תוכן שיווקי
לקראת אירוע VMware vForum 2018, ה-17 בדצמבר, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

גרטנר: פורטינט – ברביע ה-Challengers בתחום תשתית קצה ל-SD-WAN

פורטינט מספקת את ה-SD-WAN והאבטחה הטובים ביותר מסוגם בפתרון משולב אחד

09/12/2018 15:21
אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון, קפריסין ומזרח אירופה בפורטינט. צילום: יח"צ

חברת המחקר גרטנר פרסמה את דו"ח ריבוע הקסם בנושא תשתית קצה לרשתות תקשורת מרחביות – WAN (ר"ת Wide Area Networks), הממקם את פורטינט ברביע ה-Challengers בתחום בזכות שלמות החזון של החברה. בפורטינט ציינו כי מיקום זה מדגיש את מחויבות החברה לפיתוח פונקציונליות SD-WAN מתקדמות, יחד עם אסטרטגיית אבטחה משולבת במלואה ודגש על אוטומציה כדי לפשט את פעולות הרשת והאבטחה עבור ארגונים.

הטרנספורמציה הדיגיטלית משנה באופן קיצוני את חיבוריות ה-WAN בארגונים. אימוץ מהיר של הענן דורש מסניפים ארגוניים מבוזרים להיות גמישים ומאובטחים יותר, לצד הצמיחה בשיתופי פעולה גלובליים ונפחי התעבורה שהארגונים חווים. כתוצאה מכך, ארגונים רבים מאמצים את ה-SD-WAN כחלופה לפתרונות תשתית ה-WAN הישנים שלהם. ה-SD-WAN מציע יתרונות חשובים הקשורים לדרישות העסקיות הדיגיטליות החדשות, כמו גישה ישירה לענן, ביצועי יישומים טובים יותר, גמישות מוגברת ועלויות מופחתות. אך יחד עם היתרונות, קיימים גם אתגרי אבטחה, היות והתעבורה כבר לא מנותבת דרך מרכז הנתונים הארגוני ומוגנת על ידי הפיירוולים של הדור הבא.

ה-SD-WAN של פורטינט מספק מספר יתרונות כדי להתמודד עם האתגרים הללו ולספק פונקציונליות SD-WAN מובילה, ביניהם: פונקציונליות SD-WAN מתקדמת מובנית – באמצעות הפיירוולים של הדור הבא של FortiGate, הכוללים פונקציונליות SD-WAN מובנית בשילוב אבטחה ברמת ארגונית; מובילות באבטחת פיירוול של הדור הבא – ה-SD-WAN של פורטינט, המשולב עם פיירוול ה-FortiGate של הדור הבא, מציע לסניפים ארגוניים את היכולת לבחון תעבורת SSL עבור נוזקות ולאתר מתקפות נוזקה באמצעות סינון URL ,IPS, אנטי וירוס וארגז חול; אוטומציה מכוונת עסקית – ה-SD-WAN מאפשר לארגונים לתרגם מדיניות עסקית ברמה גבוהה למדיניות ברמת המשתמש והיישום. בסיוע האוטומציה, פורטינט מאפשרת לארגונים להגביר את היעילות הקבוצתית. זהו עניין משמעותי בתקופה של המחסור החמור במומחי אבטחת סייבר מיומנים.

אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון, קפריסין ומזרח אירופה בפורטינט, אמר כי "כדי לספק יעילות אבטחה נוספת, פתרון ה-SD-WAN שלנו משולב עם מארג האבטחה (Security Fabric) שלנו. סימן ההיכר של מארג האבטחה הוא היכולת להשתלב בצורה רציפה לאורך רשתות אקו-סיסטם רבות, כדי לספק הגנה ונראות רחבות לכל חלק של הרשת, כל התקן ויישום – בין אם הוא וירטואלי, מקומי או בענן. עם יותר מ-360 אלף לקוחות ברחבי העולם ושלושה מיליון התקנות הניתנות להתאמה ל-SD-WAN על ידי עדכון תוכנה פשוט – יכולות סקלביליות ה-VPN הגבוהה של הפיירוול FortiGate של הדור הבא, פונקציית דומיין ווירטואלי הרשומה כפטנט לאבטחת סביבות מרובות דיירים – Multi-tenancy ויכולות ניהול מרכזי יסייעו משמעותית לארגונים לפרוס רשתות WAN בצורה גמישה וסקלבילית".

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, ציין ש-"SD-WAN משחק תפקיד מרכזי במימוש היתרונות האמיתיים של הטרנספורמציה הדיגיטלית. יחד עם זאת, עדיין אין דגש מספיק לתפקיד האבטחה. פורטינט פיתחה פונקציונליות SD-WAN הטובה מסוגה, המשולבת במלואה עם האבטחה הטובה ביותר – דבר שהופך את הפתרון לבחירה הברורה ללקוחות שדורשים לקבל את החבילה המלאה. פונקציונליות ה-SD-WAN משולבת בכל הפיירוולים מסוג NGFW ו-UTM של פורטינט כחלק ממערכת ההפעלה הבסיסית. הגישה הישירה לענן, ביצועי יישומים ואבטחה מובילה בתעשייה המסופקים על ידי ה-SD-WAN של פורטינט יוצרים תהודה בקרב לקוחותינו ואנחנו מאמינים כי זוהי הסיבה העיקרית לזכייתנו בפרויקטים משמעותיים בתחום".

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים