודאפון), תעשייה (פפסיקו), ממשלה (משרד ההגנה האמריקני) ועוד.

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL. צילום: יח"צ

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL. צילום: יח"צ

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט, ציין כי "ל-Trifacta מעל ל-10,000 לקוחות בעולם והיא נחשבת לכלי המוביל בתחומו לאנליסטים, מדעני דטה, אקטוארים ולכל גורם שמנסה לצלול בצורה עצמאית לתוך אגמי המידע הארגוניים – בין אם מדובר במקורות מידע פורמליים ומובנים או גולמיים ולא מובנים – ולאפשר ראיית עומק לתוך הנתונים והמגמות, ללא כתיבת קוד". רודריק הוסיף ש-"Trifacta מציעה כלי אוטומטי לאנליסט לצרכי טיוב, תקנון ואיחוד נתונים בצורה אינטראקטיבית, ללא צורך בכתיבת קוד. בתהליך פשוט ניתן לקצר את הזמן הנדרש להפיכת המידע הגולמי לתובנות עסקיות".

Trifacta – מספר אחת אצל פורסטר

מהדו"ח התקופתי של פורסטר, Forrester Wave: Data Preparation Solutions, Q4 2018, עולה כי בבדיקה של 10 פתרונות בעולם ה-Data Preparation קיבלה Trifacta את הציון הגבוה ביותר, והיא המובילה את התחום, מעל לספקיות נוספות דוגמת סאפ, אורקל ו-SAS. בדו"ח מתייחסת פורסטר לפתרונות ה-Data Preparation כ-"דלק סילוני שיאיץ את המעבר מדטה לקבלת תובנות".

בהתייחסותה ל-Trifacta ציינה חברת המחקר כי "לקוחות מציינים בהתלהבות את קלות השימוש בפתרון, וגם משתמש מתחיל ידע לעבוד אתו לאחר שעתיים-שלוש של הדרכה בלבד. הכלי הינו אינטואיטיבי לשימוש, מבצע פרופיילינג לדטה בצורה אוטומטית ומאפשר לזהות בקלות תבנית במידע".

אירוע Trifacta 2019 מיועד למנמ"רים, מדעני נתונים, מנהלי טכנולוגיות, מנהלי דיגיטל, מנהלי BI, מנהלי ביג דטה, אנליסטים, ומקבלי החלטות בעולמות הדטה והאנליטיקה.

להרשמה לאירוע לחצו כאן

כנס ראשון בישראל להצגת פתרונות ה-Data Preparation של Trifacta Reviewed by on . Trifacta, יצרנית פלטפורמה מובילה לעולמות ה-Data Preparation, בשיתוף עם אקורייט (aQurate), נציגת החברה בישראל, מודיעות על כנס ראשון בארץ להצגת סוויטת פתרונות ה-D Trifacta, יצרנית פלטפורמה מובילה לעולמות ה-Data Preparation, בשיתוף עם אקורייט (aQurate), נציגת החברה בישראל, מודיעות על כנס ראשון בארץ להצגת סוויטת פתרונות ה-D Rating: 0

הגיבו