תוכן שיווקי
לקראת אירוע VMware vForum, ב-17 בדצמבר במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה

Nakivo זכתה בפרס הזהב להגנה על נתונים ב-VMworld 2018

התחרות הוצגה ונוהלה על ידי TechSarget ו-SearchServerVirtualization.com

03/12/2018 13:33
Nakivo

זוכת פרס הזהב (Gold Award) בקטגוריית הגנה על נתונים בתחרות Best of VMworld 2018 היא Nakivo.

Nakivo היא חברה אמריקנית המתמחה בפתרון גיבוי מערכות וירטואליות מבוססות VMware ,Hyper V ו-AWS EC 2, ומהווה פתרון אולטימטיבי לשחזור וגיבוי לטובת הגנה על נתוני הארגון. לחברה צמיחה דו ספרתית, חמישה כוכבים בביקורות בקהילות שונות, 97.3% שביעות רצון לקוחות עבור שירותי תמיכה ויותר מ-10,000 לקוחות בעולם. Nakivo מתקדמת ביכולת ההגנה על סביבה וירטואלית בענן וגוברת במהירות על ספקי תוכנה אחרים להגנה על נתונים בתעשייה. בין לקוחות החברה תוכלו למצוא חברות גדולות, כגון: קוקה קולה, הונדה, צ'יינה איירליינס, DHL ועוד רבים אחרים. ל-Nakivo נוכחות גלובלית, עם אלפי שותפים ב-137 מדינות.

פרס Best of VMworld 2018 הוענק למוצרים חדשים ולחידושים בשרתי וירטואליזציה וטכנולוגיות ענן. צוות עצמאי של שופטים, המורכב ממומחים ועורכים מ-SearchServerVirtualization.com, סקר והעריך 75 מוצרים מועמדים שהוצגו ב-VMworld 2018 בארצות הברית על פי חמישה קריטריונים חשובים: חדשנות, ערך, ביצועים, אמינות וידידותיות למשתמש.

Nakivo ניצחה, כאמור, בקטגוריית הגנת הנתונים, שעוסקת במוצרי תוכנה או שירותי ענן – כגון התאוששות מאסון כשירות – שנועדו לגבות, לשחזר או לשכפל נתונים, ו/או להשיג עמידות בפני תקלות בשרת וירטואלי או בשרתים בענן. השופטים ציינו ש-Nakivo היא "מערכת גיבוי עשירה בתכונות עבור SMB, ללא תוספות עלות לארגון. Nakivo הציגה 11 תכונות חדשות שנועדו לפשט את ההתאוששות מאסון, כולל VM Automatic Failover, שחזור קבצי מקור, גיבוי עצמי ואחרים. מוצר Nakivo יכול להיות מותקן על Windows או לינוקס, והוא תומך גם בפריסה כמו VMware VA או AWS AMI. יתרה מזאת, Nakivo Backup & Replication תומך בהתקנה על התקני NAS המיוצרים על ידי Asustor ,Netgear ,QNAP ,Synology ו-ווסטרן דיגיטל – מה שמאפשר יצירת מכשיר גיבוי VM בעל ביצועים גבוהים.

"אנחנו גאים בזכייה זו, ומודים לשופטים על ההכרה באיכות התוכנה ובביצועי המוצר שלנו", אמר ברוס טלי, מנכ"ל Nakivo. "זהו ניצחון שלא היה אפשרי ללא תמיכה של הלקוחות שלנו, שותפינו וקהילת VMworld".

בקר אותנו באתר.
עקוב אחרינו בטוויטר.
התחברו אלינו בפייסבוק.
הצטרפו אלינו בלינקדאין.

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים