תוכן שיווקי
לקראת Red Hat Forum Israel 2018, מרכז הכנסים אווניו, קרית שדה התעופה, יום ב' 12 לנובמבר

"הקוד הפתוח – מנוע החדשנות לטרנספורמציה הדיגיטלית"

08/11/2018 17:31
דן טולדנו, מנהל אזורי ברד-האט לישראל, יוון וקפריסין. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"כיום כבר מוסכם על הכל כי הקוד הפתוח הוא הדרך היחידה המאפשרת לספק פתרונות תוכנה בקצב מהיר, עם אבטחת מידע נלווית, שעוטפת אותם. הקוד הפתוח הוא המנוע של החדשנות לתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית", כך אמר דן טולדנו, מנהל אזורי לישראל, יוון וקפריסין ברד-האט.

טולדנו התראיין לאנשים ומחשבים לקראת Red Hat Forum Israel 2018. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב', ה-12 בנובמבר, במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה.

לדברי טולדנו, "שנת 2018 התאפיינה בהעמקת הקשרים שלנו עם הלקוחות הארגוניים. כיום אנחנו נמצאים בליבה האסטרטגית של הארגונים, בכל הקשור למודרניזציה של מערכות ה-IT שלהם. ארגונים נמצאים במצב של תחרות, שהמאפיינים העיקריים שלה הם עד כמה הם, הארגונים, יודעים לספק שירותים דיגיטליים במהירות ובאיכות. כשאנחנו מספקים לארגונים את היכולות הללו אנחנו הופכים להיות שותפים שלהם בבניית תהליכים אלה".

"אנחנו רואים את הגידול בהטמעות של קוד פתוח בכמה מגזרים: במגזר הפיננסי, בנקאות, אשראי וביטוח; במגזר הביטחוני-ממשלתי-ציבורי, שם שמים דגש על פורטלים ושירותים מקוונים לאזרח; וכן במגזר של ספקיות הטלקום וחברות התקשורת", ציין.

"החומות נפלו, הסטיגמות התפוגגו"

הוא קבע כי "כל החומות בגישה לקוד פתוח נפלו, סטיגמות העבר התפוגגו. ברור שקוד פתוח הוא רובאסטי מספיק ומאובטח ברמה גבוהה. הקוד הפתוח הפך לסטנדרט מוסכם, אשר בשלושת הממדים – של חדשנות, אבטחת מידע ורובאסטיות – מספק פתרון טוב יותר מאשר פתרונות של תוכנה קניינית".

"נושא התרבות הארגונית", ציין טולדנו, "הוא כבד משקל בחברה. אורחת הכבוד בכנס היא דליסה אלכסנדר, סגנית נשיא בכירה ו-Chief People Officer. התחום הזה קשור קשר הדוק ליכולת של לקוחות ארגוניים להתחדש ולהתאים את עצמם לצרכי השוק החדשים. ארגון שרוצה לספק שירותים דיגיטליים נדרש לחשוב מחדש על המבנה הארגוני שלו ועל הגדרות התפקידים של עובדיו. בתחום זה אנחנו יכולים לעזור, כי אנחנו מבוססים קוד פתוח וכך, מבנה הארגון שלנו מותאם לפיתוח מסוג זה. אבל, יש רובד נוסף: התרבות הארגונית הופכת להיות כלי תחרותי. חברה שיש לה תרבות ארגונית חדשנית יכולה לגייס את ההון האנושי הטוב ביותר, כי זה נושא שחשוב לטאלנטים לא פחות מהשכר. בנוסף, התרבות הארגונית הופכת להיות עוד כלי תחרותי, כי היא מאפשרת לייצר את החדשנות הזו באופן יותר מהיר. רד-האט היא ארגון המהווה דוגמה לכך".

הוא ציין ש-"אנחנו מדברים לא רק עם מנמ"רים, אלא גם עם פונקציות עסקיות אצל הלקוחות הארגוניים. רד-האט היא ארגון שטוח, פתוח, שיש בו תקשורת יותר יעילה, שמקדמת רעיונות חדשים. זה לא רק במבנה שלו, אלא גם בצורה שבה מתייחסים בו לרעיון חדש, מקדמים אותו ומתגמלים את בעלי הרעיון".

לסיום אמר טולדנו כי "הכנס יתפצל לחמישה מסלולים מקצועיים. השנה בנינו מסלול חדש, שמיועד למפתחים, שבו הם ישמעו על מתודות פיתוח חדשניות ויפגשו מפתחים של רד-האט. עוד יהיה בכנס מסלול בכירים, שיתרכז בתרבות ארגונית, ארגון פתוח וחיבורו של ארגון שכזה לתרבות פתוחה, כמנוע להשגת יכולות תחרותיות. הכנס יעמוד בסימן 25 שנים להקמתה של רד-האט, ו-10 שנים להקמת הסניף הישראלי ומרכז הפיתוח המקומי".

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים