תוכן שיווקי

שיתוף הפעולה האסטרטגי בין AllCloud ל-AWS ו-VMware יוצא לדרך

AllCloud תאפשר ללקוחותיה ליהנות מכל עולמות הענן, באמצעות שירות VMware cloud on AWS

10/12/2018 14:17
הילה אפריאט-לאוטרבך, מנהלת השיווק של AllCloud לאזור EMEA. צילום: יח"צ

כתבה: הילה אפריאט-לאוטרבך, מנהלת השיווק של AllCloud לאזור EMEA.

ספקית פתרונות הענן העולמית AllCloud הודיעה באחרונה על החלטה אסטרטגית לחבור לשיתוף פעולה משמעותי עם VMware. במסגרת זו תפעל AllCloud כ-MSP (ספק שירותים מנוהלים), על מנת לנהל את תהליכי המיגרציה וההקמה של שירותי VMware Cloud on AWS, כחלק אינטגרלי משירותי החברה.

בכוונת החברה לקחת אחריות מלאה על התהליך, לרבות בניית ארכיטקטורה, פיתוח (DevOps) ותפעול של מערכות משולבות, עם הסמכות של VMware ובאמצעות מומחים בעלי ניסיון רב שנים – הן בעולם ה-On-premise והן בעולם הענן. מהלך זה מספק ללקוחות החברה גישה לשירותים חדשניים של AWS על גבי הפלטפורמה הווירטואלית של VMware.

VMware cloud on AWS – מכל הסיבות הנכונות

אין ספק כי אחת ההכרזות המשמעותיות ביותר של VMware במהלך 2017 הייתה ההשקה של VMware Cloud on AWS. שיתוף הפעולה של שתי ענקיות ה-IT, אמזון ו-VMware, מאפשר ללקוחות האחרונה להקים את הענן הפרטי בענן הציבורי של AWS, ולשפר פלאים את חוויית הלקוח באמצעות פתרון היברידי שמעניק גמישות מלאה, ללא צורך בשינוי טכנולוגי מהותי או בשינוי ארגוני.

מבחינה זו, יתרונותיו של VMware Cloud on AWS ברורים:

  • פתרון גמיש, שמותאם בקלות לדרישות משתנות, מאפשר הוספת שרת ל-Cluster קיים בלחיצת כפתור וללא צורך ברכישת חומרה ו/או תוכנה.
  • סביבות ה-On premise והענן זהות לחלוטין, והמעבר ביניהן שקוף למשתמש ואינו דורש פתרונות המרה כלשהם. האפליקציות הארגוניות ממשיכות להתקיים ולעבוד, ללא צורך בשכתוב קוד או שינוי ארכיטקטורה. שמירה על השקעות קיימות הוא העיקרון המנחה בפתרון משולב זה.
  • אין צורך לשנות מודלים תפעוליים – מערכות התפעול והבקרה מווסתות בין שני העולמות ומאפשרות בקרת תהליכים משולבת ואוטומטית. מרכז הבקרה של הלקוח יכול לנהל את שתי התצורות – On-premise וענן – תחת אותו ממשק.

יתרונות AllCloud כ-MSP

כשותף פרימייר של AWS, שיתוף הפעולה עם VMware הוא מהלך טבעי עבור AllCloud, ומאפשר ללקוחותיה ליהנות מכל היתרונות של שירותי ענן מנוהלים ברמה הגבוהה ביותר – החל משלב התכנון הראשוני ועד לתפעול השוטף של המערכות:

  • תכנון, הקמה וניהול של סביבות IT היברידיות, עם הבטחת ביצועים וגמישות בלתי מתפשרת.
  • חדשנות טכנולוגית ותחרותיות שוק באמצעות התממשקות למכלול השירותים הישירים של AWS ולשירותי ה-Marketplace המשלימים של אמזון.
  • ניצול מלא של יכולות הענן הציבורי עם הענן הפרטי בשקיפות, וללא צורך בהתאמות ובתוכנות צד שלישי.
  • שירות מומחים עם ניסיון מוכח להקמה ולתפעול של תשתיות מחשוב, שירותי גיבוי והתאוששות, והתאמה לרגולציה הנדרשת בתחום העיסוק הספציפי של הלקוח.
  • הגדרות תהליכי עבודה ומתודולוגיות תפעול ובקרה שוטפות.
  • בקרה רציפה בנושאי אבטחה, כמו גם הבטחת תאימות בין היישומים ומערכות המידע השונות של הלקוח.
  • יישום שירותים חדשים ושיפור מתמיד בארכיטקטורה (אג'ייל) ובביצועים, גם באזורים גיאוגרפיים שונים, עם משאבים דינמיים וקיבולת מחשוב ואחסון המשתנה לפי דרישה (סקיילינג).
  • בקרת עלויות רציפה ושקיפות מלאה של מכלול העלויות, המוודאת יעילות תפעולית וחיסכון מתמשך ב-OPEX.

כחברה בינלאומית מובילה, AllCloud מספקת שירותי ענן מותאמים אישית לכל ענף ותחום. כעת מרחיבה החברה את שירותיה ומאפשרת ליהנות מכל עולמות הענן באמצעות פתרון משולב – VMware Cloud on AWS. הגישה לכלים החדשניים של AWS לצד השמירה על היתרונות של On-premise מייצרים ערך רב עבור הלקוחות ומהווים יתרון מפתח, במיוחד משום ש-AllCloud מספקת זאת כ-MSP – הן בהיבט השירותי, והן תוך ליווי מקצועי ותפעולי מלא.

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים