תוכן שיווקי
TIBCO ActiveMatrix BusinessWorks

פתרון הדגל של טיבקו לפיתוח שירותים בארגונים שעוברים טרנספורמציה דיגיטלית

22/11/2018 13:57
טיבקו

קבוצת יעל, נציגתה של טיבקו בישראל, תקיים ב-4 בדצמבר את כנס הלקוחות של טיבקו בארץ. הכנס יתקיים במלון דניאל בהרצליה וישתתפו בו מומחי החברה מהארץ ומהעולם, שיעבירו הרצאות מרתקות בנושאים הטכנולוגיים המובילים כיום במגזר העסקי, כגון: טרנספורמציה דיגיטלית, ניהול API, אנליטיקה, האינטרנט של הדברים, אינטגרציה בענן ואינטגרציית יישומי ענן.

לקראת האירוע, שוחחנו עם ירון צבעוני, ארכיטקט בכיר בחטיבת התוכנה של קבוצת יעל, שסיפר על מוצר הדגל של טיבקו לפיתוח ממשקים ושירותים.

"TIBCO ActiveMatrix BusinessWorks היא פלטפורמת האינטגרציה המובילה של טיבקו, המאפשרת לארגונים ליצור, לנהל שירותים ולנטר אירועים מיישומים וטכנולוגיות פנימיים או חיצוניים. מפתחים יכולים לפתח באמצעותה במהירות ולבדוק גרפית תהליכי אינטגרציה ב-IDE ללא קוד, בהתבסס על תקנים. תהליכים אלה נפרסים לאחר מכן בארכיטקטורה אמינה, שניתנת להרחבה כדי לתמוך ביישומים קריטיים".

מה מיוחד במוצר?
"פתרונות אינטגרציית היישומים הארגוניים בארכיטקטורה מונחית שירותים (SOA) של טיבקו מיוצגים בארץ על ידי יעל תוכנה מזה כעשור, ומשמשים תווכה מרכזית להסרת מחסומי תקשורת בין יישומים ומסדי נתונים מבוזרים בארגונים רבים וגדולים בישראל. TIBCO ActiveMatrix הינה סוויטת ה-ESB של טיבקו. הפלטפורמה מורכבת ממגוון פתרונות אותם ניתן לרכוש כחבילה אחת או להתאים אותם על פי הצורך הארגוני. המוצר המוביל בה הוא TIBCO Active Matrix BusinessWorks, שנחשב למוצר הדגל של החברה ומאפשר פיתוח גרפי קל וידידותי למשתמש, תוך התחברות לפרוטוקולי רשת רבים. המוצר מאפשר עבודה עם קבצים שטוחים וקבצי XML, וכן המרת נתונים ומבני נתונים, ללא צורך בפיתוח קוד אלא בציור התהליך העסקי. כמו כן, הוא מאפשר יישום פיתוח רציף (CI/CD), שמירת גרסאות במוצרי ניהול קוד כמו TFS ,CVS ו-GIT, ובעיקר את העברת היישום לענן באופן חלק, בלחיצת כפתור על גבי TIBCO BusinessWorks Container Edition".

ירון צבעוני, ארכיטקט בכיר בחטיבת התוכנה של קבוצת יעל. צילום: יח"צ

ירון צבעוני, ארכיטקט בכיר בחטיבת התוכנה של קבוצת יעל. צילום: יח"צ

למי הוא מיועד?
"המוצר מיועד לכל ארגון שמעוניין לחבר בין מערכות הארגון, להעביר מידע, ליצור ולצרוך שירותים באמצעות הטמעה מהירה – והכל במינימום קוד. הוא מיועד לכל ארגון שמעוניין לחשוף את שירותיו פנים ארגונית וחוץ ארגונית, ומהווה בסיס יציב להנעתו לעולם הדיגיטלי".

מה היתרונות שלו?
"מדובר במוצר איכותי, בעל שרידות גבוהה. למוצר יכולת העברת מידע והמרתו באופן מהיר, תוך שמירה על מהימנותו. בנוסף, הארכיטקטורה הייחודית המחברת בין היישומים בעזרת מתאמים (ESB) מאפשרת גמישות בטופולוגיית הרשת, בפריסת המערכות ובהסתגלות מהירה לשינויים. כל אלה מאפשרים לארגון להתמודד עם האתגרים של קישוריות בין המערכות הפנימיות ברשת הפנימית ויצירת שירותים ציבוריים".

אילו ארגונים בישראל כבר הטמיעו מערכות אלה?
"בשוק המקומי המוצר מוטמע בכל מגזרי המשק, ביניהם בתאגידי התקשורת הגדולים בישראל, בחברות תעופה, במשרדי ממשלה, ובארגונים במגזרי הביטחון והבריאות.

בנוסף, בשל יכולות הפיתוח המהירות, משמש המוצר כפלטפורמה לפיתוח יישומים מורכבים, כגון פרויקט ניידות מספרים, שבו הצליחו לקוחותינו לתת שירות גם למפעילים הווירטואליים, ופרויקט הדגל של משרד הבריאות במחלקות לרפואה דחופה, שמטרתו לדווח על עומסים למשרד השליטה של משרד הבריאות".

לרישום לכנס הקליקו כאן.

אירועים קרובים